Necorectat
(Prea perfect.... Jur!⬆⬆⬆ ^o^)
DEDICAT LUI : @sarrapachia99 (sper sa îți placa :3)
Alex P.O.V.
Încerc sa îmi deschid ochii însă pleoapele parca mi-au luat foc, cântărind o tona dar, într-un târziu reușesc, fiind asaltata de o lumina mult prea puternica.
Primul lucru pe care îl simt e o durere de cap de zile mari. Ah! Parca un tren de transport ma lovise din plin drept în frunte...
Încerc sa îmi trec mâinile prin par, realizând târziu ca sunt prea amețita ca sa îmi aduc ceva aminte din seara trecuta, cert e ca ma dor îngrozitor ochii, capul și simt o greata puternica cum îmi forteaza stomacul deranjat și singur deja.Concentrata pe durerile și starea corpului meu, nu am realizat ca nu sunt acasă la mine ci, privind în jur derutata realizez ca ma aflu...
-Te-ai trezit mica alcoolica? Îmi concentrez putina atenție pe care o am acum din caza durerii de cap, pe ușa camerei ca sa îl vad pe Aiden cum se sprijinea de tocul ei.
Greata ma lovise mai tare însă încercam sa o țin în frâu. Îmi trecusem o mana prin parul încâlcit mormâind ceva incoerent înainte sa pot lega cuvinte de om normal.
-Ce caut aici? Încerc sa îl întreb rece dar adevărul e ca nu am energia necesara pentru a ma crampona la a fi prea energica acum încât sa ies pe ușile alea doua, sau una... nu îmi sunt prea clare amănuntele vizuale.
Îl vad cum se apropie de pat, constatand într-un târziu ca nu are tricoul pe el. Ma foisem puțin muscandu-mi inconștient buza dar îmi amintisem repede de ce nu ar trebui sa îl las mai aproape decat zece metrii de mine.
-Cu ce vrei sa încep întâi? Ma întreabă așezând un pahar cu ceva în el pe măsuța de lânga pat.
-Ce am făcut aseară și de ce sunt aici? Mormăi, prinzându-mi capul în mâini.
-Ai mers intr-un club, te-ai îmbătat pana nu ți-ai mai știut nici propriul nume ca apoi sa ma suni pe mine și sa îmi spui ce nenorocit sunt...
-A, deci nu eram chiar atât de beata încât îmi păstrasem părerea fata de ființa ta. Îl opresc încercând sa îmi amintesc cate ceva.
Își încrucișează bratele la piept, privindu-mă superior și totuși, chiar dacă era anormal de calm ii simțeam nervozitatea.... Am ajuns sa îl cunosc dar nu îmi mai pasa, jur ca nu vreau sa îmi mai pese.
-Sa mai menționez și ca ai început sa dansezi foarte frumos pe bar sub privirile tuturor bărbaților din club?
Simt tenta de asprime din tonul lui însă eram prea atenta în a-mi aduna ideile încercând sa îmi amintesc fără folos ca am făcut așa ceva.
-Eu... eu am făcut asta? Vocea îmi era mai mult mirata, mai ales ca eu nu eram aseară în stare nici sa merg drept pe tocurile alea darămite sa și dansez pe... o Doamne!
-Asta chiar înainte sa ma călărești aseară și sa îmi ceri sa 'ți-o trag' în mașina. Îmi deschid ochii larg ca rușinea sa ma plesnească automat. Eu am putut sa ii cer asa ceva? Spune-mi te rog ca glumește. Se apleacă deasupra deasupra mea, frecandu-si nasul de obrazul meu care a înghețat instant când l-am auzit.
-Nu pot sa cred.... Îmi masam fruntea cu palma, încercând sa ameliorez durerea de cap care încearcă din răsputeri sa plesnească.
-Te doare capul? Ma întreabă, plimbându-si palma peste umărul meu, însă mă retrag repede străduindu-ma din răsputeri sa par indiferenta și sa dau afirmativ din cap.
CITEȘTI
Trecutul unui demon
RomanceCopertă actuală : BlackWhite1001 Copertă by : DisclosureA Copertă by:HipsterDark