Після того, як я перевела дві пачки серветок, Луна, нарешті здалася і залишила спроби підняти мені настрій, дозволивши мені виплакатися, поки я не засну. Наступного ранку я благала її не відкривати жалюзі і не розсувати штори. Немає нічого поганого в тому, щоб залишитися весь день у ліжку, адже так?
— Дякую, що не сказала «я ж тобі казала», — кажу я їй, поки переглядаю її гардероб у пошуках одягу для себе, після того, як вона змусила мене піднятися з ліжка.
Вона стоїть біля дзеркала накладаючи макіяж.
— Я не говорю цього, але я точно це думаю.
— Ну, дякую, — говорю я сухо.
Луна дістає пару джинсів та сорочку з довгим рукавом із шафи.
— Ось, одягни це. Ти і на половину не виглядатимеш такою привабливою в моїх шмотках, як ти виглядаєш у своїх. Але ти все ж таки виглядатимеш краще, ніж будь-яка інша дівчина в Хогвартсі .
- Не говори так.
- Чому? Це правда.
— Ні, неправда. Моя верхня губа надто товста.
— Хлопці вважають, що це сексуально. Зірки платять великі бабки за такі губи.
— У мене ніс із горбинкою.
- Її майже не видно.
— Мої груди несиметричні.
- Вони великі, Гермі. Хлопці божеволіють від великих грудей. Їм абсолютно однаково симетричні вони чи ні. Вона притягує мене до дзеркала.
- Подивися на себе, ти красуне. Окей, зараз у тебе червоні очі та мішки під очима, бо ти проплакала всю ніч. Але, загалом, у тебе все на місці. Подивися в дзеркало, Гермі і скажи "Я бомба".
- Ні.
- Ну, давай же. Це допоможе тобі відчути себе краще. Подивися на дзеркало і крикни: Мої груди рулять!
- Мерлін, ні.
— Може, принаймні погодишся, що в тебе чудове волосся?
Я дивлюсь на Луну.
— Ти розмовляєш сама з собою навпроти дзеркала?
- Звичайно. Хочеш подивитися? — Вона відштовхує мене і рухається ближче до дзеркала. — Луна, ти не така вже й погана, каже вона собі. — Гарі просто щасливчик. Вона повертається до мене. — Бачиш, все не так уже й складно.
Замість засміятися, я починаю плакати.
— Що, я така потворна?
Я хитаю головою.
— Це тому, що я не маю одягу зі стразами? Я знаю, що твій батько тебе виставив, але ти думаєш, вона не дозволить нам навідатися до тебе додому за твоїми речами? Тому що я не знаю, як довго ти протягнеш у моїх шмотках сорок четвертого розміру на твоєму сороковому.
Мій батько не дзвонив сюди минулої ночі в пошуках мене. Хоча я цього й чекала, але він рідко відповідає моїм очікуванням. Він може залишити мої шмотки собі. Але я все ж заїду крадькома, щоб відвідати маму.
— Хочеш мою пораду? - Запитує Луна.
Я кидаю на неї обережний погляд.
- Не знаю. З самого початку ти була затятим противником моїх стосунків з Драко
- Це не так, Гермі. Я не казала тобі цього, але він насправді чудовий хлопець, коли розслабиться. Ми чудово провели час тоді на озері. Гарі також сказав, що Драко був гарною компанією. Я не знаю, що у вас там сталося, але або забудь про нього, або дай йому все, на що ти здатна.
— Це твоя філософія з Гарі?
Вона посміхається.
— Коли наші стосунки стають занадто комфортними, я роблю щось, щоб їх підігріти. Не зрозумій мене не правильно, я не раджу тобі бігти за Драко. Але якщо він насправді той, хто тобі потрібен, чорт, хто я така, щоби радити тобі протилежне? Я не можу дивитись на тебе такий, Гермі.
- З Драко я виглядала щасливою?
— Одержимою, найкраще слово. Але так, ти виглядала щасливою. Більш щасливою, ніж я бачила тебе колись раніше. З тим, хто тобі настільки подобається, решта розмиває грані. Ти розумієш мене?
- Так. Це також звучить, наче я амеба.
— Кохання робить це з людьми.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...