15. Герміона

25 1 0
                                    

Одне в цьому світі ясно точно — я не зустрічатимуся з Драко Мелфоєм .
Слава богу, місіс Макгонегел тримала нас абсолютно зайнятими до кінця  тижня, не даючи нам жодної хвилини на розмови, хіба що про те, хто запалюватиме пальник.
Однак щоразу, коли я дивилася на забинтовану руку Драко, я згадувала той день, коли я його стукнула.
Нарешті в п'ятницю після уроків я апарую додому , завчасно відпросившись на всі вихідні.
Я намагаюся не думати про нього, коли я наношу блиск на губи для мого побачення з Роном. Ми збираємось на вечерю та в кіно.
Двічі і тричі перевіривши себе в дзеркалі, я одягаю браслет від Тіффані, який Рон подарував мені на нашу річницю,
Лунає дзвінок у двері.
Мій батько відкладає свої  документи, вираз на його обличчі жорсткий і суворий.
— Герміоно, ти маєш повернутися до десяти тридцяти.
— Ми збираємось на восьмигодинний сеанс, пап .Я повернуся відразу після цього.
— Ти чула, що я сказав тобі не пізніше десяти тридцяти. Якщо тобі доведеться піти з фільму, щоб встигнути вчасно додому, так тому і бути. Батьки Рона не поважатимуть дівчину без комендантської години.
Лунає дзвінок у двері.
— Найімовірніше, це він, — кажу я.
— Тобі краще поспішити. Хлопець, як він не чекатиме все життя.
Я поспішаю до дверей, поки мій батько ,не зробив це за мене, і не виставив мене  ідіоткою.
Рон стоїть на порозі з десятком червоних троянд у руці.
- Це тобі, - вимовляє він, здивувавши мене.
Вау! Я почуваюся жахливо безглуздо, думаючи так багато про Драко за останній тиждень. Я обіймаю Рона і цілую його по-справжньому в губи.
— Дай мені поставити їх у воду, — говорю я, відступаючи назад.
Я наспівую якусь мелодію, поки несу квіти до спальні, вдихаючи їх ніжний аромат. Беру вазу і, наливаючи туди води, я думаю про те, чи дарував Драко колись квіти своїм дівчатам. Швидше за все, Драко приносить набір гострих ножів як подарунок, на той випадок, якщо їм може знадобитися один з цих ножів на побаченні з ним. Зустрічатися з Роном, це так...
Нудно?
Ні. Зовсім ми не нудні. Ми впевнені. Захищені. Милі.
Обрізавши кінці квітів, я ставлю їх у вазу з водою, і знаходжу Рона, який розмовляє з батьком , чого я дуже не хотіла б.
- Готовий? — питаю я.
Він обдаровує мене білозубою посмішкою.
- Ага.
— Поверни її назад до десяти тридцяти — кричить він нам. Наче дівчина з комендантською годиною дорівнює високій моралі. Така дурість.
- Обов'язково, сер, - відповідає Рон.
Коли ми виходимо я питаю .
-На який сеанс ми йдемо?
- Зміна у планах. Мій батько в міністерстві дістав нам квитки на гру Пушек Педл. Найкращі місця. Крихітка, ми йдемо дивитися на квідіч.
- Кльово. А чи ми встигнемо повернутися до десяти тридцяти ? Тому що, я не хочу проблем з татом.
— Дивлячись як піде гра . Тато боїться, що ти перетворишся на гарбуз чи що?
Я стискаю йому руку.
— Та ні, я просто не хочу його засмучувати.
Я відсмикую свою руку.
- Ой, Герміоно . Я тебе прошу. - Рон дивиться на мене.
- На стадіоні він веде мене до корпоративних місць його батька.
Кімната наповнена людьми із міністерства . Батьки Рона вітають нас. Моллі обіймає мене і цілує повітря у моєї щоки, перш ніж змішатися з натовпом.
Я спостерігаю, як Рон розмовляє із цими людьми. Він тут як удома, у своєму середовищі. Він тисне руки, широко посміхається і сміється з усіх жартів, незалежно від того, були вони смішні чи ні.
— Давай сядемо там, — каже Рон, підштовхуючи мене до місць після того, як ми купуємо хот доги і напої в барі.
— Я сподіваюся отримати практику у Уолліса цього літа, — каже мені тихо Рон. Тому мені треба тут понабридати.
Коли містер Уолліс з'являється поряд з нами, Рон включає режим міністра. Я з захопленням дивлюся, як він розмовляє з містером Уоллісом ніби вони старі друзі. Мій бойфренд точно вміє налагоджувати зв'язки.
— Я чув, ти хочеш піти стопами батька, — каже Уолліс.
- Так, сер, - відповідає Рон, і вони починають обговорювати футбол та акції, і все інше, що може придумати Рон, щоб змусити містера Уолліса говорити.
На другій годині ми з Роном встаємо і починаємо співати ,абсолютно не потрапляючи в такт, та це не важливо, тому що навколо нас тисячі фанатів також не потрапляють у такт мелодії. Я почуваюся чудово, ось так розважаючись з Роном. Це змушує мене думати про те, що, можливо, я надто критично ставилася до наших відносин.
О дев'ятій сорок п'ять я повертаюся до Рона і кажу, що нам час висуватися додому, хоча гра ще не закінчена.
Він бере мене за руку і я думаю, що збирається вибачитись перед містером Уоллісом за те, що нам час. Але в цей момент містер Уолліс кличе містера Ландстрома.
Поки годинник цокає, я починаю нервувати. У моєму домі  і так достатньо напружено, я не хочу все погіршувати.
— Рон... — кажу я.
У відповідь він обіймає мене за плечі.
На початку дев'ятого раунду, коли на годиннику вже більше десяти я встаю і говорю:
— Вибачте, але Рону треба провести мене додому.
Містер Уолліс і Містер Ландстром тиснуть йому руки, і я відвожу його.
— Гермі, ти розумієш як це важко, отримати практику?
— Зараз мені абсолютно байдуже, мені треба бути вдома до десяти тридцяти.
— Ну, ти будеш до одинадцятої. Скажеш тату , що ми застрягли у пробці через  фанатів .
Рон не має уявлення, яким є мій батько, коли він  в одному зі своїх настроїв. На щастя, я не приводила його занадто часто до себе додому, а коли він заходив, то це було лише на кілька хвилин. Він не уявляє, що це таке, коли мій батько зривається на мені.
Ми апаруємо  до мого будинку навіть не об одинадцятій, а ближче до одинадцятої тридцяти.
Рон все ще збуджений можливістю практики.
— Мені час, — кажу я, нахиляючись до швидкого поцілунку.
— Затримайся на кілька хвилин, — каже він мені в губи. — Ми не затискалися сто років, я сумую за цим.
- Я теж, -  кидаю йому вибачений погляд. — У нас ще буде повно вечорів наодинці.
— Сподіваюся, що раніше, то краще.
Я йду до будинку, готуючись до сцени. Звичайно, мій батько чекає на мене в передпокої.
- Ти спізнилася.
— Я знаю, вибач.
— Ти думаєш, я встановлюю умовні правила?
- Ні.
Він зітхає.
- Тато, правда, мені дуже шкода. Ми були на квідічі замість кіно. Ми застрягли в дорозі назад.
- На грі ? В місті? Та на вас могли напасти.
— Тато, все гаразд.
- Ти думаєш, що ти все знаєш, Герміоно. Але ти помиляєшся. Ти могла б лежати зараз мертва на якійсь міській вулиці, а я думав , що ви в кіно.
— Вважай, цього разу тобі пощастило.
— Я завжди дуже обережна, коли я їду до міста, тато. До того ж Рон був зі мною.
— Мені не потрібні виправдання, Герміоно. Ти могла б і попередити про зміну планів .
- Я не подумала про це.
— Ти взагалі колись думаєш про цю сім'ю? Все не тільки про тебе, Герміоно.
— Я знаю, знаю. Обіцяю, наступного разу я обов'язково попереджу. Я дуже втомилася. Чи можна мені піти спати?
Він відпускає мене помахом своєї руки.
У суботу я прокидаюсь від криків тата. Відкидаючи убік ковдру, я біжу вниз дізнатися, що за метушня там твориться. Мама у своєму кріслі посунута до обіднього столу. Вся її їжа розмазана по обличчю, її футболці та штанах. Вона виглядає як маленька дитина, а не доросла жінка.
— Джин, якщо ти продовжуватимеш це робити, я відвезу тебе в твою кімнату, — кричить батько і ставить нову тарілку з подрібненою їжею навпроти мами.
Мама  перекидає тарілку на підлогу.
— Я розберуся, — кажу я кидаючись до мами.
— Не нянься з нею, Герміоно , — каже він. — Якщо мама не їстиме її годуватимуть через трубку. Як тобі це сподобається?
Я ненавиджу, коли він так робить. Починає говорити про найгірший сценарій, замість того, щоб розібратися, в чому річ. Коли  мама повертається до мене, я бачу те саме роздратування в її очах.
Папа  тикає пальцем на маму .
— Саме тому я кілька місяців не брав тебе до ресторану.
— Па, припини, — говорю я їй. — Вона й так уже засмучена. Навіщо ти посилюєш ситуацію?
- А що на рахунок мене?
Напруга починає наростати, воно рухається по моїм венам від кінчиків пальців до верхівки. Воно кипить і виривається з такою швидкістю, що я не встигаю зупинити його.
— Це взагалі не про тебе. Чому все завжди зводиться до того, як це позначиться на тобі? — кричу я. - Тато, ти, що не бачиш, їй боляче. Замість того, щоб кричати на неї, спробуй краще розібратися, в чому причина.
Не думаючи, я повертаюсь, хапаю кухонний рушник, присідаю перед мамою і починаю відтирати її штани.
- Гермі, не треба, - вигукує тато.
Я не слухаю, а слід було б. Перш, ніж я встигаю відсунутися, мама запускає руки до мене у волосся і починає тягнути. Сильно. У цій метушні я забула, що в неї нова фішка ,
видирання волосся.
- Ауч! — кажу  я. - мамо, будь ласка, припини, - я намагаюся дотягнутися і натиснути на один із її суглобів, як показував лікар, щоб змусити її розтиснути пальці, але марно. Я перебуваю в абсолютно незручній позиції, скрючившись біля ніг мами. Мій тато матюкається, їжа літає довкола, а мій скальп вже відчувається освіженим.
Мама  не розтискає рук, хоча тато намагається витягнути моє волосся з її хватки.
- Суглоби, тато! — кричу я, намагаючись нагадати йому, що радив доктор Мейр. Чорт забирай, скільки ж волосся вона вже вирвала. Таке почуття, що половина моєї голови вже лиса.
Після мого нагадування, моє волосся, нарешті вільне, напевно, тато натиснув куди треба. Або це, або мама вирвала все, за що схопилася. Падаючи на підлогу, я негайно піднімаю руку до мого волосся.
Мама  посміхається. Мій тато  хмурить брови. А в мене на очі навертаються сльози.
— Я везу її до доктора Мейра, негайно, — каже мій тато, вказуючи  на мене головою, щоб я зрозуміла, він звинувачує мене в тому, що ситуація вийшла з-під контролю.
— Це триває надто довго. Герміоно, візьми мою машину  та їдь до аеропорту. Зустрінь мого ділового партнера .Його літак прилітає об одинадцятій. Це все, що ти можеш зробити зараз, щоб допомогти.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now