50k Özel Bölüm 💙

2.7K 129 54
                                    

! Bölümde kitabın ilerleyişinde katkı sağlayacak bir öğe bulunmamaktadır. İsteyen geçebilir!

Selamlarr!

Nasılsınız? Kötüyseniz dertleşelim.

Bu arada bölüm başlığındanda anlayabileceğiniz gibi özel bir bölümle geldim!

Asla ama asla bir kitabımın bu kadar okunacağını düşünmüyordum.

Okunsa okunsa 1k, ama biz bunu 50 ile çarptık.

Sizler sayesinde!

Özel bölümlerden ilki ile karşı karşıyasınız.

Büyük ihtimalle finalden sonrada bu şekilde iki tane daha atacağım.

Haydi başlayalım!💮

Bölüm Konusu: Karakterlerle Röportaj!

...

Karakter 1:Alp Berkay Alkurt

+Yazarınız özel bölüm olarak çocukluk anılarınız vs. yazmak yerine bir röportaj yapmaya karar verdiği için buradasınız. O halde başlayalım mı?

Alp: Başlayalım, zaten kadının kuklası olduk.

+Peki. Sorularınız okurların da katkılarıyla hazırlanmıştır. İlk soru, nasıl doktor oldunuz?

Alp: Çalışarak? He birde verdiğim söz var. Neden verdim bende bilmiyorum ya neyse.

+Bazı okurlar Galatasaraylı olmanız için sizi bir tık tehtid ediyor. Hangi takımlısınız?

Alp: Onları bir tık hayal kırıklığına uğratacağım, fenerliyim.

+Umarım ölmezsiniz. Neden küçükken ki korkusuz kişiliğiniz bu denli değişti?

Alp:Spoi içeriyor. Susma hakkımı kullanıyorum. Bundan sonrasını avukatım ve koruyucum olan karımla konuşabilirsiniz.

Karakter 2: Kübra Ayla Tunç

+Sıradaki kişi sizsiniz. Normalde Alp Beye bir iki sorumuz daha olacaktı ama bizi size yönlendirdi.

Ayla: Şaşırmadım.

+O halde ilk sorumuzla başlıyorum. Alp'in çocukluk arkadaşınız olduğunu ne zaman anladınız?

Ayla:İlk gördüğüm andan beri biliyordum.

+Pekala. Bazı okurlar yaralandığınız zaman Alp'e yaptığınız konuşmada abarttığınızı düşünüyor. Neden o kadar sert çıkıştınız?

Ayla:Meslek hayatım boyunca bir insanın başına gelmemesi gereken hemen hemen her şeyi yaşadım. Ama emrimdeki askerlerin yanında güçlü durmaya devam ettim. Eğer o zaman, sadece bir mermiyle yıkıldığımı görselerdi aynen o zamanda söylediğim gibi korkarlardı. Nede olsa bilmek ve görmek farklı şeylerdir.

+Üçüncü sorum. Daha önce sevgiliniz oldu mu?

Ayla: Hayır.

+Timinizi okurlarımız merak ediyor. Bize onlardan bahsedebilir misiniz?

Ayla:Spoi içeren cevap, sıradakine geçin.

Karakter 3: Ömer Demirkan

+Okurlar tarafından çok sevildiğiniz için röportaja dahil edildiniz. Ne düşünüyorsunuz?

Ömer:Gururlu ve onurluyum.

+İlk sorumuzla başlıyorum. Gay misiniz?

Ömer: Gerçekten benim hakkımda merak edilen İlk şey bu mu? Hayır, değilim. (Eğer Alp Hocam içinse düşünürüz.)

+Şaşırtıcı. Yaşınız kaç?

Ömer:26, taliplerimi bekliyorum.

+Üzgünüm ama yazar sizi çoktan birine verdi...

Ömer: Ne ara a-

+Sıradakine geçelim.

-Sırada biri kalmadı ki-

+Hadi ya? Neyse, zaten özel bölüm bu bitsin artık.

-Final konuşması?

+Birde o vardı değil mi?
+Her özel bölümün konusu farklı olacak ama çok beğenilirse bu tür röportaj sahneleri gelecek! Merak ettiğiniz-bu karakterler harici, anne, baba veya timden biri gibi başkaları da olabilir- soruları, ve bu soruların kime olduğunu yazarsanız yeni bölümde cevaplandırabiliriz!

...

Bölümü bitirmeden önce bazı okurlarıma özel olarak teşekkür etmek istiyorum. Vote ve yorumlarıyla beni ne kadar mutlu ettiniz bilemezsiniz.

Ondan önce kitabın finaline karar vermemde yardımcı olduğu için Aysuncuci ye çok teşekkür ederim💙

(Sıralama yok, hepsi bu kitabın olmazsa olmazları. Atladığım varsa özür dilerim, Wattpad bir süre sonra bildirimleri sildiğinden buraya yazamadıklarım olabilir.)

Cemre5315
hnud_D
4ecrinn2
leonasimoneb
bloombenolcam
Equeen_0
Masalztrk9
sallagitsin137
elfmissoo
asiye_203
yesilbordo
tuana_kybs04
randomunkralicesi1
Baharztrk4
ekn_kk
thatvs
BozkurtveAsenalari
kitaplaraasikkiz24_
best_okur

Eğer burada geçenlerden herhangi biri bu kitabı okumamışsa yazım yanlışından dolayı karışmıştır. Sanmıyorum ama uyarırsanız sevinirim.

Burada geçin geçmeyin, oy verin vermeyin, sadece okumak için bile zamanını veren her birinize teşekkür ediyor, gelecek bölümlerde görüşmeyi umuyorum❤️

Serotonin -Asker & Doktor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin