Dersi dikkatle dinleyip not alırken yanımda oturan meteor önüme bir kağıt bıraktı.
"Adını öğrenebilir miyim sarışın?" yazıyordu.
"Hayır." yazıp gönderdiğimde şaşkınlıktan gözleri büyüdü.
Allah belanı vermesin senin Almila. Bu kadar daş çocuğa hayır denilirmi?
Denilir iç ses.
Erkeklere güvenim kalmadı vallaha. Gökhan saolsun.
Gökhan demişken o da şuanda bana bakıyor.
Yüzüne yumruğumu geçirsem rahatlayacağım.Çocuk kağıdı önüme koyduğun da "Sen bilirsin. Sonra pişman olma." yazmıştı.
Sonunada göz kırpma işareti koymuş ergen.Zil çaldığında sınıftan çıktım. Batu'nun yanına gidecektim.
Gökhan önüme kestiğinde kaşlarımı çattım.
Hala ne istiyordu bu çocuk?"Almila. Konuşalım mı?"
"Hayır."
"Konuşalım diyorum."
Kolumdan tutup müzik sınıfına soktu.
Bu çocuk zor kullanmaktan başka neyi beceriyor?Beni duvara yasladığında "Beni dinleyeceksin." diye bağırdı.
Sınıfın kapısı açıldı yanımda oturan yeni çocuk girdi.
Gökhan'ın yüzüne yumruk atıp "Kız istemiyor lan." diye kükredi.Gökhan da yumruğunu yeni çocuğa geçireceği sırada çocuk Gökhan'ın kolunu tutup çevirdi.
Yeni çocuk gel işareti yapınca sınıftan çıktık.
"Teşekkürler." dediğimde beni takmayıp gitti.
İnsan cevap verir be.
Batu'nun yanına gittiğimde tenefüs bitene kadar sohbet ettik.
Zil çalınca sınıfa gittim.Türkçe hocası geldiğinde "Size bir süprizim var." dedi ve sinsice sırıttı.
Bu cadı kılıklı kadının süprizi ne olabilirki?
"Süpriz türkçe sınavı. Sıranızın üzerinde ve altında türkçeye ait birşey olduğunu görürsem sıfırı basarım." dedi ve kötü kadın kahkası attı.
Allahın tiposu.
Önce dip boyanı yap sonra konuşalım.
Sınav kağıtlarını dağıttığın da testi çözmeye başladım.
Tabi zeki ben on beş dakika da bitirdim.Yanımda ki çocuğa baktığım da kalem bile oynatmamıştı.
Test bari kafadan atsaydın.
Bugün benim için yaptığı iyilik aklıma gelince hocaya çaktırmadan kağıtları değiştirdim.
Yeni çocuk bana şaşkınlıkla bakarken "Sus ve adını yaz." diye fısıldadım.
Bu test bizimkindende kolaydı.
On dakikanın ardından testi hocaya verip sınıftan ayrıldım.Kantine gidip karnımı doyurduktan sonra zil çaldı.
Sınıfa gittiğimde ders yine Türkçeydi.Gökhan'ın yeni çocuğa kötü bakışlar attığını fark ettim.
Yeni çocukta hiç umursamıyordu.
Türkçeçi kötü sınav sonuçlarını söyleyip moralimizi bozmak için sınavları bu ders okumaya başladı.Dersin son on dakikası kaldığında sıraya vurup "Sessizlik. Sınav sonuçlarını okuyacağım." dedi.
Herkes dikkatini hocaya verdiğinde okumaya başladı.
Adımı söylediğinde herkes gibi elimi kaldırdığımda "100." dedi.
Biliyordum.
"Berk."
Yanımdaki çocuk el kaldırdığında "100." dediğinde çocuk bana bakıp gülümsedi.
Sınıftakiler bize şaşkın suratlarla bakarken hoca "Aferin yeni çocuk. Seni tuttum." dedi.
Pis yelloz.
Ben de hep yüz alıyorum.
Niye bana öyle demiyorsun.Yeni çocuk kulağıma "İyiliğe karşı iyilik diyorsun. Kötülüğe karşı da kötülük yapacak mısın?" diye fısıldadı.
Ne saçmalıyordu bu çocuk.
Sesi gerçekten de çok tahrik ediciydi.
Yanlış anlamayın sapık değilim ama sesi çok güzel.Zil çaldığın da "Kötülükle işim olmaz. Seninle de." dedikten sonra sınıftan ayrıldım.
Selaam. Hikayeye yeni bir karakter katılıyor. Multiye resmini koydum.
Bakalım bu çocuk nasıl çıkacak jsjsjhsha
Gökhan'dan sonra benim de güvenim kalmadı erkeklere.
Neyse bu kadar saçmalama yeter.
Hikayeyi okuyan tatlı okuyucularım vote ve yorum yaparsanız çok sevinirim.
Yeni bölümde görüşürüz jxjxj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Teen FictionÇok küçük yaşta ailesini trafik kazasında kaybeden ve yetimhaneye bırakılan bir kız. Ailesini kaybettikten sonra hiç yüzü gülmeyen Almila, arkadaşları tarafındanda dışlanıp ezilmesi onu içine kapanık bir kız yapar. Peki ya Almila'nın yüzüne şans gül...