°•Süpriz bölüm°•

2.6K 101 32
                                    

3 sene sonra..

"Hazır mısın Almila?"

"Bilmiyorum ki Beril, fazlasıyla heyecanlıyım her an düşüp bayılabilirim."

"Hadi herkes sizi bekliyor. Sakin kalmaya çalış."

Son kez aynadan kendime baktıktan sonra Beril kapıyı açtı.

Batu karşımda damatlıkla nefes kesici gözüküyordu. Bir takım elbise bir insana bu kadar mı yakışır! Böyle yakışıklı biriyle evleneceğim için çok şanslıydım!
"S-sen çok çok güzel gözüküyorsun. Tıpkı melek gibi." dediğinde heyecanla koluna girdim.

Beyaz straplez, prenses modeli gelinliğim gerçekten de üzerime çok yakışmıştı. Yere kadar uzanan duvağımı Beril arkadan tutarken uzun koridoru atlatıp düğün salonumuza geldiğimizde alkış sesleri yükseldi.
Tüm arkadaşlarımız, akrabalarımız buradaydı. Düğün salonumuz İstanbulda'ki en iyi mekanlardan biriydi. Batu buraya servet harcamış olmalıydı. Ona fazla para harcamaması için ısrar etsemde beni dinlememiş, en güzel günümüze laik bir şekilde dizayn ettireceğini söylemişti.
Beyaz masalardaki tabak çanakların hepsi altındandı ve tüm salon çiçeklerle donatılmıştı.
Etrafı incelemeyi bırakıp güç almak için elimin üzerinde olan Batu'nun elini sıktım. Fazlasıya heyecanlıydım. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Nikah masasına geldiğimizde Batu oturmam için sandalyemi geriye çekti. Sandalyeye oturduğumda oda oturdu.
Nikah şahitlerimiz Beril ve Kaya da gelip masaya yerleştiler.
Tüm davetliler heyecanlı gözlerle bize bakıyordu.
Nikah memuru nihayet konuştu.

"Değerli konuklar bu mutlu geceye iki aile adına hoşgeldiniz diyor iyi eğlenceler diliyorum. Nikah akdine başlıyorum."
Alkış sesleri kesildiğinde nikah memuru bana dönüp konuşmasına devam etti.

"Adınız soyadınız?"

"Almila Kozan."

"Sizin adınız soyadınız?"

"Batu Kaya."

"Birbirinizle evlenmek istediğinizi bize yazılı olarak bildirdiniz. Yaptığım araştırma sonucunda evlenmenize engel bir durum olmadığını tarafımdan tespit edilmiş olup şimdi bir kez daha misafirler ve şahitler huzurundan sözlü olarak evlenmek istediğinizi beyan ederseniz evlenme akdinizi gerçekleştireceğim."

"Siz sayın Almila Kozan hanım yanınızda oturan nişanlınız Batu Kaya beyi hiçkimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle kendinize eş olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evett." diye bağırdım. Düşünmeme bile gerek yoktu ki evleneceğimiz günü üç senedir iple çekiyorduk.

"Siz sayın Batu Kaya bey yanınızda oturan nişanlınız Almila Kozan hanımı hiçkimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle kendinize eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Batu'ya döndüğümde gözlerindeki mutluluk görülmeye değerdi.
Benim gibi hiç beklemeden "Evet." diye bağırdı.

"Şahitler olarak sizlerde duydunuz birbirlerini eş olarak kabul ettiler. Sizlerde şahitlik eder misiniz?"

Berille Kaya aynı anda "Evet." dediler.
Bir an önce onlarında evlenmelerini istiyordum. Onların düğünüde kısmetse yazaydı.

"Bende medeni yasanın ve belediye başkanımın bana vermiş olduğu yetki ile sizleri eş olarak ilan ediyorum."

Nikah memuru sözlerini tamamladığında bir düğün geleneği olarak Batu'nun ayağına bastım.
Ayağa kalktığımızda nikah memuru bana nikah cüzdanını uzattı. Heyecanla elindeki nikah cüzdanını aldım. Biz şuanla Batuyla karı koca mı olmuştuk? Sanki her şey rüya gibiydi.
Rüya olmasından korkuyordum. Çünkü en büyük hayalimizi gerçekleştirmiştik.
Üniversiteyi bitirmeme iki yıl kalmıştı ama biz geçen sene nişanlanıp daha fazla bekleyemediğimiz için evliliği erkene almıştık. Bu durumdan oldukça memnundum.

Nikah memuru "Gelini öpebilirsiniz." dediğinde Batu alnıma minik bir buse kondurdu.
Bugün kesinlikle benim en mutlu günümdü.
Şarkı çalmaya başladığında dans etmeye başladık.
Dudaklarını kulağıma yaklaştırdı, önce bir öpücük kondurup "Seni çok seviyorum Almila. Hep seveceğime de söz veriyorum. Bugün en mutlu günüm." diye fısıldadığında kocaman gülümsedim.
Benimle aynı duyguları hissediyordu.

"Benimde en mutlu günüm. Seni seviyorum ve asla da sevmekten vazgeçmeyeceğim." diye fısıldadım bende kulağına.

Herkes resimlerimizi çekerken bizde dansımızı tamamladık.
Yeni bir şarkı çaldığında çifler de dansımıza katıldı.

Birkaç dans müziğinin ardından herkes sırayla bizi tebrik etmek için yanımıza geldi.
İlk başta Esra abla ve Cengiz abi geldiler. İkisininde gözleri parıldıyordu.
Esra abla ağlamaya başladığında hemen ona sıkıca sarılıp "Ağlama lütfen." dedim.
"Mutluluktan ağlıyorum canım benim. Sizi tebrik ederim. Hep mutlu olun." dedi ve yanağımdan öptü.

Batu'nun akrabalarının birçoğu gelmişti. Keşke anne babası da yaşıyor olup bu mutlu günümüzü görebilseydi.
Keşke benimde anne ve babam burada olsaydı..
Gözlerim dolduğunda bu güzel günü mahvetmemek adına onlarında gökyüzünde bizleri izlediğini ve şuan nasıl mutlu olduklarını düşündüm.

Tüm davetliler tebrik ettikten sonra altın takınca bugün iyi hasılat yapmıştık.
Düğünlerin vazgeçilmezi olan pasta kesim törenine gelmiştik. Beş katlı en üst katında gelin ve damat figürü olan düğün pastamız geldiğinde epeyce uzun olan bıçağı Batuyla beraber tutup pastayı kestik. Önümüze konulan pasta dilimini birbirimize aynı anda yedirip komik bir düğün geleneğini de yapmış olduk.

Davetliler de pastayı ve ikram edilen yemekleri yedikten sonra düğün sonlandı. Salondan ayrılıp Batu'nun arabasına bindik.

Evimiz buraya uzak olmadığı için kısa sürede evimize vardık.

Bahçe kapısından içeri girdiğimizde üç senede yavaş yavaş ama mükemmel bir şekilde dizayn ettiğimiz şirin, iki katlı, büyük bir bahçesi, hemen önünde yuvarlak havuzu olan evimize baktım.
Burası artık bizim yuvamızdı.
Balayımızı pariste yapacaktık ama biraz gecikmeli olarak iki gün sonra yola çıkacaktık.
Batu cebinden anahtarı çıkarıp çelik kapıyı açtı.
Merdivenlerden yukarı çıkarken bedenimi birden heyecan kapladı.
Yavaş yavaş odadan içeriye girdim.
Yatağın üzerine oturduğumda Batu'da yanıma oturdu.
"Bugün hiç bitmesin." dediğinde gülümsedim ve "Evet kocacım." dedim son kelimeyi bastırarak.
Kıkırdadı.

Ardından dudaklarını dudaklarımla buluştu. (Gerisini anlarsınız gerdek şeysi)
-İstek üzerine bu kısım tekrar düzenlenip sansürlenmiştir-

Süpriz bir bölüm olsun istedim sizlere umarım beğenmişsinizdir :) Sanırım bu son bölüm olacak. Voteleyip yorum yaparsanız çok mutlu olurum
Kendinize iyi bakın..
😘😘

Kış GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin