1. díl - Jeden tichý sten

154 3 0
                                    

S Rhondou, Colinem a Damonem jsme se každý rok na jeden týden mimo sezónu rozhodli opustit svá pracovní stanoviště, odpočinout si a trochu si při tom i zavzpomínat na staré časy.

Odlétali jsme do Miami, kde jsme se tehdy jako puberťáci sešli na jedné z mnoha party na pláži a stali se dobrými přáteli. Damon a Rhonda byli sourozenci, stejně jako já s Colinem. Colin si začal s Rhondou, ale nikdy z toho nic vážného nebylo. Přesto dokázali udržet jisté pouto a scházet se tak často, jak to jen bylo možné. I když jsem do nich neviděla, bylo mi jasné, že z nějakého neznámého důvodu spolu být nemohou, i když chtějí. Já jsem pro změnu pracovala s jejím bratrem Damonem. Byli jsme herci a hráli jsme hlavní role v seriálu. Doufala jsem, že jednou se dostaneme výš a snad zůstaneme parťáci. V tomto seriálu jsme hráli milence ve složité situaci. Jen před kamerou. Ve skutečnosti jsme vedle sebe působili jako gay a lesba v objetí.

Jenomže tequilla, mojito a další výtečné drinky mi v hlavě trochu odsunuly meze... Když jsem sledovala premiéry seriálu a viděla nás tam tak, jak nás vidí diváci - jako pár - tak by mě nikdy nenapadlo, že by to bylo skutečné. A tento večer byl magický. A mně právě připadal stejně tak i on. Najednou jsem viděla pohledného a přitažlivého muže, který je zrovna volný, já také, a všechny ty možnosti, co k tomu vedly.
„Co budeš v New Yorku dělat?" optala jsem se zvědavě Rhondy při poslední společné večeři na pláži při západu slunce.
„Vždyť mě znáš," zasmála se, „snad nejdříve půjdu ke kadeřníkovi,... no a potom zpět do práce." A pustila se zase do jídla.
Nechápala jsem její posedlost stále něco na sobě vylepšovat. Rhonda byla přírodní zrzka s výraznýma zelenomodrýma očima, vydřenou postavou z fitka a pěstěnými nehty. Byla téměř dokonalá a nestačilo jí to. Vážně měla můj obdiv; já byla spíš ten typ člověka, který stojí na váze, nelíbí se mu to, a jde si otevřít zmrzlinu. To jsem byla já a přestože jsem jako herečka měla spoustu fanoušků, byla jsem se sebou sama nespokojená.
„A ty?" obrátila mou vlastní otázku na mě.
Pokrčila jsem zamyšleně rameny. „No však víš. Čeká na nás s Damonem seriál." Při té myšlence mi málem naskočila husí kůže, když jsem si představila sebe a Damona v hrané intimní scéně. Zrovna ve chvíli, kdy jsem měla v hlavě zvláštní myšlenky, které mi rozhodně nebyly podobné.
Rhonda se zamračila; nikdy nebyla moc nadšená z toho, že její bratr se stal "pouhým" hercem, ale už o tom nemluvila a dokonce se zvedla, že půjde spát. Chápala jsem to, tenhle styl života dokázal spotřebovat spoustu energie. Krátce po Rhondě odešel i Colin a my s Damonem jsme zůstali sami, tak jsme se přesunuli na pláž. Byla úplně vylidněná. Všichni se shromažďovali v hotelovém baru a milenci se na pláž chystali až po setmění. Posadili jsme se vedle sebe do písku a já jsem sledovala obzor, jako kdybych očekávala loď. Moře bylo tmavě fialové, jak se odráželo od oblohy. Takhle, přesně takhle s pohledem upřeným na horizont, mi přišlo, že jsem tu sama. Že můžu ovládnout vítr a přivolat vlny a být vládkyní -
„ - Je to krása, co?" - a takhle mi to musel Damon překazit!
No nic, konec snění... „Ano, to je," odvětila jsem. Bála jsem se s ním i mluvit. Byla jsem v rozpacích.
A tak nějak jsem se v tu chvíli podívala vedle sebe na jeho tvář ozářenou posledními paprsky slunce a sledovala jeho tvář z profilu. Bože, on byl tak krásný. Jeho husté tmavé vlasy, jeho obočí a řasy, jeho dokonale tvarované rty. Jeho lícní kosti, jeho silný krk a jeho svalnaté paže...
„Damone?" Musela jsem rychle přerušit tok mých myšlenek ubírajících se špatným směrem.
„Ano?" podíval se na mě.
V tu chvíli jsme na sebe zůstali zírat. Ta tequilla sice nebyl dobrý nápad, ale já jsem se necítila opile, spíš opojně. Byla jsem nabitá zvláštní energií.
Všimla jsem si, že mi lehce klesá hlava. Nejspíš mi jenom těžkla, ale vypadalo to, že ho chci políbit. K mému nevýslovnému úžasu se ke mně taky začal přibližovat.
Přestala jsem dýchat.
Přivřela jsem oči.
Pootevřela ústa.
Ucítila jsem jeho dech.
Jeho rty se lehce otřely o mé. Bylo to jako elektrošok. To už jsem pak nevydržela a naklonila se k němu ještě víc. Měl co dělat, aby udržel balanc. Vpila jsem se do jeho úst a snažila se mezi polibky najít chvilku k nadechnutí. Potom jsem do naší hry zapojila jazyk a celá se zachvěla, jak mnou projela jakási elektřina. A jak jsem ihned poznala, byl na tom podobně. To už jsem na něm téměř seděla a jeho vzrušení mě začalo tlačit do rozkroku. Alespoň jsem věděla, že by tam trefil i přes kalhoty, i poslepu. Bylo to anatomicky přesné. Celou tu dobu líbání mě hladil po zádech a po zadku. Spíš to lechtalo, ale byla jsem hrozně vzrušená, hlavně když jsem ho cítila.
„Chci - tě," zašeptal trhaně mezi divokými polibky. Nevnímal okolí. Ale já taky ne.
„Tady to - nejde," odpovídala jsem mu, ale věděla jsem, že bych byla velice zklamaná, kdyby to doopravdy nešlo.
„Můj pokoj!" napadlo ho a odtáhl se. „Dneska tě vážně chci..."
Svůdným úsměvem jsem mu dala najevo souhlas a tiše čekala, až ho to viditelné vzrušení přejde. Pak jsme se vydali do hotelu a nenápadně vklouzli do jeho pokoje.
Byla tma, takže jsem byla překvapená, když mě hned za dveřmi natlačil na zeď a vyhrnoval mi sukni s nespoutanou divokostí, která se mu zaleskla v očích i v té temnotě. Já jsem nechtěla být pozadu, okamžitě jsem mu začala rozepínat kalhoty. Na chviličku jsem zaváhala, nechtěla jsem to dělat na zdi... Ale mé touhy byly příliš silné, než abych mohla, byť na třicet sekund, přestat.
Strhl ze mě tílko a odhodil ho na podlahu. Podprsenku ušetřil, ale bála jsem se o svou novou sukni přímo od návrháře. Svlékla jsem mu košili a líbala ho na hrudi. Pak jsem si před něj klekla a velice pomalu mu pomohla z jeho kalhot. Tímhle krokem jsem to vzala do svých rukou. Měla jsem hlavu u jeho vzrušení. U jeho chlouby. Rozhodně se neměl za co stydět. Jenomže na jeho boxerky Calvin Klein bylo ještě brzy.
Vstala jsem a pomalu kráčela napříč pokojem do ložnice. Po cestě jsem ze sebe shazovala oblečení, první šla má oblíbená sukně, pak podprsenka, a až když jsem došla k obrovské posteli se sametovou dekou a desítkami polštářů, otočila jsem se na Damona a shodila ze sebe i černé krajkové kalhotky.

Situace začínala být velice vážná. Damon mě následoval až k posteli. Stoupnul si přímo přede mě. Na chvíli jsem si myslela, že bude následovat nějaká romantika, ale on mě doslova odhodil na postel a než jsem se vzpamatovala, měl boxerky dole, pravičkou mi sevřel ruce nad hlavou a prudce do mě vniknul...
Vyšel ze mě jeden jediný tichý sten bolesti, šoku, vzrušení. A pak už to byla jen divoká slast...

Created by fate (PROBÍHÁ OPRAVA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat