Multide Özge var. Keyifli okumalar:)
Öpüldünüz :*Çenemi tutup yüzümü kendi yüzüne yaklaştırdı. "Çok güzel gülüyorsun. Sen hep gül olur mu?"
Bu uyuz ne diyordu? Kelimeleri kalbimi kıpır kıpır ederken yanaklarımın yandığını hissettim. Soğuk terler dökmeye başlamıştım. Kalbim her an yerinden çıkacakmışcasına atıyordu.
Beni nasıl bu kadar heyecanlandırmıştı?Kendine gel Almila.
Vücudumda oluşturduğu heyecan dalgası etkisini hala korurken hava almak için pencereyi açtım. Soğuk hava yüzüme çarpıp yanan yerlerini serinletirken yavaş yavaş eski halime dönmeye başladım.
Gökhan'a baktığım da dikkatle beni izliyordu.
"Beni eve bırakabilir misin?" diye sorduğumda kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra arabayı çalıştırdı.
Özge aklıma geldiğinde onu orada tek başına bıraktığım da aklıma geldi. Ben onu nasıl unutmuştum? Telefona baktığım da 19 cevapsız arama 5 mesaj vardı. Telefonumu sessizden almayı da unutmuşum.
Cevapsız aramalara girdiğimde aramaların 18 tanesi Özgeden, 1 tanesi Esra abladandı.
Mesajlara girdiğimde hepsi Özgedendi.
·Özge·
Tuvaletin deliğine mi düştün?
Cevap versene kızım.
Tuvalete geliyorum.
Almila, endişelenmeye başlıyorum.
Başım dönmeye başladı. İçki kafa yaptı byü.
Mesajları okuduktan sonra hemen Özgeyi aradım.
"Alo Özge?"
"Efendim limonumm."
"Limon ne alaka? Neredesin kızım sen? İyisin dimi?"
"Şemsiye arıyorum kanka."
"Ne alaka kızım ne saçmalıyorsun sen?"
"Sen hani beni az önce soru yağmuruna tuttun ya. Ondan işte."
"Özge saçmalamayı kes. Neredesin onu söyle?"
"Evdeyim. Sen nerdesin asıl kayboldun ortalardan."
"Eve gidiyorum şimdi. Neyse seni öpüyorum. Dikkat et kendine."
Evin önüne geldiğimiz de Gökhan'a teşekkür edip arabadan indim. Saat geç olmuştu neyseki yanımda anahtarım vardı. Kapıyı açtıktan sonra içeri geçtim. Mutfağa gidip bir bardak su içip odama çıktım. Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp üzerime pijamalarımı giyindikten sonra yatağıma atlayıp bugünü düşünmeye başladım.
Uyuz olduğum hatta nefret ettiğim çocuk beni tek kelimesiyle nasıl da heyecanlanmıştı? Bu hiç normal değildi.
Herhalde beklemediğim bir şeydi o yüzden böyle oldu.
Bu konunun daha fazla kafamı kurcalamasına izin vermemek için gözlerimi yumdum.
*
Nazlı teyze'nin beni yemeğe çağırdığını duyunca filmi durdurum.
Yataktan kalktığımda aynadaki yansımama baktım. Saçlarım dağılmıştı.
Elimle saçımı düzelttikten sonra aşağıya indim.
Nazlı teyze yine muhteşem bir sofra hazırlamıştı.
Esra ablayla Cengiz abi benim geldiğimi gördüklerinde hep beraber masaya geçtik.
Esra abla saçlarımla oynayıp "Tatlım, tatil için muhteşem bir planımız var." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Teen FictionÇok küçük yaşta ailesini trafik kazasında kaybeden ve yetimhaneye bırakılan bir kız. Ailesini kaybettikten sonra hiç yüzü gülmeyen Almila, arkadaşları tarafındanda dışlanıp ezilmesi onu içine kapanık bir kız yapar. Peki ya Almila'nın yüzüne şans gül...