Capitolul 29

22.6K 1K 31
                                    


Alex P.O.V.

Fac câtiva pași în sufrageria imensa a casei și pot să jur că dacă aș rămâne singura cinci minute aici clar as avea nevoie de un ghid sau un GPS. Prima oara tot ce îmi doream era să ies odată din casa asta si nu prea am observat cat de imens și grandios e totul. Pereții sunt vopsiti în culori deschise, calde mai putin ușile fiind de un maro închis spre negru cu detalii care evidentiaza rigiditatea lor dar oferind totodata un contrast echilibrat. În jurul sufrageriei mai erau câteva coridoare care probabil conduceau spre încă câteva încăperi, iar niște scări gigantice te conduc spre camerele de sus, din cate îmi aduc aminte.
Sunt întreruptă din holbat de mâinile lui Aiden care s-au încolăcit în jurul abdomenului meu pe la spate asa ca îmi pun și eu palmele peste ale sale.

-Esti ok?

-Imi simt tot corpul de parca aș fi fost lovita de un tir.
Încerc să folosesc un ton cat mai glumeţ dar în realitate fiecare părticică din corp e epuizata iar gatul ma doare îngrozitor.

-Nu o mai fa. Îmi șoptește în ureche in timp ce buzele îi urca pe gat cu saruturi ușoare și încete.

-La ce te referi? Mușchii mi se încordează odată ce gura îi ajunge aproape de lobul urechii, făcându-mă să îi simt atât de aprope respirația calda.

-Nu încerca să pleci de lângă mine.
Îmi șoptește iar o parte din mine deja vibrează involuntar.

Mă întorc cu faţa spre pieptul său, ridicandu-mi capul spre irișii de gheaţa pe care am ajuns să îi ador dar totodată sa îi urăsc atât de mult...

-Nu o fac. Îi șoptesc și eu privindu-l fix în adâncul ochilor fără să mă feresc , trecând usor palmele mele mici peste obrajii săi.

Cat ai clipi sunt trasa de talie iar buzele imi sunt atacate de ale sale într-un sărut sălbatic, plin de dorința venita din partea amândurora. Îmi încolăcesc picioarele în jurul taliei sale când simt cum braţul i se încolăcește peste fesele mele, ridicându-mă de pe podea cu atâta ușurință, iar celălalt imi tine ferm spatele pentru a nu ma dezechilibra. Îsi coboară buzele de-a lungul gatului, periculos de aproape de piept însă le recoordoneaza miscarea rapid în spre buze. Tot corpul parca mi s-a trezit la viaţa și simt din nou senzația aceea de placere nebuna care numai el mi-o poate oferii și de care sunt atât de dependenta. Din nou buza inferioară imi e muscata in joaca pentru ai da acordul sa îmi pătrundă în gură, însă vreau sa fiu mai încăpățânată și să nu îi dau satisfacția de a ceda primei tentații, astfel imi încleștez dinții ca un dezacord. Se prinde de schema și fără sa ma astept ma rotește spre partea cealanta a camerei, din doi pași sunt trântită cu spatele pe canapeaua de piele avându-i pieptul masiv aproape lipit de al meu însă își tine întreaga greutate in braţele poziționate de-a dreapta și de-a stânga abdomenului meu dezgolit din cauza impactului cu canapeaua. Preţ de câteva secunde ochii ma devorează dar coboară spre abdomen iar un rânjet jucăuș i se așează pe buze.

-Te lași greu, iubito?

Intru în joc și încerc să îmi găsesc cea mai provocatoare voce posibilă însă nu știu cât de bine imi iese fără sa ma bâlbâi din cauza senzațiilor care îmi trec acum prin stomac.

-Depinde... Ce ai face ca să câștigi un sărut?

Fara a-mi da un răspuns îsi coboară capul spre abdomen și începe să plaseze saruturi calde și umede peste suprafața dezgolita. Ajuns la buric, limba îi face contact cu pielea mea fierbinte jucându-se în jurul buricului, apoi ca sa ma "chinuie" mai tare, dinții reci ma termina când îmi musca pielea neteda și fără sa mai pot controla un geamăt de placere puternic imi iese printre buze odată cu efectele adverse care mi-au pus stăpânire pe abdomenul efectiv tremurand din cauza atingerilor. Văzând ce efect are asupra mea cat și a corpului meu își ridică privirea preţ de putin timp privindu-mă și îsi desprinde buzele de pe suprafața abdomenului însă le înlocuiește la fel de rapid cum mâna rece, făcându-mă să tresar. Îmi oprește inițiativa de a ma zbate si îmi apasă abdomenul în jos pentru al coborâ din nou pe canapea. Îmi las capul pe spate simțind o placere perversă cum mă controlează odată cu palma sa ce urca lent spre piept, intre timp mângâind delicat fiecare parte a corpului. Începe să urce tot mai sus, dar se oprește înainte sa ajungă la sutien, retragandu-si brusc mana și ajunge dintr-o mișcare cu faţa înapoi la acelas nivel cu a mea. Zâmbetul lui de invingător nu întârzie sa apară când observa ca nu pot să imi controlez corpul.

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum