Як тільки я називаю Драко ідіотом, місіс Макгонегел закликає клас до порядку.
— Ви з вашим партнером витягнете тему вашого проекту з цього капелюха, — каже вона. — Вони однаково цікаві, але вам доведеться додатково працювати над цим із вашим партнером поза класом.
— Як щодо квідічних тренувань? - Запитує Рон. — Я не збираюся їх пропускати.
- І тренування групи підтримки? — видає Лаванда, перш ніж я встигаю сказати те саме.
— Шкільні завдання насамперед. Це між вами і вашим партнером, знайти час, що підходить обом, — каже місіс Макгонегел і стає біля нашого столу з капелюхом у руках.
— Місіс Мак, а там є завдання, наприклад, винайти щось, що вилікує хворих в Мунго? - нахабно запитує Драко, чим доводить мене до білого коліна. — Тому, що я гадаю, за один шкільний рік ми не встигнемо це зробити.
Я вже бачу величезну двійку на роботі наприкінці року. Приймальній комісії Нордвестерна все одно, що це вина мого партнера, який хотів зробити жарт із фінального проекту. Хлопця не турбує навіть власне життя, чому його має турбувати урок трансфігурації ? Думка про те, що саме від Драко залежить моя оцінка щодо цього предмета, дратує мене. Оцінки для мого батька – це показник того, чого ти вартий. Нема чого говорити про те, що трійка або двійка означає, що ти бездар.
Я засовую руку в шапку і дістаю невеликий шматок паперу. Відкриваю його повільно, прикусуючи губу від передчуття. Великими літерами там написано ПРЕДМЕТ, ЩО БУДЕ КОНТРОЛЮВАТИ ТЕМПЕРАТУРУ В КІМНАТІ .
- Контролювати температуру ? — питаю я.
Драко нахиляється до мене і перечитує папірець.
- Що, нахрен, за засіб для зігрівання ?
Місіс Макгонегел кидає йому застережливий погляд.
— Якщо ти хочеш залишитися ще раз після уроків, у мене на столі лежить синій квиток, уже з твоїм ім'ям на ньому. Якщо ні, постав своє питання коректно.
- Було б приємно зустрітися з вами ще раз після занять, місіс Мак, але я вже краще використаю цей час, щоб позайматися зі своєю партнеркою, - відповідає Драко, при цьому в нього ще вистачає нахабства дивитися на Рона. — Тому я перефразую питання. Що це за предмет ?
- Ви трансфігуруєте звичайний предмет та поєднаєте свої знання з уроків зілля і створете артефакт, який зможе контролювати температуру в кімнаті , містер Мелфой .
Обличчя Драко розпливається в самовдоволеній посмішці, і він повертається до мене.
— Я впевнений, що ми зможемо використати його, щоб зігріти ще щось.
- Я тебе ненавиджу, - кажу я, досить голосно, щоб Рон та інші в класі мене почули. Якщо я просто сидітиму тут і дозволятиму Драко знущатися з мене, я точно почую цокання Джині в себе в голові з приводу того, що немає нічого важливішого за репутацію.
Я знаю, що весь клас спостерігає за нашою суперечкою, навіть Пенсі, яка не думає, що Драко такий поганий, як здається. Невже вона не бачить хто він насправді? Чи вона просто засліплена його точеним обличчям і тією репутацією, що він має у колі їхніх друзів?
— Існує тонка грань між коханням та ненавистю. Може, ти плутаєш свої емоції, — шепоче мені Драко .
Я кидаюся від нього.
— Я на твоєму місці не сподівалася б.
— А я все ж таки сподіваюся.
Погляд Драко падає на двері нашого класу. Там у вікні його друг махає йому, закликаючи вийти. Вони, швидше за все, намагатимуться втекти з уроку. Драко піднімається зі своїм підручником з трансфігурації .
Місіс Макгонегел повертається.
— Драко, сядь.
- Мені треба відлити.
Вона зводить брови від подиву.
— Драко, стеж за своєю мовою. І я не думаю, що тобі потрібний підручник, щоб вийти до туалету. Поклади його назад на стіл.
— Що, коли я відмовлюся?
— Драко, ти хочеш усунення від уроків?
Похмуро він віддає їй підручник .
Я верещу:
- О боже, - помічаючи величезну пляму на його штанах.
Учні потихеньку починають сміятися. Гучніше за всіх регоче Рон.
— Не переймайся, Мелфой. У моєї бабусі та сама проблема. Нічого, що підгузник не зможе виправити.
При згадці підгузків для дорослих, мої думки перемикаються додому до моєї мами . Це брудно, сміятися з дорослих, які не можуть це контролювати, тому що вона якраз одна з таких людей.
Драко удостоює Рона широкою, нахабною посмішкою.
- Твоя дівчина просто не змогла втримати руки від моїх штанів. Вона показувала мені нове застосування засобу зігрівання .
Цього разу він зайшов надто далеко, я різко встаю, що навіть мій стілець голосно скрипить відсуваючись.
— Мрій, — кажу я.
Драко відкриває рота, щоб сказати мені щось ще, але його перериває місіс Макгонегел .
— Драко, йди до медсестри і... приведи себе в порядок. Захопи з собою свої речі, бо потім тобі треба буде з'явитися до кабінету містера Дамблдора . Я зустріну тебе там, разом із твоїми друзями Роном та Герміоною.
Драко згрібає свої речі зі столу і виходить із класу, а я повертаюся на свій стілець. Поки місіс Макгонегел намагається вгамувати клас, я думаю про те, наскільки швидко розвалився мій план про те, як уникнути Асторію Грінграс .
Якщо вона вважає, що я заважаю їхнім стосункам із Драко, вона в цьому переконається, як тільки до неї дійдуть ці плітки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...