Evin önüne yaklaştığım da kulağımı bağırış sesleri doldurdu.
Zile bastım. Kapıyı Batu açtı.
Çok endişeli gözüküyordu.
"Neredesin sen?""Gezmeye çıkmıştım."
"Bu saatte tek başına nasıl çıkarsın?"
Kolumdaki saate baktım.
Oha 3 mü?
O kadar olmuşmuydu ya?Şuanda karşımda kızgınlar çetesi gibi duruyorlardı.
Batu, Gökhan, Esra abla, Cengiz abi...İçeri geçtiğimde "Pardon, birdaha olmaz. Çok yorgunum. Uyusam iyi olacak." dedim ve odama kaçtım.
Oh be.
Batu ve Gökhan benim ardımdan odama girdiler.
Batu "Hepsi senin suçun." dedi Gökhan'ı gösterek.
"Tamam anladık benim suçum. Bunu defalarca yüzüme vurmana gerek yok."
Sonunda anlayabildiniz suçlu olduğunuzu Gökhan bey.
"Nereye gittin sen?"
Batu'nun sorusuna acaba bazı kısımları eksilterek doğruyu mu söylemeliydim?
Yoksa birşeyler mi uydurmalıydım?
Yalana gerek yok bence.
Dürüst girl ben."Bara gittim."
Bu sefer bağırarak Gökhan "Bara mı? Saatlerdir orada mıydın?" diye sordu.
Ya bu ikisi bakışlarıyla beni öldürecek gibi.
Her an üzerime atlayacaklar diye korkuyorum."Yok ya biraz da dolaştım."
Batu parmağını bana doğru kaldırıp "Bir daha sakın." dedi.
"Ya tamam valla birdaha yok."
"Olamaz zaten."
Merak edilmekte güzel bir duyguymuş hani.
Biraz sessiz sessiz oturduk.
Sonra uykum gelince "De hayde gidin, uykum vardır haa." dedim.
Şivede ağzıma çok yakıştı he.Odamdan çıktıklarında yatağımın içine girip gözlerimi kapadım.
*
"Almila, uyan birtanem."
"Beş dakika daha."
"Okula geç kalacağız bak."
Bu Batu'nun sesiydi.
Gözlerimi açtığım da sırıtıyordu."Beni niye sen uyandırıyorsun ya. Birini uyandırmak bana göre o kişiye yapılan işkence."
"Sana işkence yapmak istemezdim."
"Tmm pki nokta se."
Yatağım da kalktığımda gözlerim yarı açık yarı kapalı banyoya ilerledim.
Yüzüme su atıp kendime geldim.
Dans ederek dişlerimi fırçaladım.
Bu enerjinin kaynağı nereden geliyor?Banyodan çıktığım da dolabın karşısına geçip kıyafet seçtim.
Yatağımın üzerine koyduğum da "Birine daha iç çamaşırlarımla görünmek istemiyorum çabuk çık odamdan." dedim.Bir dakika ben ne dedim?
Hay ben ağzımı ya. Bu söylenir mi kızım?Batuya baktığımda kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Ne dedin sen? Kim seni iç çamaşırlarınla gördü?""Ya valla sen yanlış anladın. Dün rüyamda ben iç çamaşı mankenliği yapıyordum. Ondan şey ettim ya."
İyi uydurdum he.
İçimden inanması için bildiğm bütün duaları ederken "Söyle." diye kükredi.
Allahım bu çocuk neden bu kadar sinirli ya. Benim ölümüm bunun elinden olacak.
"Söyledim ya."
"Almila!! Yoksa dün barda-"
Ohanze. Bu çocuk beni ne sanıyor ya. Ben öyle bir kızmıyım???
"Oha deve be! Yohhh yani yohh."
"Dün gece mi-"
"Ya saçmalama. Dün Gökhan öküzü kapıyı çalmadan girdi. Ama valla birşey görmedi."
Batu odadan bir hışımla çıktı. Hay ben şu ağzımında ebesininde...
DıtDıtDıtÜzerimi hızla değiştirip aşağıya indim.
Batu'nun arabası yoktu.
Gitmişti işte!!
Neden o kadar sinirli çıktı ya. Gökhan'a birşey mi yapacak yoksa?Mehmet abi gelince arabaya bindim.
"Okula çok hızlı gidelim lütfen."
"Okulu bu kadar sevdiğini bilmiyordum. Çantan nerde fıstık?"
Ya ben çantamı almayı unutmuşum.
Şimdi kim uğraşacak acele okula gitmeliyim."Boşver çantayı, sen okula sür Mehmet abi."
Okulun önüne geldiğmde bahçede bir kalabalık gördüm.
Yanlarına ulaştığım da Batuyla Gökhan kavga ediyordu.
Kimsede ayırmaya çalışmıyor!!Kalabalığın içinden geçip aralarına girdiğimde "Durun lütfen." diye bağırdım.
Batu beni geriye doğru ittiğinde yere yapıştım.
Öküz müsün ya?
İkisininde gözlerinden ateş fışkırıyordu sanki.
Aman banane ya. Ne haliniz varsa görün.
Ayağa kalkıp gideceğim sırada Batu kolumdan tutup durdurdu."Almila, ben çok özür dilerim. Kendimden geçmiştim ve seni görmedim."
"Neden onunla kavga ettin? Büyütülecek birşey değildi."
"Almila ben..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Teen FictionÇok küçük yaşta ailesini trafik kazasında kaybeden ve yetimhaneye bırakılan bir kız. Ailesini kaybettikten sonra hiç yüzü gülmeyen Almila, arkadaşları tarafındanda dışlanıp ezilmesi onu içine kapanık bir kız yapar. Peki ya Almila'nın yüzüne şans gül...