54.Драко

17 1 0
                                    

Угода мала відбутися тут, на околиці заповідника.
Парковка і все, що попереду в непроглядній темряві і тільки місячне світло освітлює мені дорогу. Місце пустельне, крім синього Седана, з включеними фарами. Я проходжу далі і помічаю темну постать на землі.
Я біжу і мене переповнює страх. Наближаючись, я бачу власну куртку, це як бачити власну смерть збоку.
Нахиляючись, я повільно перевертаю тіло.
Блейз.
— Ось, чорт, — вигукую я, коли мої руки покриваються гарячою, липкою кров'ю.
Очі Блейза потьмяніли, але він повільно піднімає руку і тримає мене за передпліччя.
- Я облажався.
Я кладу Блейза голову собі на коліна.
— Я казав тобі припинити лізти у моє життя. Не вмирай у мене тут, будь ласка, не вмирай, — я запинаюся. — Ось лайно, ти весь у крові.
Яскраво червоний струмок стікає в нього з рота.
— Мені страшно, — каже він, і кривиться від болю.
— Не залишай мене, не хвилюйся, все буде гаразд. — Я міцно притискаю Блейза, знаючи, що тільки-но збрехав йому. Мій найкращий друг помирає. Нічого вже не можна зробити з цим. Я відчуваю весь його біль, як свій власний.
— Ви тільки подивіться, це Драко і його дружок, що вдає, справжнього Драко. Нічого так, нічка на Хелловін, чи не так?
Я обертаюсь на звук голосу Аарона.
— Як шкода, що я не бачив, що це був Блейз, в кого я вистрілив, — веде далі він. — При світлі дня ви виглядаєте зовсім по-різному, може мені настав час перевірити зір. Він спрямовує на мене дуло пістолета.
Мені не страшно. Я злий. І мені потрібні відповіді.
— Навіщо це ти зробив?
— Щоб ти знав, то вина твого батька. Він хотів вийти з Смертежерів, але звідси немає виходу. Він був найкращим. Перед смертю він намагався піти. Та остання угода була його випробуванням, Драко. Угода батька та сина. Якби ви обоє вижили, він був би вільний. — Він сміється, звук лунає у мене у вухах. — Цей тупий виродок ніколи не мав шансу. Ти надто на нього схожий. Я думав, що зможу навчити тебе стати великим торговцем наркотиками та артефактами. Але ні, ти такий самий, як твій старий. Боягуз.
Я дивлюся вниз на Блейза. Він ледве дихає, повітря потихеньку виривається з його легень. Побачивши його ось так, всього в крові, нагадує мені батька. Тільки на цей раз мені не шість років. Все кришталево ясно.
Мій погляд зустрічається з Блейзом на секунду.
— ПС зрадили нас обох, чувак, — останнє, що він каже, перш ніж його погляд скляне і тіло обм'якає в моїх руках.
— Облиш його! Він мертвий, Драко. Устань і подивись на мене, як твій батько! — репетує Аарон і махає в повітрі гарматою, як лунатик.
Я обережно кладу мляве тіло Блейза на землю і підводжуся, готовий битися.
— Поклади свої руки на голову, щоб я міг їх бачити. Знаєш, коли я вбив твого старого, ти плакав, як дитина, Драко. Ти плакав у мене на руках, на руках убивці твого батька. Іронічно, чи не так?
Мені було лише шість. Якби я знав, що це був Гектор, я ніколи не вступив би до Кривавих.
— Навіщо ти це зробив, Аарон?
— Хлопче, ти не навчишся. Чи бачиш,  твій батько думав, що він кращий за мене. Я показав йому, чи не так? Він трепався у тому, що південна сторона відрізана, оскільки старша школа перебуває у багатому районі. Говорив, що у Хогвартсі немає бандитських угруповань. Я змінив це, Драко. Відправив своїх хлопців і вони підкорили мені весь район. Я не надав їм вибору. Саме це, мій хлопчик, робить мені головним.
— Це робить тебе божевільним.
— Божевільний. Геній. Це одне й те саме. Аарон тикає мене пістолетом. — Тепер навколішки. Я думаю, це чудове місце для твоєї смерті. Прямо тут у лісі, як тварина. Ти хочеш померти, як тварина, Драко?
— Сам ти тварина, придурок. Ти міг хоч дивитися мені в очі, коли ти мене застрелиш, як ти зробив це з моїм батьком.
Коли Аарон оминає мене, у мене з'являється шанс. Я хапаю його за руку та валю на землю. Аарон матюкаєтся, стрибаючи на ноги, пістолет все ще в руці. Я користуюся його затримкою і б'ю кулаком йому в щелепу. Розвертаючись, він ударяє рукояткою пістолета мене по голові. Я падаю навколішки, проклинаючи той факт, що я не непереможний.
Думки про мого батька і Блейза надають мені сил боротися крізь туман в очах. Я чудово розумію, що Аарон намагається прицілитися в мене.
Вдаривши його в спину, я підводжуся на ноги. Глок Аарона спрямован прямо на мене.
- Це аврори! Киньте зброю та підніміть руки так, щоб я їх бачив!
Через дерева і туман перед очима я насилу розрізняю на відстані мигалку .
Я піднімаю руки.
— Кинь його, Аароне. Гра закінчена.
Аарон продовжує тримати міцно пістолет, спрямований мені в груди.
— Кинь пістолет! — кричить аврор. - Зараз же!
Очі Аарона широко розплющені, я бачу його лють з невеликої відстані, що розділяє нас.
І я знаю, що він має намір зробити. Довести до кінця.
Він збирається натиснути на курок.
— Ти помиляєшся, Драко, — каже він. - Гра тільки почалася.
Все відбувається дуже швидко. Я рухаюся праворуч, коли лунають постріли.
Падаючи назад, я знаю, що я зачеплений. Куля палить мені через шкіру, ніби хтось поливає її соусом Табаско.
Потім усе тьмяніє перед очима.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now