!Bilgilendirme bölümü kitaptan bağımsızdır!
Merhabaa!
Nasılsınız? Bugün bir bilgilendirme yapacağım.
Wattpad'e gelen giriş yasağının sonunda hala Türkiye'ye kullanım açılmamış olsada giriş yapmak mümkün arkadaşlar.
Eğer Azerbaycan'dan okurlarımız varsa lütfen kendi sosyal medya hesaplarından vs. birazden vereceğim bilgileri paylaşsın ki madurlar uygulamaya giriş yapabilsin.
Ekmek parasını Wattpad üzerinden kazanan yazarlarımız var. Okurlar bu yazarlar için oldukça önemli.
Peki Wattpad'e nasıl ulaşabiliriz?
İlk olarak bunu Google'dan yapamazsınız maalesef.(Belki konuma göre mümkün olabilir bilmiyorum)
1) Wattpad'i silin.
2)Play Store vs. uygulamanızdan 'Secure VPN' isimli uygulamayı indirip aktifleştirin.(Uygulamanın güvenirliği kişiden kişiye değişir. Asla reklam olsun, %100 güvenilir demiyorum. Sizin kararınız.)
3) Wattpad'i baştan indirin.Uygulama otomatikmen açılacaktır.
Yapamayanlar için Wattpad'in yakında açılacağı söyleniyor. Bir ay içerisinde herkesin erişimine sunulacağını düşünüyorum.
Diğer bir yöntem:
Bunu denemedim ama denenir mi? Denenir.
Kardeş ülkemiz olan Azarbaycan(Azerbaycan) hala uygulamaya erişim sağlayabiliyor.
Bu yüzden tekefonu Azarbaycan ayarlarına getirebilirsiniz. YouTube da nasıl yapılacağına dair videolar var. Yasa dışı olduğunu sanmıyorum. Dediğim gibi denemedim ama işe yarayabilir.
Google'dan girmek istiyorum ne yapabilirim?
Sadece Google'u Azarbaycan imiş gibi gösterebilirsiniz. İlk seçenekte söylediğim uygulama Google da işe yarıyor mu bilmiyorum. Google'dan girişi sadece leptob üzerinden yapıyordum ama onada bu uygulama yüklenmiyor.
O yüzden deneyemedim.
Bu üç seçenekten hiçbiri işe yaramıyorsa yorumlardan iletişime geçebiliriz. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
! lütfen duyuralım, madur sayısı çok fazla!
!bu bilgilendirme bölümü Wattpad deki sorun giderildiğinde kaldırılacaktır!
! Bunların neredeyse hiçbiri benim fikrim değildir, bende bir kızdan görmüştüm. !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serotonin -Asker & Doktor-
RomanceYüzbaşı ve Profesör Doktor ... Vatanı uğruna şehit olmayı kafasına koymuş, bu hedef uğruna acı da dahil olmak üzere hislerinden vazgeçmiş, varını yoğunu ailesine adamış, oldukça başarılı ve katı olmasıyla bilinen kadın bir asker. Yüzbaşı Kübra Ayla...