Evin önüne geldiğimizde Batuyla vedalaşıp arabadan indim. Kapıdaki korumalara selam verip bahçeye girdim. Kapıya ulaştığımda zile bastım. Yardımcılardan biri gülümseyerek kapıyı açtı. Gülümsemesine karşılık verip içeri geçtiğimde Esra abla koltukta oturup dergileri karıştırıyordu. Beni gördüğünde yanıma geldi. Sıkıca sarılıp "Nasıl da özledim seni." dediğinde gülümseyip "Bende çok özledim." dedim.
"Sen şimdi yorulmussundur tatlım odana çık duş al, dinlen akşam yemeğinde görüşürüz." dediğinde başımı aşağı yukarı sallayıp onayladım.Merdivenlerden çıkıp odama ulaştığımda kendimi direk yatağa attım. Duş alıcak enerjiyi kendimde bulamayınca uyumaya karar verip gözlerimi kapadım.
*
Gözlerimi açtığımda üstümdeki yarısı açılmış örtüyü kaldırıp yataktan kalktım. Duvarda asılı olan saate baktım.
Saat 8'e geliyordu.
Akşam yemeğine inmem yalan oldu anlaşılan!
Dolaptan birkaç parça kıyafet alıp banyoya yöneldim.
Üzerimdekilerden kurtulup suyu açtım.
Su vucudumu rahatlatıp uyku sersemliğimi alırken saçlarımı ve vucudumun temizlendiğinden emin olduğumda duştan çıkıp kurulandım.
Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı tarayıp kurutma makinesiyle kuruttum. Dağınık bir topuz yaptıktan sonra aşağıya indim.Kimse ortalıkta görünmüyordu. Mutfağa girdiğimde evdeki bütün yardımcılar beraber yemek yiyorlardı. Bana kapıyı açan adını bilmediğim sarı örgülü saçlı kadın ayağa kalkıp "Esra hanım ve Cengiz beyin işi çıkınca gittiler. Senin için yemek ayırdım salonda masaya geç hemen getiriyorum." dediğinde gülümseyip "Hiç salona getirmene gerek yok sizinle beraber yerim." dedim ve dolaptan bir tabak çıkarıp masaya oturdum.
*
BATU'NUN AĞZINDAN
Almilayı eve bıraktıktan sonra eve geçtim.
Duş aldıktan sonra mutfakta kendime birşeyler hazırlayıp televizyon karşısına geçtim.
Film dvd lerinden birini takıp izlemeye başladım.
Film aksiyon-gerilim filmiydi. Aynı zamanda da içinde aşkı bulunduruyordu.
Filmin sonunda mutlu sonla bitince Almilayla benimde birlikte olabilme ihtimalim gözümde canlandı.
Gerçekten onu çok seviyordum ve hislerimi ona söylediğimde onu kaybetmekten çok korkuyordum.Bana karşı birşeyler hissediyor mu acaba? Yoksa sadece dostu olarak mı görüyor?
İkinci seçenek beni gerçekten yıkar.Bu aşk konularında hiç iyi değilim. Aklıma gelen kişiyle gülümseyip rehberinden numarasını bulup aradım.
"Efendim dostum?"
"Bro sana işim düştü ya bize gelebilir misin?" dedim çekinerek. Uzunca bir süredir konuşmuyorduk.
"Yarım saate ordayım." dedi ve kapattı.
Televizyon kanallarında gezinirken maç bulunca durdurup izlemeye başladım.
Yaklaşık yarım saat sonra Deniz geldi.Koltuğa oturduğu gibi "Bekliyorum." dediğinde "Ya nasıl desem bilmiyorum." dedim çenemi ovuşturduktan sonra devam ettim "Ben bir kıza aşık oldum."
Sözümü tamamladığımda kahkaha atmaya başladı.
"Sen ve bir kıza aşık olmak." dedi kahkalarının arasından.Sinirli bir bakış attığımda gülmeyi kesip "Tamam anlat bakalım şu şanslı kızı." dediğinde Almila ile tanıştığımız andan itibaren gerçekleşen bütün olayları ayrıntısıyla anlattım.
Anlatmayı bitirdiğimde "Bu kızın seni nasıl gördüğünü birkaç denemeyle anlayacağız. Bana güven bu işlerin ustası oldum." dediğinde güldüm. Gerçektende doğru söylüyordu arkadaş ortamımızda bu konularda herkes ona danışırdı.
Bir gün benimde böyle bir konuda ona danışacağımı söyleselerdi gülerdim."Şimdi ilk olarak onu yanağından öp. Ve o andaki yüz ifadesine çok dikkat et."
*
ALMİLA'NIN AĞZINDAN
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım.
Yataktan uyuşuk bir şekilde çıkıp banyoya girdim. Rutin işlerimi hallettikten sonra odama döndüm.
Dolabın karşısına geçip siyah dar kotun üzerine salaş bir tişört çıkarıp üzerime giyindim. Ayakkabılarımı ve montumu da giyindikten sonra çantamı hazırladım. Çantamın askılarını omzuma takıp aşağaya indim.Kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıkıp arabaya bindim. Mehmet abiyle yol boyu sohbet ettik. Okula geldiğimizde arabadan inip okulun bahçesinden girdim.
Okul binasına yürürken Batu yanıma geldi.
"Selam." dedim neşeli bir ses tonuyla."Selam." dedi ve yanağımdan öptü.
Başta şuanda neden yaptığını anlamadığım için afallasamda daha sonra şaşırdığımı belli etmemeye çalıştım.
Okul binasından içeri girdiğimizde giriştedeki koltuklara oturduk.
Kumral orta boylu bir çocuk Batuyu çağırınca geliyorum deyip yanımdan ayrıldı.
BATU'NUN AĞZINDAN
Deniz beni çağırınca yanına gittim.
"Yüz ifadesi nasıldı?" diye sorduğunda "Şaşırdı gibi." dedim.
"Tamam bu aşamadan direk birşeye karar veremem. İkinci olarak ona bir hediye al. Romantik birşey olsun. Kalpli bir pasta çok iyi olur.""Kalpli pasta çok belli etmezmi ya duygularımı." dedim. Bu fikir aklıma yatmamıştı.
"Bana güven." dediğinde başka çarem olmadığı için dediğini yapmaya karar verdim.
Bakalım Almila da bana karşı birşeyler hissediyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Teen FictionÇok küçük yaşta ailesini trafik kazasında kaybeden ve yetimhaneye bırakılan bir kız. Ailesini kaybettikten sonra hiç yüzü gülmeyen Almila, arkadaşları tarafındanda dışlanıp ezilmesi onu içine kapanık bir kız yapar. Peki ya Almila'nın yüzüne şans gül...