40. Драко

20 1 0
                                    

Після того, як наш батько помер, мама намагалася відволікти мене музикою. Ми танцювали в хаті та по черзі співали з нею пісні. Я думаю це були моменти, коли вона могла забути про своє горе принаймні ненадовго. Ночами я чув, як вона плаче у своїй кімнаті. Я ніколи не відчиняв двері, але мені дуже хотілося в такі моменти завести якусь пісню і змусити її забути про все.
Я розмовляю з групою, перш ніж взяти мікрофон.
— Я б сам не виставляв себе дурнем роблячи це, але ми з Блейзом не можемо проігнорувати спеціальне прохання нареченої. Тонкс вміє переконувати.
— Та я знаю, — кричить Ремус з-за столу.
Тонкс плескає його по руці. Він кривиться. У Тонкс важка рука, але Ремус  цілує наречену, надто щасливу, щоб звертати на це уваги.
Ми починаємо співати. Це надто чутлива пісня Умберто Тоці "Ti amo"
Я тебе люблю -
Кину монетку.
Я тебе люблю -
В повітря.
Я тебе люблю -
Якщо випаде Прилуки, значить, все - ми розлучаємося.
Я тебе люблю, я тебе люблю
В глибині душі - я чоловік,
У якого немає холоду в серці.
У ліжку командую я,
Але тремчу перед твоїми грудьми.
Я тебе ненавиджу і люблю
Це метелик, який вмирає, ляскаючи крилами.
І налий мені твого легкого вина,
Яке ти зробила, коли мене не було,
І лляні простирадла.
Дай мені сон, як у дитини,
Який марить уві сні
про коней і ворушиться,
І трохи роботи.
Дозволь мені обійняти жінку, яка, наспівуючи, гладить,
І потім дозволь трохи пожартувати над тобою,
Перш ніж зайнятися коханням.
Ти одягаєшся в спрагу світу
І спідницю зі світла
Я тебе люблю і прошу вибачення
Пам'ятай, хто я,
Я тебе люблю, я тебе люблю, я тебе люблю, я тебе люблю.
Коли я співаю то незводжу очей з Герміони .
Та потім я помічаю хвилювання в натовпі та нервові пошепки. Це Аарон. Він з'явився , що є рідкістю. Одягнений у дуже дорогий костюм, він прокладає собі дорогу двором.
Я закінчую пісню і стаю біля Герміони. У мене з'являється несподіваний імпульс захистити її.
- Хочеш сигарету? — питає Блейз, дістаючи пачку Мальборро із задньої кишені.
Я кидаю швидкий погляд на Герміону, перш ніж відповісти.
- Ні.
Блейз дивиться на мене з цікавістю, потім знизує плечима і витягає одну для себе сигарету. — Чудово заспівали, Драко. Якби ти дав мені ще кілька хвилин, твоя подружка  була б вже моєю.
Він назвав її моєю дівчиною. Чи моя дівчина насправді?
Я веду її до столів із напоями, Блейз слідує за нами. Я намагаюся бути обережним і не показувати її Ааронові.
Адам, один з кузенів, стоїть біля столу, у своїх безмірних джинсах і світиться квітами банди Пітон . Пітон  наші союзники, але, я впевнений, якби Герміона зустрілася з цим чуваком на вулиці, вона бігла б у інший бік.
— Привіт, Драко, Блейз, — каже він.
— Я бачу, ти одягнувся до весілля, — підколюю я.
— Аміго, мавпячі костюми це для багатих. - Видає він, ігноруючи той факт, що дівчина поряд зі мною саме така. — Ви тут у передмісті надто м'які. Справжні банди у місті.
— Окей, розумнику, — каже Блейз з характером. — Скажи це Ааронові.
Я дивлюсь на Адама. — Продовжуй нести цю охинею, і я власноруч покажу тобі, які ми тут... Не недооцінюй ПС.
Адам  відвалює.
— У мене тут побачення з пляшкою Корони. Побачимося пізніше.
— Він виглядає так, наче наклав у штани, — каже Блейз йому слідом.
Я дивлюся вниз на Герміону, яка виглядає біліше, ніж зазвичай.
- Ти в порядку?
— Ти загрожував йому, — шепоче вона. — Я маю на увазі, ти по-справжньому погрожував йому.
Замість відповіді, я беру її руку і веду до сцени. Грає повільна музика.
Я притягаю її до себе, але вона усувається.
- Що ти робиш?
— Танцюй зі мною, — наказую я. — Не сперечайся, просто поклади на мене свої руки та танцюй, — я не хочу зараз чути, що я в банді, і як це її лякає, і що мені треба перестати бути бандитом, щоб зустрічатися з нею.
— Але...
— Не думай про те, що я сказав Адам, — говорю я їй на вухо. — Він просто перевіряв нас, нашу лояльність до Аарона. Якби він відчув якісь розбіжності, його банда скористалася б цим. Бачиш, кожна банда розділена на нижчих і вищих. Кожна банда також пов'язана з однією або будь-якою іншою бандою. Так ось, низи та верхи різних банд змагаються між собою.
— Драко, — перериває вона мене.
- Так?
— Запевни мене в тому, що з тобою нічого не станеться.
Я не можу.
— Просто танцюй, — говорю я тихо, поки кладу її руки собі на шию і ми танцюємо.
Кидаючи погляд поверх голови Герміони, я бачу свою матір і Аарона в напруженій розмові. Мені стає цікаво, що вони обговорюють. Вона розвертається, намагаючись піти, він хапає її за лікоть, присуває до себе і щось каже їй на вухо. Я вже майже готовий припинити танцювати, і попрямувати  туди для з'ясування того, що відбувається, коли моя мати відсувається від Аарона, і грайливо сміється з того, що він щойно їй сказав. Я просто параноїк.
Минає година, і на вулиці стає темно. Вечірка ще в розпалі, коли ми йдемо до машини. Дорогою до майстерні ми обоє мовчимо.
— Іди сюди, — говорю я м'яко, припарковавшись позаду майстерні.
Вона присувається ближче, зменшуючи відстань між нами.
— Я провела дивовижний вечір, — шепоче вона. — Ну, за винятком того, коли я ховалась у ванні... і ти погрожував тому хлопцю.
— Забудь про це і поцілуй мене, — говорю я.
Я запускаю руку їй у волосся. Вона обвиває мою шию руками, поки я трохи проводжу язиком по її губах, розкриваючи їх, і поглиблюю поцілунок. Це як танго, спочатку ми рухаємося повільно і ритмічно, а потім, коли ми вже обоє задихаємося, а наші язики сплітаються, це перетворюється на гарячий, швидкий танець, який мені ніколи не хотілося б припиняти. Може, поцілунки Асторії  були гарячими, але поцілунки Герміони більш чутливі, сексуальні і викликають миттєве звикання.
Ми все ще в машині, але тут тісно, ​​передні сидіння не дають достатньо місця. Тому, перш ніж я встигаю моргнути оком, ми опиняємося на задньому, також не ідеальному сидінні, але я ледве помічаю це.
Я повністю поринаю в її стони, поцілунки і руки в моєму волоссі. А вона пахне як ванільне печиво. Я не збираюся її ні до чого примушувати сьогодні. Але зовсім не думаючи про це, моя рука рухається вгору по її оголеному стегні.
— Так добре, — каже вона, затримуючи подих.
Я кладу її назад, поки мої руки діють самі собою. Мої губи прокладають шлях від шиї вниз до плеча, коли я знімаю лямку її сукні. У відповідь вона розстібає мою сорочку. Відкривши її, вона проводить руками по моєму животу та по плечах.
— Ти... ідеальний, — каже вона задихаючись.
Зараз я не збираюся з нею сперечатися. Я рухаюся вниз, мій язик досліджує ті ділянки її шовкової шкіри, які відкриті нічному повітрі. Вона хапає мене за волосся на потилиці, змушуючи продовжувати. Вона страшенно гарна на смак. Занадто гарна! Caramelo!
Я відсторонююся на кілька сантиметрів, зустрічаючись з нею поглядом, ці блискучі очі горять бажанням... Говорячи про досконалість.
— Я хочу тебе, — говорю я охриплим голосом.
Вона притискається до моєї ерекції, насолода та біль майже нестерпні. Але коли я починаю стягувати її трусики, вона завмирає та відводить мою руку.
— Я... ще не готова для цього. Драко, зупинись.
Я відсторонююся від неї і сідаю вертикально в кріслі, чекаючи поки моє тіло охолоне. Я не можу дивитися на неї, поки вона поправляє лямки своєї сукні, прикриваючи себе знову. Чорт, я надто поквапився. Я казав собі, що мені не треба бути надто, що мені потрібно зберігати голову, коли я з цією дівчиною. Проводячи рукою по волоссю, я видаю глибоке зітхання.
- Вибач мене.
— Ні, це ти вибач. Я поспішала  і в тебе є всі права злитися зараз. Я щойно розлучилася з Роном і вдома в мене повні неприємності, вона ховає обличчя у своїх долонях. — Я так заплуталася. Вона бере  свою сумку та вилітає з машини.
Я йду за нею, моя чорна сорочка відкрита і розлітається позаду мене, як вампірський плащ.
— Герміона, почекай.
— Будь ласка....
- Зачекай....
— Вибач, — знову каже вона.
— Перестань це повторювати. Послухай, байдуже, що сталося. Я з тобою не тому, що хочу залізти до тебе в штани. Я надто захопився через нашу реакцію один на одного сьогодні, і твій ванільний запах, мені хочеться вдихати його знову і знову, і.... я сьогодні все зіпсував, так?
— Драко, можемо ми зупинитися трохи? Все відбувається занадто швидко для мене.
— Добре, — говорю я, киваючи. Я тримаю руки в кишенях.
І будь я проклятий, якщо Герміона зараз не апарує.
Я повністю віддався її вивчаючим рукам і перегнув палку. Я просто забуваю про все довкола, коли її тіло так близько.
Парі.
Все це з Герміоною мало бути заради парі, а не щоб закохатися в багату дівчину. Мені потрібно пам'ятати, що я зацікавлений у Герміоні тільки через парі, і мені краще ігнорувати те, що я гадаю, є реальними почуттями.
Почуття не можуть бути частиною цієї гри.

За горизонтом мрій Where stories live. Discover now