Bazen hayatın küçük sürprizleri bizi gülümsetir, değil mi? Hande ve Seda'nın hikayesinde Yalın'ın konserine gittikleri bir bölüm yazmıştık. Geçen gün gerçek hayatta Hande'nin Yalın'ın konserine katıldığını görünce bu küçük tesadüf beni gerçekten mutlu etti. Hikaye ve gerçek hayat arasında böylesine tatlı bir bağ oluşması kader mi yoksa tesadüf mü, bilemiyorum. Ama her iki durumda da Hande ve Seda'nın hikayesinin, bu sahneyle birlikte bir parça gerçek dünyaya taşınması hoş bir detay olarak kalbimde yer etti. Şimdi, siz okurlar da bu hikayenin içine dahil olduğunuzda bu güzel anıyı da gülümseyerek hatırlamanızı dilerim.
***
Seda ve Hande'nin evlilik hazırlıkları tam gaz devam ediyordu. Yurt dışında evlenmeye karar verdiklerinden, her ayrıntıyı büyük bir özenle planlamaları gerekiyordu. Tören için seçtikleri ülkenin prosedürleri, belgeler ve davetliler derken, işlerin yoğunluğu onları iyice sarmıştı. Seda'nın içindeki heyecan dalgaları yükseldikçe, Hande'nin yüzündeki mutluluk da her gün biraz daha belirginleşiyordu.
Bir akşam, Hande'nin yakın arkadaşları Zehra, Simge, Eda ve diğer kızlar, ona sürpriz bir bekarlığa veda ve kına gecesi düzenlemeye karar verdiler. Hande, bu sürprizi başta şaşkınlıkla karşılasa da, özel bir gece geçirmek için çok heyecanlandı. Tüm sevdikleri bir araya gelecek, eğlenceli bir gece yaşayacaklardı. Bu özel gecede, Seda da Hande'nin yanında olmak istese de, kızların ısrarı üzerine Hande'yi bu geceye ayırmaya karar verdiler.
Seda'nın en yakın arkadaşı Ali de bu gece için devreye girince, Hande ve Seda için ilginç bir plan ortaya çıktı. Hande ve kızlar evde bekarlığa veda ve kına gecesi hazırlığı yaparken, Seda ve Ali dışarıda bir akşam yemeğinde olacaklardı.
***
Hande, kına gecesi için kırmızı, zarif bir elbise giymişti. Elbisenin ince askıları, sırt dekoltesi ve sade tasarımı, onun doğal güzelliğini ön plana çıkarıyordu. Arkadaşları ona bakarken gözlerinde hem hayranlık hem de tatlı bir kıskançlık vardı. Zehra, Hande'nin yanına yaklaşıp, "Kız, bu elbise sana gerçekten harika olmuş! Prenses gibi görünüyorsun," dedi. Hande, arkadaşının bu sözleri karşısında hafif bir tebessümle, "Teşekkür ederim Zehra. Sizin sayenizde," diyerek mahcup bir şekilde karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zıt Renklerin Dansı | gxg
RomanceHande Baladın, Türkiye'nin en başarılı voleybolcularından biri, sahada güçlü ama iç dünyasında derin bir boşluk hissediyor. Seda Karahisar ise bir PÖH komutanı olarak tehlikeli görevlerde liderlik yaparken, geçmişindeki yalnızlık ve acılarla mücadel...