Я сиджу на травології, коли відчиняються двері і один із аврорів школи каже викладачеві, що мене викликають із класу. Я закочую очі, збираю свої книги і дозволяю цьому амбалу виштовхати мене з класу на очах у всіх.
- Що тепер? — питаю я. Вчора мене витягли з класу за те, що я нібито почав бій їжею на подвір'ї школи. Я його не починав. Можливо, я брав участь у ньому, але я його не починав.
— Ми зробимо невелику подорож у бальний зал, — я йду за ним у зал.
— Драко, вандалізм на території школи є дуже серйозною справою.
— Я не робив жодного вандалізму, — відповідаю я йому.
— Мені доповіли, що робив.
Я впевнений, що той, хто стукнув на мене і зробив це.
- Де це?
Хлопець показує на підлогу, де хтось намалював балончиком із фарбою дуже погану копію знаку смертежерів.
— Ти можеш це пояснити.
— Ні, — відповідаю я.
Інший аврор підходить до нас.
— Нам треба перевірити його шафку.
- Чудова ідея. Все, що вони знайдуть, це шкіряна куртка і книжки.
Я вводжу комбінацію на замку, коли місіс Мак проходить повз нас.
- В чому проблема? - Запитує вона.
— Вандалізм у бальній залі.
Я відкриваю свою шафку і відходжу убік, даючи їм можливість обшукати її.
— Ага, — каже один із аврорів, простягаючи руку і дістаючи балончик із чорною фарбою із верхньої полиці. — Ти все ще заперечуєш причетність до цього?
— Мене підставили, — я повертаюся до місіс Мак, яка виглядає так, наче я вбив її кота. — Я не робив цього, — говорю я їй. - Місіс Мак, ви повинні мені повірити. Я вже уявляю себе за ґратами за те, що якийсь ідіот зробив це.
Вона хитає головою.
— Драко, всі докази є. Я хочу тобі вірити, але це дуже важко.
Аврори стають з обох боків від мене, і я знаю, що буде далі. Місіс Мак витягає руку вперед, зупиняючи їх.
- Трохи допомоги, Драко.
Я маю величезне бажання нічого не пояснювати, просто дозволити їм і далі думати, що це зробив я. Та вони й не слухатимуть, я певен. Але місіс Мак дивиться на мене як тінейджер, готовий до заколоту, щоб довести всім їхню неправоту.
— Символ намальований невірно, — говорю я і показую їй своє передпліччя. — Оце символ смертежерів . Це величезна змія закручена вісімкою що поїдає череп. Та, що була на підлозі у залі ... там неправильно виведена голова вона повинна виходити зі зміїного кола . Ніхто з ПС не зробив би такої помилки.
Вона запитує у аврорів.
— Де містер Дамблдор?
— На зустрічі із міністром. Його секретарка сказала, що він не хотів, щоб його турбували.
Місіс Мак перевіряє годинник.
— У мене клас за п'ятнадцять хвилин. Річард , відправ Дамблдору патронуса.
Аврор Річард зовсім не виглядає щасливим.
- Місіс Макгонегел, це те, для чого нас власне сюди наймали.
- Я знаю. Але Драко мій учень і повір мені, коли я говорю, що він не може пропустити сьогоднішній урок.
Річард знизує плечима і відправляє патронуса з проханням зустрітися з ними в коридорі .
Через дві хвилини Дамблдор з грізним виразом обличчя приєднується до нас.
— І що тут відбувається?
— Вандалізм у залі, — каже аврор Річард.
- Мелфой, ти знову?
- Я цього не робив.
- А хто робив?
Я знизую плечима.
- Містер Дамблдор, він каже правду, - заступається Макгонегел. — Ви можете мене звільнити, якщо я помиляюся.
Він хитає головою, потім повертається до аврора.
— Відправте до залу Філча, хай спробує відтерти це. — Він показує балончиком із фарбою на мене. - Я попереджаю тебе, Драко. Якщо я з'ясую, що це таки був ти, ти будеш не тільки відсторонений від занять, а й заарештований, зрозумів?
Коли аврори йдуть Дамблдор повертається до мене.
— Я не казав тобі цього раніше, Драко, але я говорю тобі це зараз. Я думав, що світ був моїм ворогом у старшій школі. Я не надто відрізнявся від тебе, чи знаєш. Це зайняло в мене дуже багато часу, зрозуміти, що своїм ворогом є я. Коли я зрозумів це, я змінив своє життя. Місіс Макгонегел та я, ми не вороги тобі.
— Я це знаю, — відповідаю я і розумію, що я насправді вірю в це.
- Добре. А тепер вибачте, але на мене чекає дуже важлива зустріч. Я буду у себе в кабінеті. — Дякую, що мені повірили, — кажу місіс Мак , коли він іде.
— Ти знаєш, хто це зробив із залом?
Я дивлюся їй прямо в очі і говорю правду.
- Не маю поняття. Але я абсолютно впевнений, що це не один із моїх друзів.
Вона зітхає.
— Якби ти не був у банді, то не було б цих неприємностей.
— Можливо, але в мене були б інші.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За горизонтом мрій
Teen FictionКоли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережністю створене «ідеальне життя» розвалиться прямо на її очах . Вона має стати напарником по лабораторн...