/33/

1.8K 143 31
                                    

Selamlarrr!

Nasılsınız bakalım? Kime soruyorum ki. Hepiniz berbatız değil mi?

Ama üzülmeyin hemen!

Wattpad'in çok yakında düzeleceğine inanıyorum. (Detaylı bilgi için profilime bakabilirsiniz.)

Bu arada gördüğüm kadarıyla birçok yazar yasak sona erene dek bölüm atmamaya karar vermiş.

Bu ceza veya bir direniş değil tam tersi beyaz bayrak çekmektir.

Her ne olursa olsun yazmaya devam edeceğimi bilmenizi isterim canlarım.

O zaman daha fazla uzatmadan bölüme geçelim mi?

...

Sarı'nın Anlatımıyla
(Şaşırdınız dimiii??)

Pastadan bir çatal daha alarak ağzıma attım. Tadı fazla iyiydi.

Ama yarısı çöpe gitmek zorundaydı, yazık olmuştu...

Kapının az öncekiyle aynı sertlikle açılmasıyla oldukça rahat ettiğim pozisyonumu gram değiştirmedim.

"Sakinleştin mi abi?"

Komutanın sevgilisinin kardeşiydi konuşan. Adı neydi sahi? Orkun? O ile başlıyordu sanki.

"Çok sakinim ya. Çok!"

Gözleri masaya adeta yapıştırdığı iki katlı pastanın üstte kalan,yere temas etmemiş kısmını yiyen bana çevrildiğinde cidden sinirlendiğini iliklerime kadar hissedebiliyordum.

Peki sorun bakalım umrumda mı?

Yoo.

"Yer misin?"

Çataldaki pastayı ona doğru uzattığımda tiksintiyle bakan yüzü yumuşadı.

Yanıma bir sandalye çekerek oturduğunda yandaki plastik çatallardan birini eline alarak sanki az önce pastayı fırlatan o değilmiş gibi bir çatal aldı.

"Güzelmiş lan harbi."

Kartal böyle biriydi. Dışarıdan sert görünsede aslında yumuşacık bir adamdı.

Bir hayvana benzetecek olsam köpek ona uyabilirdi. K9'lar gibi.

Dikdörtgen masanın üstüne atılmış bir pasta, buna tezat aşırı düzenli dekore edilmiş balon tarzı süslemeler ve oturmuş o pastayı yiyen üç salak.

Mükemmel bir ortamdaydım.

İzin günlerinizi iyi değerlendirin.

Pardon, izin günüm değildi. Kaçmıştık biz değil mi?

Gerçi oda boşa gitmişti. Doktor bozuntusu son anda gelmeyeceklerini söylemiş, pastayı alıp dönen Kartal birazcık(!) sinirlenmiş ve pastayı bulduğu yere fırlatmıştı.

Allah'tan masaya denk gelmişti de hepsi ziyan olmamıştı.

"Abi kola vardı sanki?"

Şimdi hatırladım lan bu lavuğu!

Oğuz!

"Pişt."

Kartal hepimize kola koyarken-boykot olduğundan dolayı doktor adını dahi duymadığım bir marka almıştı- ortamı biraz daha eğlenceli hale getirmeye karar verdim.

"Manitan var mı lan?"

...

"Lunaparkta bir date var mısın?"

Serotonin -Asker & Doktor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin