•CHAPTER-07•

488 30 5
                                    

•••

Jannat kamal apne iraadon mein kitni sanjeeda hai, is ka andaza faris wajdan ko aglay din hi ho gaya tha jab Mrs. Shirazi ne usay jannat ko shopping par le jane ka kaha tha. kitni hi der tak to woh sadme ki kefiyat mein khara raha tha.

meeting, kaarobar, aur company se mutaliq heelay bahanay is ke kisi kaam nahi asaktay thay ke aaj chhutti ka din tha. aur chhutti ka din woh ziyada Mrs. Shirazi ke hamrah ghar par guzarta tha. is ne khonkhawar nigahon se Jannat ko dekha, jo royal blue dress mein is ke sath shopping par jane ke liye mukammal tayyar khari thi .

muskurahat to mrs. Shirazi ke samnay woh hamesha labon par sajaye rakhti thi magar aaj Faris wajdan un ko labon ka tabassum apna mazaaq urata mehsoos huwa tha .

Aankhon mein tezheek nazar aayi. andaaz tanzia laga. magar woh zabt kar gaya. usay ab zabt hi karta tha. mazeed koi bud mazghi woh nahi chahta tha. nah hi woh chahta tha ke woh mazeed baghiana andaaz apna le. gaari ki chaabi aur mobile sambhaalte hue woh utha to jannat bhi mrs. Shirazi se mil kar uske peechay bahar aagai.

Passenger seat par baithtay hi is ne hand bag goad mein rakh liya tha aur is ke chehray ke tofani tasurat ko nazar andaaz karti khidki se bahar dekhti rahi. dorrtay bhagtay manazair ke sath, woh bhi kisi daud mein shaamil hogayi thi .

lab bheenche, daant peeste aur staring wheel par khatar naak had tak girift mazboot kiye woh khud par qaboo panay ki koshish kar raha tha warna is ka jee chaah raha tha woh raftaar bharhaye aur gaari kisi truck mein day maaray khud bhi mar jaye aur is jannat ko bhi maar daaley .

pandrah beesh minute ki drive ke baad woh shehar ke behtareen mall ki parking mein gaari rok chuka tha. jannat foran se bahar nikal gayi thi magar woh gaari mein hi betha raha tha .

"Mere khayaal se tum mujhe yahan shopping ke liye laaye ho!"

Usne jazbaat ki shiddat se surkh hoti aankhon se jannat ko dekha. woh khirki mein kohniyan jamaye bhar poor muskurahat ke sath usay dekh rahi thi .

"Ya phir chahtay ho ke mein auntie ko phone kar ke kahoon ke tum mere sath mall ke andar jane ko tayyar nahi ho?" woh kuch der tak is ki taraf daikhta raha. woh bhi usay dekhatii rahi. farq sirf itna tha ke woh muskura thi aur woh daant kach kacha raha tha .

"To yeh tumhara asli rang hai?"

aur jannat hans di. phir kaafi der tak hansti rahi. woh muthiyaan bheenchey usay sard nazron se daikhta raha.

"Tum apni maa ke hawalay se jane kitni baar mujhe is rishte ki noiyat jata chuke ho, aur jab mein jatanay par aayi hon to baat mere roop par aagai hai?"

woh aik baar phir bani jaisay faris ke sawal ne usay kaafi mehfooz kya ho. na chara se gaari se bahar aana para. phir bigre tewaroon ke sath woh leather jacket ki jaybou mein haath daaley mukhtalif shaps mein is ke peechay peechay phirta raha. woh uska sabr azma rahi thi. ghoom rahi thi aur kuch khareed bhi nahi hi thi. woh baar baar kalayi mourr kar waqt daikhta tha. mobile nikaal kar scrolling karta tha aur jab sar utha kar usay daikhta tha to woh
tab bhi usay khaali haath hi nazar aati thi .

usay gussa to bohat charha huwa tha, magar woh zabt kiye raha . Para to is ka is waqt high huwa jab woh bachon ki shop mein daakhil hogayi thi. aur ab is ke samnay chhootey to is sun-hwa aur chhotey chhotey bachon ki mini mini si ashya utha utha kar dekhnay lagi. bachiyon ke portion mein kuch rush tha. woh bachon ke portion mein khari thi. aur cheeze pasand kar ke ab trolley mein rakh rahi thi .

faris ki ragein phool gayeen. woh zabt ke aakhri marahil se guzar raha tha .
mozay, kapray, fidder, khilonay aur jane kya kuch khareed kar woh counter par aagai.

Payment ke liye is ne faris ko dekha jis ne tahammul ka muzahira karte hue wallet se credit card nikaal kar sales boy ko diya .

"Bas ho gayi meri shopping" payment minute ada kar ke jab woh bahar niklay to woh bohat khush nazar aa rahi thi .
Faris is lamhay kaisa nazar aa raha tha, yeh dekhnay ki is ne koi koshish nahi ki thi.

Ab woh taiz taiz qadam uthata agay tha, aur woh is ke peechay. labon par tabassum tha, aankhon mein shararat. is ki tawaqqa ke ain mutabiq woh samnay ladies garments ki shop mein daakhil ho chuka tha. stand par latkay chand ready made brand ke joron ka order day kar is ne credit card nikala tha.

Jannat glass wall ke is paar khari thi aur apne labon par ubharti muskurahat ko baar baar dabanay ki sae kar rahi thi. sales boy ne dresses pack kar ke diye to woh bigre tewaroon ke sath bahar aa gaya .

"Pakdo inhe!" andaaz mun par maarny wala tha. jannat bar waqat nah pakadati to shopping bags farsh par dhair ho jatay .

"Is ki kya zaroorat thi faris?" is ne bohat laad se poocha.

"Zaroorat to thi!" faris ne daant kachkachaye (zahir hai ghar pahunchte hi uski mummy ne shopping se mutaliq poochna tha aur jannat ne bachon ke kapray dikhaane thay ) aur tab hi. haan shayad tab hi jewellery shop se nikalti jeans aur top mein malbos aik stylish si larki thitak kar ruk gayi thi. shopping bag par is ki girift aik dam mazboot hui thi. aankhon mein be yakeeni ka tassur ubhar aaya tha .

Usne pehlay faris ko dekha tha. ab woh jannat ko dekh rahi thi. sadma, hairat, be yakeeni, shock.

faris jane ke liye murr gaya tha. labon par shararti muskurahat sajaye jannat bhi ujlat mein qadam uthai is ke peechay lapki thi. aur tab hi usay apne wujood par be naam ki tapish ka ehsas hua tha. faris ke qadmon ke sath qadam mila kar chaltay hue usne yuhin murr kar peechay dekha tha. jeans aur orange rang ki top shirt mein malbos larki ne foran se rukh badal liya tha. sir jhatak kar jannat faris ke hamrah elevator ki janib barh gayi .

wapsi ka safar bohat khamoshi se kata tha. itni khamoshi se ke jannat ko laga faris saans bhi nahi le raha. mummy ko yeh sab dikhaane ki zaroorat nahi hai. porch mein gaari khari karte hue usne khamoshi ka kufl dora tha. tevar ziyada bigre hue thay, magar woh muthammil lag raha tha .

"Aur jab woh puchen ke shopping dikhao tab kya karoon?" is ne barri sanjeedgi se mahswara manga.

"kuch bhi dikha dena, magar yeh nahi" faris ne jaisay warn Kiya tha.

kitni ajeeb baat thi ke un ke darmiyan jumlon ka tabadlah ho raha tha. poooray aik mah baad khamoshi tooti bhi thi to kaisay.

"kyun? yeh kyun nah dikhau?" meri terhan woh yeh sab dekh kar bohat khush hon gi.

"I swear, agar tum ne aisi koi bhi harkat ki to mein...." woh matthe se akhar gaya tha.

"Ok Ok Finee!" jannat ne jaisay usay thanda karne ki koshish ki. wohi shopping dikha dun na jo tum ne apni pasand se karwai hai. aik ada se gaari ka darwaaza khol kar woh bahar aayi thi aur andar thanda hota faris mazeed shulon ki lapait mein aaya tha .

"Aaj shaam ka khana hum bahar khayen ge." qadam berhate hue woh kehna nahi bholi thi. faris wajdan ne shadeed ghusse ke aalam mein apna dahna haath staring par de mara tha.

---- •♡• ----

USRI YUSRA [ROMAN URDU VERSION]Where stories live. Discover now