— Блейз , що ти тут робиш?
Остання людина, яку я очікувала побачити у себе у дверях, це найкращий друг Драко.
- Мені потрібно з тобою поговорити.
- Хочеш зайти?
— Ти впевнена, що це гарна ідея? — питає він нервово.
- Звичайно. Ну, може, для мого батька це і не дуже хороша ідея, для мене все окей. Не те щоб батько раптово вирішить нікуди не відправляти маму. Я так втомилася прикидатись і боятися гніву мого батька. Цей хлопець – найкращий друг Драко, і він приймає мене. Я впевнена, для нього було не так вже й легко прийти сюди.
Відкривши ширше двері, я запрошую Блейза всередину. А раптом він спитає мене про Пен, що мені сказати? Я пообіцяла зберігати її секрет.
— Хто прийшов, Гермі?
— Це Блейз, — пояснюю я батькові. — Друг зі школи.
- Вечеря на столі, - натякає він не надто майстерно. — Скажи своєму другові, що це неввічливо приходити в вечерю.
Я повертаюсь до Блейза.
- Ти голодний? — Я бунтую і почуваюся від цього чудово.
Я чую кроки мого батька , що прямують до кухні.
- Ем, ні, дякую, - відповідає Блейз, пригнічуючи смішок. — Я думав, якщо ми можемо поговорити, ти знаєш, про Драко.
Я не впевнена, що відчуваю полегшення від того, що він хоче говорити не про Пен, або нервозність, бо якщо Блейз прийшов сюди, значить справа серйозна.
Я проводжу Блейза через будинок. Ми проходимо повз мами, що сидить у вітальні і розглядає якийсь журнал.
- Мамо, це Блейз. Друг Драко. Блейз, це моя Мама Джин.
При згадці Драко, мама розпливається в кривавій посмішці.
— Привіт, Джин, — каже Блейз.
Вона посміхається ще ширше.
- Мамо, мені потрібна твоя допомога, - Вона нахиляє голову в бік у відповідь на мій шепіт. — Мені потрібно, щоб ти відвернула увага батька, поки я поговорю з Блейзом.
Мама продовжує посміхатися, і я розумію, що вона все для мене зробить.
У цей момент батько заходить до кімнати, повністю ігноруючи мене та Блейза, відвозить маму на кухню.
Я насторожено дивлюся на Блейза , поки виводжу його у двір, щоб уникнути батька, що підслуховує.
- Що трапилося?
— Драко потрібна допомога. Але він не послухає мене. Незабаром буде велика угода з артефактами, і Драко є ключовою фігурою у цьому шоу.
— Драко не зв'язується із артефактами. Він мені обіцяв.
Вираз на обличчі Блейза говорить мені про інше.
— Я намагався його напоумити. Справа в тому, що це не з постійними клієнтами. Щось у цьому мені зовсім не подобається, Герміона. Аарон змушує Драко зробити це, і правду кажучи, я не знаю чому. Чому Драко?
- Що мені потрібно зробити? — питаю я.
— Скажи йому цього не робити. Якщо хтось і міг би від цього відмовитися, то це він.
Сказати йому? Драко обурюється, коли йому кажуть, що треба робити. Не можу уявити, що він погодився на брудну угоду.
— Герміоно, вечеря вже охолола, — кричить мій батько з вікна кухні.
Звук розбитого посуду повертає мого батька назад у будинок. Безперечно, робота мами.
Але насправді, це не мама, хтось має нарешті сказати моїм батькам правду.
— Почекай тут, — говорю я. — Звичайно, якщо ти не хочеш стати свідком сварки у будинку Грейнджерів.
Блейз потирає руки.
— Це буде щось цікавіше, ніж сварки в мене вдома.
Я заходжу на кухню та цілую маму в щоку.
- Хто твій друг? — питає він обережно.
- Блейз, це мій тато. Тато, це Блейз , мій друг.
— Здрастуйте, каже Блейз.
Мій батько киває.
— Нам із Блейзом треба піти.
- Куди? — питає батько спантеличено.
- Побачити Драко.
— Ти нікуди не підеш, — каже мій батько, незрозуміло витягуючи руки.
- Хто такий Драко?
Він встає з-за столу з тарілкою, повною їжі в руках. Повертається і кидає тарілку в мийку, тарілка розбивається в брязкіт і їжа розлітається навколо.
— Ми дали тобі все, що ти хотіла, Герміоно, — каже він. — Нову мітлу, дизайнерські речі...
Мій терпець лопається.
— Це все так поверхово, пап. Звичайно, зовні всі бачать вас дуже успішними, але, як батьки, ви абсолютно нікуди не придатні. Я б дала вам трійку з мінусом, і радійте, що це не за шкалою місіс Макгонегел, інакше ви це просто завалили б. Чому ви так боїтеся, щоб хтось побачив, що й у нас є проблеми, як і в решти сімей?
Я розумію, що вже не можу зупинитися.
- Слухайте, Драко потрібна моя допомога. Одна із родзинок, яка робить мене мною, це відданість тим людям, які мені не байдужі. І якщо це ображає чи лякає вас, мені дуже шкода, — говорю я.
Якийсь шум долинає з боку мами, і ми всі повертаємося до неї.
— Гермі, вимовляє комп'ютерний голос із пристрою на інвалідному візку моєї мами. Її пальці зайняті печаткою чогось ще: — Молодець. Дівчинка.
Я переплітаю свої пальці з пальцями своєї мами, коли говорю далі.
— Якщо ти хочеш відмовитися від мене або викинути з дому за те, хто я насправді є, тоді зроби це і покінчимо з цим.
Мені набридло боятися. За , маму та себе. Настав час зустрітися віч-на-віч зі своїми страхами, або я остаточно втрачу себе від смутку та провини. Світу також необхідно про це дізнатися.
— Тато, я збираюся відвідати соціального працівника у школі.
Мій батько кривиться від огиди.
- Що за дурниця. Це залишиться у твоїй особистій справі назавжди. Тобі не потрібний соціальний працівник.
- Потрібен, - наполягаю я і додаю, - і тобі він теж потрібен. Він потрібний нам усім.
— Послухай мене, Герміоно. Якщо ти вийдеш зараз за поріг цього будинку... можеш не повертатися назад.
- Ти не слухаєшся, - каже батько
- Я знаю. І почуваюся від цього чудово, я хапаю свою сумку. Це все, що в мене є, якщо не брати до уваги одягу, що вже на мені. Я широко посміхаюся і простягаю Блейзу руку. — Чи готовий йти?
Ні секунди не вагаючись, він бере мене за руку.
- Так. — коли ми сідаємо на мітли він каже: — Та, ти ще та вперта штучка. Я ніколи не думав, що в тебе є вогонь.
Блейз прилітає до самої покинутої частини Лондону Він веде мене до величезного складу на відокремленій дорозі. Темні хмари пливуть небом, і повітря наповнюється холодом, ніби сама Матінка природа посилає нам знак.
Нас зупиняє здоровенний хлопець.
- Хто ця сніжна дівчина?
Блейз відповідає:
- Вона чиста.
Перед тим, як відчинити двері, він двозначно оглядає мене з ніг до голови.
— Якщо вона почне щось винюхувати, це буде на твоїй дупі, Блейз, — каже він.
Все, що я хочу, це відвести Драко звідси, подалі від цього почуття небезпеки, що витає довкола.
- Гей, - вимовляє сиплий голос поруч зі мною. — Якщо потім тобі доведеться дістатися додому, знайди мене, si?
— Іди за мною, — каже Блейз, хапаючи мене за руку і тягнучи за собою вперед коридором. По інший бік складу чуються голоси... і голос Драко серед них.
— Давай я сама до нього прийду, — говорю я.
— Не така вже гарна ідея. Чекай, поки Аарон перестане з ним говорити, — відповідає Блейз, але я не слухаю.
Я йду на голос Драко. Він розмовляє з двома чоловіками і це, безперечно, серйозна розмова. Один із чоловіків дістає аркуш паперу та простягає його Драко, саме в цей момент Драко помічає мене.
Він говорить щось французькою чоловікові, згортає аркуш паперу і засовує його в кишеню своїх джинсів.
— Якого біса ти тут робиш? - Запитує він мене жорстоким і наказовим тоном, що відповідає виразу його обличчя.
- Я просто...
Я не завершую своє речення, тому що Драко хапає мене за лікоть.
— Ти просто летиш звідси зараз. Який чорт привіз тебе сюди?
Я намагаюся придумати відповідь, коли Блейз виходить із темряви.
— Драко, будь ласка, може Блейз і привіз мене сюди, але це була моя ідея.
- Ти ідіот, - каже Драко, відпускаючи мене і підходячи до Блейза.
- Хіба це не твоє майбутнє, Драко? - Запитує Блейз. — Чому ти соромишся показати своїй дівчині свій будинок далеко від дому?
Драко замахується і б'є Блейза у щелепу. Забіні падає. Я підбігаю до нього, обдаровуючи Драко різким, застережливим поглядом.
— Я не можу повірити, що ти це зробив! - вигукую я. — Він же твій найкращий друг, Драко.
— Я не хочу, щоб ти бачила це місце.
Струмінь крові стікає з рота Блейза.
— Ти не мусив її сюди привозити, — каже Драко уже спокійніше. - Їй тут не місце.
— Так само, як і не твоє, бро, — тихо відповідає Блейз. — Тепер вивези її звідси. Вона вже побачила достатньо.
- Пішли, - наказує Драко, простягаючи мені руку.
Замість того, щоб підійти до нього, я беру Блейза обличчя в свої руки і оглядаю пошкодження.
— Боже, у тебе йде кров, — говорю я, починаючи панікувати. Крові достатньо, щоб мене замутило. Кров і жорстокість завжди викликали в мене огиду.
Блейз ніжно відводить мою руку.
- Я буду в порядку. Іди з ним.
Голос лунає з темряви, вимовляючи щось французькою для Блейза і Драко.
Мене перекручує від влади, яку несе цей голос. До цього мені не було страшно, але мені справді страшно зараз. Цей чоловік розмовляв раніше з Драко . Він одягнений у чорний строгий костюм із білою сорочкою під ним. Я бачила його на весіллі. У нього темне обличчя і чорне волосся зачесане назад. Один погляд і я розумію, що це хтось дуже могутній у ПС. Два величезні хлопці стоять по обидва боки від нього.
— Так, Аарон, — кажуть Драко та Блейз одночасно.
— Виведи її кудись звідси, Мелфой .
Драко бере мене за руку і виводить зі складу. Коли ми опиняємось на вулиці, я глибоко зітхаю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...