✮31✮

752 49 115
                                    

Regulus Black

Randka z Potterem była chyba jednym z najlepszych wydarzeń, jakie spotkały mnie w całym życiu. Na następny dzień, gdy już miałem pewność, że Rosier i Crouch wytrzeźwieli poprosiłem pierwszego z nich, żeby wytatuował mi rysunek od Jamesa.

- Ktoś tu wpadł po uszy. - Zaśmiał się Barty.

- Ohh zamknij się.

- Gdzie mam ci to wytatuować Black?

Zastanowiłem się przez chwilę, a potem odpowiedziałem:

- Na łydce.

James Potter

- Co ty taki rozmarzony? - Zapytał Syriusz, a ja zbyłem go wzruszeniem ramion.

- Tak sobie myślałem Łapo. Może zabrać by Regga z nami na święta?

- Jak Effie i Monty nie mają nic przeciwko to dla mnie jest to zajebisty pomysł. - Uśmiechnąłem się w duchu, że naprawdę spodobał mu się ten pomysł.

- Tak swoją drogą widziałeś gdzieś Remusa? Mam do niego sprawę.

- Sprawdzałeś w bibliotece?

- Racja.

Wstałem z łóżka i poszedłem w kierunku biblioteki, gdzie znalazłem Remusa. Gdy podszedłem do niego podniósł na mnie pytające spojrzenie.

- Mam do ciebie sprawę.

- Jaką? - Spytał zamykając książkę.

- Wytatuujesz mi coś?

- A dlaczego nie pójdziesz z tym, jak zawsze do Syriusza?

Pokazałem mu szkic Regga, a on popatrzył na mnie z dziwnym uśmiechem.

- Ooo dlatego. Reg to narysował, co nie? - Przytaknąłem. - Wiesz, że kiedyś będziesz musiał powiedzieć o tym Syriuszowi?

- Właśnie kiedyś. A im później, tym lepiej, nie żeby coś, ale nie uśmiecha mi się wizja umierania z rąk najlepszego przyjaciela. - Popatrzył na mnie z politowaniem.

- Wiesz, że on i tak już coś podejrzewa, prawda?

- Mhhh.

- A wczoraj Reg nie przyszedł tylko do Syriusza prawda?

- Mhh. - Mruknąłem niechętnie. - Zaprosiłem go na święta.

Remus parsknął śmiechem i popatrzył na mnie jak na idiotę.

- Przepraszam, ale że jak to sobie wyobrażasz? Że będziesz spać z Reggem w jednym pokoju, a Syriusz nie będzie nic podejrzewać?

- Uhhh. - Jęknąłem zrezygnowany. - No dobra masz rację, muszę mu powiedzieć przed świętami.

- No to nie masz już tak dużo czasu, za trzy dni zaczyna się już grudzień.

- Nie dobijaj mnie. Ale co ja mam mu powiedzieć? No cześć Syriusz wiesz co, lubię twojego brata, a on mnie. Czy jesteśmy w związku? Pojęcia nie mam, ale lubi mnie całować. - Popatrzyłem bezradnie na Lupina, który westchnął głęboko.

- Wiesz co może najpierw ustal z Reggem na jakim etapie jest wasza znajomość, a potem powiedz Syriuszowi, najlepiej przy kimś, żebyś miał pewność, że cię jednak nie zamorduje.

- Bardzo to było pocieszając, wiesz? Naprawdę rozważałeś kiedyś pracę jako terapeuta? - Przewrócił tylko oczami. - Kiedy możesz mi to wytatuować?

- Po południu.

- Dzięki jesteś wielki.

- Wiem.

Regulus Black

Trust Me || JegulusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz