53. Bölüm: BENİ BIRAKMA

1.4K 189 45
                                    


Selamlar! Çok heyecanlıyım bu bölüm için🥳
Sizlerden bol bol yorum ve oy bekliyorum.
Zaten Wattpad'e giren kitle azaldı, bari yorumlarınızı okuyarak keyifleneyim🥹

Göz simgemiz👁️

Bölüm şarkısı:
Billie Eilish - Copycat
Slowboy, Crazy Mono - Brazillian Phonk Mono slowed
Lana del rey - Born To Die

Keyifle okuyun💗

                                -YAVUZ-Kalabalık ve dar bir sokağın ortasında kendimden emin ve hızlı bir şekilde yürüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



-YAVUZ-
Kalabalık ve dar bir sokağın ortasında kendimden emin ve hızlı bir şekilde yürüyordum. Araba girmeyeceği darlıkta olan bu sokakta dolaşan insanlar pek de kaliteli bir yaşama sahip durmuyordu. Sıkışık derme çatma evler, sokakta bu havada oyun oynayan çocuklar, ve köşelerde takılan illegal tipler... Bu pek de şaşırdığım bir şey değildi.

Bu sokağın yabancısı ve buraya ait olmadığım avaz avaz belli olurken üzerimde gezinen iğneleyici bakışlara aldırmadım. Telefonuma bir kez daha bakıp doğru yolda ilerlediğime dair emin olduktan sonra sokağın sonunda kalan eski binaya doğru adımlarımı biraz daha hızlandırdım. Bina girişindeki kapı kırıktı. Ve daire en üst kattaydı. En az kırk yıllık olduğu belli olan binanın merdivenlerini çıktıktan sonra kattaki tek dairenin kapısını tıklattım. İçeride herhangi bir ses yoktu fakat kapının arkasındaki hareketlilikten bir yaşam belirtisi olduğu belliydi.

Yaklaşık on saniye sonra kapı aralandı. Benimle göz göze gelen kara gözler Sabri'nin gözlerini andırıyordu. Kısa bir an beni süzerken soğuk bakışlarımı bozmadan kapıyı biraz daha aralamasını ya da soru sormasını bekledim. Karşımdaki adamın yüzünü henüz tam görememiştim. Araladığı kapıyı beni inceledikten sonra sanki tanıyıp emin olmuşçasına sonuna kadar açıp "Buyur," dedi.

Kaşları Sabri gibi kavisli olsa da yüz hattı onun kadar keskin değildi. Üç numara kesilmiş simsiyah saçı, hafif kemerli bir burnu, benim boylarımda ve Sabri'den daha kısa olmasına rağmen onun aksine biraz daha yapılıydı. Yaş olarak da Sabri'den büyük duruyordu. Otuz beş yaşın üzerinde durmasına rağmen vücudu fitti. Üzerine geçirdiği ve bedenini saran siyah tişörtten spor yaptığı belliydi.

"Bir kamera kaydı çıkarman lazım," dedim direkt salona açılan kapıdan geçip etrafa göz gezdirerek. Salonun ortasında eski ama rahat olduğu anlaşılan bir koltuk, camın önünde ise kurduğu bilgisayar sistemleri mevcuttu. Bastığım yerlerden bilgisayar ekranlarının olduğu büyük masaya giden birçok kablo vardı. Odaya karanlık bir hava hakimdi. Boş duvarın önündeki dağınık yatak bu odanın tek olduğunu gösteriyordu. Giriş kapısını kapattığında arkada kalan küçük bir koridor vardı ve orada da iki kapı görmüştüm.

"Biliyorum," ortadaki koltuğu oturmam için göstermişti. "Sabri senden bahsetti."
Beni inceleyip Sabri'nin anlattığı eşgale uyup uymadığımı test etmişti ve içeri o şekilde almıştı. Koltuğa oturup rahat bir pozisyon aldım. O ise oturmadan yan tarafıma gelip elini uzattı. "Ben Caner."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜMCÜL SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin