Multide Beril var. Bu bölümü okuyunca kim olduğunu anlayacaksınız.
Vote ve yorum yaparsanız çok sevinirim ^^
Öpüldünüz..Otobüsten indiğimizde etrafı incelemeye başladım.
Düzenli ard arda ve yan yana kulubeler vardı.
Rengarenk kulubelerin önündeki minik teraslar çok şirin gözüküyordu.
Hocadan aldığım anahtarla kulubeme ilerledim.
Her odada iki kişi kalacaktı.
Kimle kalacağımı merak ediyordum.
Anahtarımla kapıyı açıp içeri girdim.
Girişte mavi üç kişilik koltuk hemen karşısında duvara yapıştırılmış fazla büyük olmayan plazma...
Sağ tarafıma döndüğümde iki tane puf karşılarında mini bir buzdolabı.
Kalacağımız odada iki tane duvara yapıştırılmış yatak karşılarında da büyük bir giysi dolabı..
Odanın karşısında da bir banyo bulunuyordu.
Gerçekten çok tatlıydı!Kapı çaldığın da oda arkadaşımın geldiğini tahmin ederek kapıya ilerledim.
Kapıyı açtığım da siyah, uzun saçlı, mavi gözlü bir kız gülümseyerek içeri girdi."Meraba." dedi neşeli ses tonuyla.
"Meraba."
"Adım Beril ya senin?"
"Almila."
"Bu ismi çok severim. Anlamı elma gibi kırmızı yanaklı güzel demek."
"Bende seviyorum."
İsmimi annem vermişti. Küçüklüğünden beri bir kızım olursa ismini Almila koyacağım dermiş.
Bu yüzden ismim benim için güzel bir anlam taşıyor.Bavullarımızla odaya geçtiğimizde giysi dolabını açıp yarıya böldük.
Kıyafetlerimi kendi tarafıma yerleştirdikten sonra Beril'e yardım ettim.
Çok fazla kıyafet getirmişti.İşimiz bittiğinde Beril "Turnuvalara katılacak mısın?" diye sorduğunda anlamamış gözlerle ona baktım.
"Sanırım bu okulda ilk kamp maceran. Biz her sene kamplarda turnuva düzenleriz. Ben voleybola katılıyorum. İyi olduğun bir spor dalı var mı?"
"Basketbolda fena sayılmam."
"O zaman hadi kaydımızı yaptıralım."
*
Sıra nihayet bize geldiğinde kaydımızı yaptırdık.
Uzun boylu, sarışın bir çocuk yanımıza geldiğinde Beril "Seni oda arkadaşım Almilayla tanıştırayım." dedi.
Sarışın çocuk "Adım kaya." dedi ve elini uzattı.
Uzattığı eli sıkarken "Memnun oldum." dedim.
Gülümseyerek "Bende." dedi.Beril "Hadi sahile inelim." dediğinde "Ben arkadaşıma baksam iyi olacak. Siz gidin" dedim.
Kaya "Arkadaşınla beraber bekliyoruz." dediğinde yanımdan ayrıldılar.
Batu'nun kaldığı kulubeye yürümeye başladım.
İyiki de numarasını öğrenmişim.
Kulubenin önüne geldiğimde kapıyı çaldım.Batu kapıyı açtığında "Selam." dedim ve içeri girdim.
İçerideki eşyların hepsi bizimkinin aynısıydı. Sadece renkler farklıydı.
Kırmızı üçlü koltuğa oturduğumda banyodan sadece altına sardığı havluyla esmer bir çocuk çıktı.
Kasları nefes kesiciydi.
Ne diyorum ben!!
Batu çocuğu gördüğü an elleriyle gözümü kapadı.Bir süre sonra ellerini gözümün önünden çektiğinde "Görmemen gerekliydi." dedi.
Konuyu değiştirmek adına "İyi olduğun bir spor dalı var mı?" diye sordum.
"Futbol."
"Turnuvaya katılacak mısın?"
"Katılabilirim."
Heyecanlı bir şekilde "İlk önce turnuvaya kaydını yaptıralım sonra da oda arkadaşımın yanına sahile gidelim olur mu?" diye sordum.
"Tamam. Sen nasıl istersen."
Batu'yu turnuvaya kaydettikten sonra sahile indik.
Berille Kaya sahile yakın masaların birinde oturuyordu.
Yanlarına oturduğumuzda "Biz geldik." dedim.Beril "Hoşgeldiniz." dedi ve gülümsedi.
Bu kıza gülümsemek ne çok yakışıyordu öyle!
Beril bana turnuvaların nasıl yapıldığını anlatmaya başladığında dikkatimi sadece ona verip dinlemeye başladım.
Turnuvalar hakkında gerekli bilgiyi edindiğimde Batu'ya baktım.
Kayayla sohbet ediyorlardı.
İyi anlaşmışa benziyorlardı. Buna çok sevindim.Bu kamp güzel geçeceğe benziyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Teen FictionÇok küçük yaşta ailesini trafik kazasında kaybeden ve yetimhaneye bırakılan bir kız. Ailesini kaybettikten sonra hiç yüzü gülmeyen Almila, arkadaşları tarafındanda dışlanıp ezilmesi onu içine kapanık bir kız yapar. Peki ya Almila'nın yüzüne şans gül...