Я стою зовні майстерні Сіріуса і роблю глибокі вдихи, щоб заспокоїти себе. Камрі Сіріуса ніде не видно, тому вирішую, що Драко там один.
Я збираюся спокусити Драко.
Якщо те, що на мене надіто, не приверне його уваги, цього не зробить уже ніщо. Я вкладаю в це все... все, на що здатна. Я трохи стукаю у двері, заплющуючи очі, і молюся, щоб все пройшло так, як я запланувала.
Я відкриваю свій довгий, сріблястого кольору, атласний плащ і холодне повітря лоскоче оголені частини мого тіла. Коли тихий звук дверей, що відкриваються, дає мені знати про присутність Драко, я відкриваю очі. Але це зовсім не сірі очі Драко розглядають моє напівприкрите тіло. Це Сіріус , хто вирячився на мій рожевий ліфчик і коротеньку спідничку вболівальниці і притому виглядає так, ніби він виграв у лотерею.
Абсолютно збентежена, я ривком завертаюсь у плащ, якби я могла зробити це двічі, я б зробила.
- Гей, Драко, сміється Сіріус. - Тут відьмочка прийшла побачити тебе.
Моє обличчя зараз, напевно, бурякового кольору, але я вирішую, що мене сьогодні не зупинить. Я тут, щоб показати Драко, що не збираюся його кидати.
- Хто там? — долинає голос Драко звідкись із глибини майстерні.
— Я саме йшов, — каже Сіріус, проходячи повз мене. - Скажи Драко замкнути потім тут усе. Бувай .
Сіріус йде далі темною вулицею, щось муркотучи собі під ніс.
- Гей, Сіріусе,хто там - Голос Драко слабшає, коли він підходить до входу. Він дивиться на мене зі зневагою.
- Ти загубилася чи зламалася мітла?
— Ні те, ні інше, — говорю я.
— Просиш цукерки у моїй частині міста?
- Ні.
— Все скінчено, префекта. Зрозуміло? Навіщо ти лізеш у моє життя і виносиш мені мізки? Крім того, хіба ти не маєш бути зараз на вечірці з якимсь хлопцем з коледжу?
- Я його відшила. Ми можемо поговорити?
— Послухай, маю ще купу роботи, яку треба зробити. Чого ти прийшла сюди? І де Сіріус?
— Він, ем, пішов, — відповідаю я нервово. — Я гадаю, я його злякала.
- Ти? Я так не думаю.
— Я показала йому, що на мене надіто під плащем.
Брови Драко піднімаються вгору.
— Дозволь мені увійти до того, як я замерзну тут до смерті. Будь ласка. Я озираюсь. Темрява позаду мене здається привабливою, тепер, коли моя кров шалено, мчить по тілу. По шкірі біжать мурашки, і я щільніше завертаюсь у плащ. Мене начитає бити озноб.
Зітхаючи, він запускає мене в майстерню і зачиняє двері. Слава Мерліну, посередині гаража стоїть обігрівач, я стаю біля нього та потираю руки.
— Послухай, я, звісно, радий тебе тут бачити, але хіба ми не розлучилися?
- Я хочу дати нам ще один шанс, Драко. Було просто мукою вдавати, що ми просто партнери з трансфігурації . Я сумую за тобою. Хіба ти нітрохи не сумував за мною?
Він дивиться на мене скептично, схиляючи голову на бік, ніби він не впевнений, що правильно мене почув.
— Ти знаєш, що я досі в ПС.
- Я знаю. І я прийму все, що ти зможеш мені дати, Драко.
— Я ніколи не зможу виправдати твоїх очікувань.
— Що, якщо я тобі скажу, у мене немає жодних очікувань?
Він робить глибокий вдих і повільно видихає. Я бачу, як вираз його обличчя стає серйозним, що дає мені зрозуміти, він зважує мої слова.
— Ось, що ми зробимо, каже нарешті він. - Ти складеш мені компанію, поки я закінчу свою вечерю. Я навіть не питатиму, що там у тебе одягнено... чи не одягнуто... під цим плащем. Іде?
Я невпевнено посміхаюся та пригладжую волосся.
- Іде.
— Тобі не треба це робити для мене, — каже він, ніжно відводячи мою руку від волосся. — Я принесу ковдру, щоб ти не забруднилася.
Я спостерігаю за тим, як він дістає з шафи чисту вовняну ковдру світло зеленого кольору.
Ми сідаємо на ковдру, і Драко дивиться на свій годинник.
- Хочеш трохи? - Запитує він, вказуючи на свою вечерю.
Може, їжа мене трохи заспокоїть.
- Що це?
- Енчіладас. Мама робить офігенний енчіладас. - Він нанизує маленький шматочок на вилку і простягає мені. — Якщо ти не звикла до гострої їжі...
- Мені подобається гостре, - перебиваю його я, забираючи шматочок з виделки. Я починаю жувати, насолоджуючись набором смаків. Але як тільки я ковтаю, мій язик починає горіти диявольським вогнем. Десь позаду залишається смак, і все, що я відчуваю, то це вогонь у мене в роті.
- Гостро, все, що я можу з себе вичавити, намагаючись проковтнути в цей момент.
- Я тобі казав. — Драко простягає мені склянку з якої він до цього пив. — Ось випий. Зазвичай молоко допомагає, але маю тільки воду.
Я хапаю стаканчик. Рідина охолоджує мій язик, але коли я випиваю все до дна, я відчуваю, ніби хтось підпалив її знову.
— Води... — говорю я.
Він знову наповнює склянку.
— Ось, випий ще, хоч я не думаю, що це допоможе. Не хвилюйся, скоро це пройде.
Цього разу, замість пити, я просто засовую язик у воду і тримаю його там. Ааахххх....
- Ти в порядку?
— Я вияжу як я в поядку? — питаю я.
— Отак із язиком у воді, ти виглядаєш, я б сказав, досить еротично. Хочеш ще шматочок? — каже він з диявольським поглядом , як той Драко, якого я знаю.
- Ммм, дякую, ні.
— Все ще палає ?
Я виймаю язик із води.
— Таке відчуття, що ним ходить армія футболістів у своїх бутсах.
- Ауч, - каже Драко і сміється. — Знаєш, я чув, що поцілунки допомагають зменшити жар.
— Це твій дешевий трюк, який має дати мені зрозуміти, що ти хочеш мене поцілувати?
Він дивиться на мене, я тону в його сірих очах.
- Префекта, я завжди хочу тебе цілувати.
- Боюся, що не все так просто, Драко. Мені потрібні відповіді. Спершу відповіді, потім поцілунки.
— То чому ти прийшла сюди гола під цим плащем?
— Хто тобі сказав, що я гола під ним? — говорю я, присуваючись ближче.
Драко відставляє убік свою тарілку.
Навіть якщо мій рот ще горить, я майже цього не помічаю. Тепер моя черга панувати.
- Давай зіграємо у гру, Драко. Я кличу її, «Задай питання і роздягайся». Щоразу, як ти запитуєш, тобі потрібно зняти з себе одну річ, теж зроблю я.
— Я гадаю, я можу поставити сім запитань, префекта. А ти?
— Знімай щось, Драко, ти поставив своє перше запитання.
Він киває, погоджуючись, і знімає черевик.
— Чому б тобі не розпочати з футболки?
— Ти розумієш, що зараз запитала, я думаю, тепер твоя черга...
— Я не запитувала, — наполягаю я.
- Ти спитала мене, чому б мені не почати з футболки, - розпливається в посмішці він.
Мій пульс пришвидшується. Я знімаю свою спідничку вболівальниці, тримаючи плащ повністю запахнутим.
- Тепер чотири.
Він намагається виглядати байдужим, але в його очах відбивається голод, який я вже бачила. І його дурна усмішка зникає, коли він облизує пересохлі губи.
— Мені дуже хочеться сигарету. Погано, що я знову кинув палити. Чотири, кажеш?
— Це аж надто підозріло звучить як питання, Драко.
Він хитає головою.
— Ні, розумниця ,це було не питання. Непогана спроба. Ем, дайка подумати. Насправді чому ти тут?
— Тому, що я хочу показати тобі, наскільки сильно я люблю тебе, — кажу я.
Драко кілька разів моргає, але не виявляє інших емоцій. На цей раз він знімає через голову свою футболку. Він відкидає її убік, оголюючи свої м'язисті груди.
Я нахиляюся над ним, сподіваючись спокусити його та вивести з рівноваги.
— Ти хотів би піти до коледжу? Тільки правду.
Він вагається.
- Так. Якби моє життя було іншим.
Я знімаю туфель.
— Ти займалася сексом із Коліном?
- Ні.
Він знімає другий черевик, очі не відриваються від моїх.
— Ти робив це з Асторією? — питаю я.
Він знову вагається.
- Ти не хочеш це чути.
- Так хочу. Я хочу знати все. Скільки дівчат у тебе було, з ким ти зробив це вперше...
Він потирає свою потилицю, ніби там накопичилася напруга і намагається послабити його.
— Це багато питань, він замовкає. - Асторія і я, ми... так, займалися сексом. Останній раз це було у квітні, перш ніж я виявив, що вона спить з усіма навколо. До Асторії, дещо розпливчасто. Це був саме той час, коли, мені здається, я зустрічався з різними дівчатами кожні кілька тижнів. І переспав із половиною з них. Був той час.
— Розкажи мені про свою першу.
— Мій перший раз був із Пен.
- Пенсі Паркінсон? - Запитую я в повному шоці.
Він киває.
— Але ж це не те, що ти думаєш. Це сталося влітку перед першим роком старшої школи, ми обидва хотіли позбутися цієї нісенітниці з цнотою і дізнатися, через що весь цей галас про секс. Це був просто жах. Я просто крутився навколо, поки вона реготала більшу частину часу. Ми обидва згодом погодилися, що робити це з другом, якого ти вважаєш майже родичем, було дурною ідеєю. Окей, я розповів тобі все. Тепер, може, ти знімеш цей безглуздий плащ?
- Не поспішай, коханий. Якщо ти спав з такими людьми, звідки ти знаєш, що не заразився чимось? Ти перевірявся?
— У клініці, коли мені скріплювали рану на плечі, вони робили тест. Повір мені, я чистий.
- Я теж. На той випадок, якщо тобі цікаво, — я знімаю другий туфель, радіючи, що він не змусив мене почуватися безглуздо, ставлячи всі ці запитання. - Твоя черга.
— Ти колись думала про те, щоб зайнятися коханням зі мною? — він стягує шкарпетку ще до того, як я встигаю відповісти на запитання.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...