7. díl - Poslední kapka

31 3 2
                                    

„Lepší než sex v tvý sprše je snad fakt už jenom sex ve tvý posteli," říkal Zane nadšeně, když mě po mém telefonátu s naštvaným Hunterem doprovázel do studia.
„Z tebe srší dobrá nálada," zaznamenala jsem. „A to ses zdráhal!"
Zakoulel očima. „Zastávám názor, že by sis měla najít chlapa na dlouhodobej vztah."
Zamračila jsem se. „Řekla bych, že to ještě nechci... Ale tobě musíme najít holku!" luskla jsem prsty.
„Říká ženská, co se mnou spí nejčastěji," neztratil elán.
„Nejčastěji?" zasmála jsem se. „Nebo jediná?"
„Zůstaneme u toho nejčastěji," zamumlal pobaveně.
Procházeli jsme zrovna Central Parkem. Využila jsem toho, že kolem nás zrovna nikdo nebyl, a přiložila jsem mu svou horkou dlaň k rozkroku. Výrazně zpomalil chůzi. Přizpůsobila jsem se jeho tempu chůze, a začala jsem dlaní lehce třít.
„Jsi šílená mrcha," poznamenal.
„Co jsem udělala?" předvedla jsem úžas. „Něco, co by se ti nelíbilo?"
Zasmál se a přitiskl si mě pevně k sobě. „Takhle zůstaneme, dokud se nevrátím do původního stavu," přikázal.
„Tohle by se mělo rozchodit," zahuhlala jsem pobaveně, načež mě Zane z legrace plesknul přes zadek.
„Jsi jediná," přiznal po chvíli. „A víš co? Mně to takhle vyhovuje. Tobě nic nevyčítám."
Trochu se do mě zakouslo svědomí. Přestože jsme si nikdy nic neslíbili, najednou se to zdálo být vážnější. Byli jsme dobří přátelé, kteří si navzájem uspokojovali své potřeby, ale teď jsem se bála, aby to nedošlo dál a neskončilo to rozchodem.

Dorazila jsem do studia. Zane slíbil, že si vyzvedne nějaké věci z práce a z domova a vrátí se.
Hunter s Damonem na mě čekali a tvářili se jako na pohřbu. V tu chvíli zmrznul na rtech i můj úsměv a proměnil se v pohřební výraz.
„Dobré poledne," pozdravila jsem je s hraným úšklebkem. Ve skutečnosti by se ve mně krve nedořezal. Když už i Damon měl stejný výraz jako Hunter, znamenalo to problém, který se týkal i jeho, nebo přinejhorším nás.
Hunter přikývl, ruce složené na prsou, a Damon se ani neobtěžoval odpovědět, ruce nedbale položené v klíně. Ignorace. Nemohla jsem se děsit víc.
„Tak co se stalo?" vzdala jsem to a promluvila jako první.
„Po sociální stránce jsi nás zradila," vyřkl Hunter.
„Vysvětlí mi to doprdele někdo?" rozhodila jsem rukama. Moje nervy ten tlak nevydržely.
Damon se tedy nakonec rozhodl mi vše objasnit: „Odpověděla jsi na nějaký dotaz na internetu ohledně seriálu, a nejen, že jsi tím porušila smlouvu, ale taky jsi nás navedla do řečí. Teď si veřejnost myslí jen to nejhorší a štáb se připravuje na sociální jatka."
Pořád jsem tomu nerozumněla. „Na internetu jsem odpověděla na jeden jediný komentář!" zvedla jsem výhružně ukazováček. Moc jsem v tu chvíli doufala, že nejde o tu zprávu ohledně financí.
„Na dotaz, jestli jsi dostala za ty sexy scény s Damonem víc zaplaceno, jsi odpověděla, že ne. Děláš z nás škrty a pornoklub!" zvyšoval postupně hlas Hunter. Mohe obavy se vyplnily. „Píše se o nás v Playboy, kritici si myslí jen to nejhorší a část sponzorů nás opustila!!" Hunter už skoro řval a všichni nás samozřejmě slyšeli. Chtěla jsem se propadnout do země. Všichni mě považovali za zrádkyni.
Vzali mi dech, slova i mysl. Nebyla jsem schopná mluvit. Omluvit se. Nevěděla jsem, za co bych se omlouvala. Moje pocity to neměnilo, ale věděla jsem, že to vůči ostatním nebylo fér. Na to jsem ovšem nemyslela, když jsem Sally odepisovala. Ničemu jsem už nerozumněla.

NEDĚLE

„Dovolali jste se k Shelby La Vita. Zanechte mi vzkaz." Nechala jsem se inspirovat Hunterem a zařídila si záznamník. V tuto chvíli bylo pro mě lepší, aby nechtěné hovory poslal do prdele rovnou záznamník.
„Tady Damon. Mám ti vyřídit, že v pondělí v šest ráno musí být všichni ve studiu. Bude se asi natáčet celý den... Vím, že to právě posloucháš, ale nezvedneš to. Nevadí... Měj se."
To zase bude konverzace. A situace. Všichni se na mě budou dívat jako na mor. Snad se do té doby uklidní.
„Zněl naštvaně," podotkl Zane.
Přikývla jsem. Jistěže byl. Všichni byli naštvaní. Jedna odpověď. Na jediný komentář ze sta. Ve vzteku. V záchvatu ponížení. Jako bych svůj život už neměla ve svých rukou. A nejvíc mě štvalo to, že měl Colin pravdu, že jsem s ním souhlasila, ale stejně jsem to nemohla dát najevo.

Created by fate (PROBÍHÁ OPRAVA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat