Minji nk.
"Minä olen raskaana", sanon. Se pysäyttää Taeyongin. Hän katsoo minua tummilla silmillään, kuin punniten mitä eri reaktiovaihtoehtoja olisi. Hän kuitenkin kokoaa itsensä nopeasti ja laskeutuu kyykystä istualleen. "Minji, maailma ei lopu siihen. Ja tiedätkö mitä? Sinä et ole yksin. Minä tein virheen, joten minun täytyy ottaa siitä vastuu", hän sanoo. Se on lupaus. Jostain minä tiedän, että hän tarkoittaa mitä sanoi.
"Ja minä... olen sen isä?" Taeyong kysyy ja katsoo minua, kuin voisin hajota palasiksi. Yritän rauhoittua, koska minun ei tarvitse enää pelätä. Taeyong olisi voinut suhtautua uutiseen näin hyvin vain alle prosentin todennäköisyydellä, joten olen helpottunut. Pelkäsin, että hän vielä puukottaisi vatsani auki sillä sekunnilla, kun saan lauseeni loppuun. "Ei ole muita vaihtoehtoja", saan viimein vastattua.
"Oletko sinä ihan varma? Tai siis et tietääkseni ole tehnyt testiä, joten mistä tiedät..?" Taeyong kysyy. Siristän hänelle silmiäni. "Minun menkat ei ole ikinä näin myöhässä", sanon. Se on mielestäni jo riittävän varma todiste. Ja voisin vaikka väittää, että Taeyongin raiskausleikit sattuivat aikalailla sopivaan kohtaan. "Minä olen lähes satavarma varma. Ei sitä koskaan tiedä, jos minulla alkoikin vaihdevuodet. Tai voihan toki olla, että kaikki stressi sun muu mitä SINÄ olet aiheuttanut sai hormoonini sekaisin."
Taeyong katsoo minua pitkään, ennen kuin vetää henkeä ja nousee seisomaan. "Mitä ehdotat? Ketkä viisi otan mukaan kokoukseen?" hän kysyy. Miksi hän sitä minulta kysyy? "Etkö muka itse tiedä, ketä olisi järkevä ottaa?" kysyn häneltä. "Olin ajatellut, että joko Kun tai Johnny tulee mukaan. Renjun ja Chenle molemmat jäävät ulkopuolelle, samoin Jungwoo ja Taeil. Winwin ja Yangyang ovat hyödyllisempiä, jos vahtivat tilannetta kameroista. Muuta en ole vielä päättänyt", Taeyong sanoo.
"Ketä on jäljellä?" kysyn. Talossa on aivan liikaa porukkaa, että voisin muistaa kaikki kerralla. "Yuta, Xiaojun, ja sen apulaiset Hendery ja Ten, Doyoung ja Jaehyun, Mark, Haechan ja Jeno, ja vielä Jaemin ja Jisung", Taeyong sanoo keskittyen sormiinsa, joista laskee aina yhden alas uuden nimen kohdalla. "Ja Lucas on myös täällä toistaiseksi", hän lisää.
"EXO tietää Lucaksen ja Tenin", sanon. "Ne kaks melkein jäi kiinni Incheonissa, mutta Kai kerto, ettei niitä uskallettu vangita", jatkan. Taeyong katsoo minua pää hieman vinossa ja kulmat kurtussa. "Niin siis mitä?" hän kysyy. "Kai? Lucas ja Ten jäi kiinni?" hän jatkaa. Hän on ilmeisesti ihan pihalla. "Miksi minä en ole kuullut tuosta?" hän kysyy vihaisena, kohdistamatta sanojaan kenellekään.
"Mitä siellä tapahtui? Satamassa ja EXOn luona?" Taeyong kysyy kiivaasti. Kerron kaiken minkä muistan. Jopa sen, kun varastin Xiaojunin aseen, jotta hän ei voisi estää minua karkaamasta, ja kuinka sitten päädyin kuitenkin pelastamaan hänen henkeään. Luettelen myös jokaisen mafian jäsenen, jonka tapasin: Chanyeol, Baekhyun, Xiumin ja Kai.
"Xiumin ja Kai? Millaisia ne olivat?" Taeyong kysyy kun pääsen loppuun. "Xiumin oli pelottava, ehkä hieman sekaisin, mutta Kai...", sanon ja tunnen kylmät väreet selässäni. "Se suurin piirtein yritti tappaa minut niihin sähköiskuihin", sanon. Taeyong näyttää yhtäkkiä vaaralliselta. "Ja se on tulossa tänne. Odotan innolla, että saan tavata sen kusipään", hän sanoo hampaidensa välistä.
"Mutta siis, ehdotatko että ottaisin Lucaksen ja Tenin?" Taeyong kysyy palaten alkuperäiseen aiheeseen. "Lucas on ainakin vaikuttava näky", vastaan. Ten on oikeastaan aika pienikokoinen ja minua melkein pelottaa ajatus Kaista ja Tenistä samassa huoneessa. "Totta", Taeyong sanoo. "Ja otan myös Johnnyn. Kolme jäljellä. Varmaan Xiaojun pitää ottaa myös. Ja Yuta? Ne kaksi ovat aina oikea valinta", Taeyong sanoo.
Yksi jäljellä. Jos minulta kysytään, kokoonpano on jo melko vaikuttava. Lucas ja Johnny ovat molemmat isokokoisia, Xiaojun ja Yuta taas yhtiä pelottavimmista ikinä tapaamistani miehistä. Tai ainakin osaavat olla, vaikka aina eivät olisikaan. "Sano vielä yksi", Taeyong sanoo. En edelleenkään ymmärrä, mitä minun mielipiteeni vaikuttaa, mutta yritän silti parhaani. En tiedä kaikkia mafian jäseniä kovin hyvin, mutta minulle nousee mieleen yksi, jonka haluan vielä mukaan. "Haechan."
Taeyong näyttää yllättyneen valinnastani. Hän pohtii hetken ja hymyilee sitten hyväksyvästi. "Olet oikeassa. Sillä lapsella on joskus asiallisiakin juttuja", hän sanoo. Muistan edelleen, miten sekaisin Haechan oli, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran herättyäni autossa matkalla tänne. Samanlainen hän on ollut sen jälkeenkin, mutta pidän hänestä vain nyt enemmän. Jos ei muuta, hän valloittaa EXOn sydämet.
Seuraavat päivät kuluvat nopeasti. Mafia kokoontuu muutaman kerran, jotta EXOn vierailu sujuisi mahdollisimman hyvin. Minut otetaan viimeiseen kokoukseen mukaan, jossa saan kuulla roolistani: Olen poissa näkyvistä kokouksen ajan. Olen yhdessä ensimmäisen kerroksen työhuoneista. Todenäköisesti käytävän perimmäisessä, Doyoungin ja Jaehyunin yhteisessä työtilassa. Tunnen jännityksen vatsani pohjassa, kun tajuan, että se on tänään.
Mafia on varautunut hyvin. Vaikka kokouksessa onkin Taeyongin lisäksi vain viisi muuta miestä, Yangyang, Winwin ja Kun ovat vahtimassa kameroista, että kaikki menee hyvin. Chenle ja Renjun vahtivat kellarin ase- ja kultavarastoja ja Jaemin on Jisungin kanssa ulkona vahtimassa, ettei paikalle ilmesty ylimääräisiä. Muut ovat jossain päin taloa, mutta enimmäkseen ensimmäisessä kerroksessa radiopuhelinten äärellä valmiina ottamaan käskyjä vastaan. On selvä, ettei Taeyong luota EXOon.
"Ne tulee nyt", kuuluu yhtäkkiä Jisungin ääni Taeyongin taskusta. "No, kaikki tietää miten toimitaan", Taeyong vastaan radiopuhelimeen. Sitten hän katsoo minua. "Minulla on muuten asiaa sinulle kokouksen jälkeen", hän sanoo. "Kaikki hyvin?" hän kysyy vielä. Nyökkään. Hänellä ei ole mitään syytä huolehtia minusta. Ei kaiken sen jälkeen, mitä hän on minulle tehnyt. Silti hän katsoo minua pitkään, ennen kuin menee ottamaan vieraat vastaan.
Kuulen käytävästä puhetta, mutta se katoaa nopeasti, kun kaikki menevät kokoushuoneeseen. Oloni on jostain syystä hermostunut. Ja ehkä syy on se, että siltä varalta jos joku menee pieleen, kaikilla on aseet taskussa jotta voi ampua. "Ne on sopimassa. Ja Taeyong on varautunut. Ei ole mitään syytä, että joku menisi pieleen", sanon ääneen rauhoittaakseni itseäni.
Jonkun ajan kuluttua Jungwoo tulee huoneeseen, jossa olen tähän asti odottanut yksin. "Tuotanoin", hän aloittaa ja ojentaa puoliksi taitettua A4 kokoista paperia. "Et millään voisi viedä tätä Taeyongille? Minä en ehkä voi mennä sinne, tai EXO katsoo pahalla", hän sanoo. "Voit katsoa mikä se on. Mutta vie se, kiitos", hän sanoo. Otan paperin ja Jungwoo kääntyy heti takaisin. Hän nostaa kätensä hyvästiksi ja katoaa käytävään.
Avatessani paperia huomaan käteni tärisevän. 'Ilmoitus maksusta' lukee paperin ylälaidassa. Katseeni kohdistuu nopeasti summaan. 'Vastaanotettu summa: 50,000,000,000 ₩' lukee puolessa välissä paperia. Viisikymmentätuhattamiljoinaa? (n. 33,8 milj. €) Miksi Taeyong sai noin valtavan summan rahaa? Lähettikö EXO sen?
Kävelen ovelle. Jään hetkeksi hengittämään käsi oven kahvalla. Vatsani tuntuu ontolta ja minua heikottaa. Minua ei kieltämättä huvita kävellä EXOn eteen, varsinkaan tässä kunnossa. Puristan silmäni kiinni ja lasken kymmeneen. Sitten lähden kävelemään kohti salia. Yritän pitää itseni vakaana ja näyttää vahvalta. Yhtä vahvalta, mitä Taeyong ajattelee minun olevan.
Koputettuani nopeasti avaan oven. Ensimmäisenä tajuan kahdentoista miehen päiden kääntyvän minua kohti. Kohtaan Suhon tuiman katseen. Hän on kääntynyt melkein puolikierrosta nähdäkseen taakseen ovelle. Seuraavaksi katson Taeyongiin. Miksi hänen täytyy istua koko pitkän pöydän kauimmaisessa päässä? Miksi minun täytyy kävellä kaikkien näiden miseten eteen kuin estradille?
YOU ARE READING
Rude Boys
Fanfiction"Rakastan sinua", sanoo mies, joka ei edes tiedä mitä se tarkoittaa. Jostain syystä kuitenkin uskon häntä. "Miksi sitten yrität tappaa minut?" NCT - Dragon mafia Toisin sanottuna parikymmentä miestä, kipua ja kyyneliä, uusia ihmissuhteita. Keneen vo...