Capitolul 34

21.8K 1.1K 31
                                    

-O Dumnezeule!
Privesc inmarmutita ecranul televizorului citind de repetate ori titlul mare și tipător parca nevenindu-mi să cred pana când pe ecran se derulează imaginile urmate de vocea prezentatoarei.

"Toate canalele de scandal din New York au explodat când niște poze extrem de incendiare au fost făcute publice acum câteva ore. Se pare că doritul burlac Aiden Moore a fost surprins de Paparazzi acum câteva zile într-o ipostază care a șocat pe toata lumea inclusiv pe apropiații acestuia.
Tânărul miliardar a fost fotografiat când a ieșit dintr-un spital privat cu o domnișoară necunoscută in brate iar sărutul ce a urmat dupa i-a lăsat chiar și pe ziariști cu gura căscată.
Cunoscut pentru seriozitatea și postura lui intimidanta cat și pentru discretia exagerată de care dădea dovada când venea vorba de viata sa personală, nu mica ne-a fost și noua mirarea când l-am surprins foarte grijuliu , sărutând-o tandru pe domnișoara necunoscută din braţele sale ieșind din spital sub privirile tuturor.
Se pare că oricine ar fi femeia care a reușit să îl cucerească pe râvnitul afacerist , e clar că burlacul e îndrăgostit până peste cap de ea, asta dovedind-o sărutul înfocat surprins de ziariști cat și tandretia și grija de care dădea acesta dovada faţă de domnișoara norocoasa căreia încă nu i s-a afat identitatea.
Potrivit câtorva zvonuri care au ieșit la iveală după publicarea fotografiilor, nu ar fi prima dată când burlacul a fost văzut în compania acestei femei, ba mai mult și-ar fi făcut apariția la o petrecere privată de lux cu aceeași domnișoară necunoscută."

O Dumnezeule mare cred că îţi baţi joc de mine!
Mut rapid si pe alte canale însă pe toate posturile sunt aceleași poze cu mine si cu Aiden. Cum s-a întâmplat asta?!
Caut cu disperare telefonul pe care îl scăpasem acum câteva minute din cauza socului si apelez rapid numărul lui Aiden.
Acesta răspunde dupa al doilea apel , nelăsându-mă să deschid gura.

-Sunt în drum spre tine. Îmi spune apoi închide telefonul.

După cinci minute vad audiul negru care parchează in faţa casei apoi Aiden coboară rapid din el, purtând o pereche de ochelari de soare la ochi.
Inima începe să îmi bată alert și nu pot să îmi dau seama dacă e din cauza lui sau că tot New York-ul vrea să știe cine e " domnisoara necunoscuta''. Nu apuca sa sune la usa pentru că deja am deschis-o ca o psihopata trăgându-l după mine în casă.
Îl privesc câteva secunde cât timp își dă ochelarii jos apoi fără să mă avertizese își lipește buzele de ale mele. Câteva clipe stau fără să reacționez dar până la urmă încep să îi răspund la sărut simțind nevoia de al apropia mai tare. Mi-a fost dor de sărutul lui și zilele cat nu l-am avut langa mine m-au făcut să realizez că oricât de mult ma străduiesc nu pot să stau departe de el. Mă deslipesc ușor, privindu-i ochii albaștrii , care iminent imi reîncarcă aceea flama electrica din inima, schitind un mic zâmbet.

-Imi pare rău. Spune în timp ce mă trage de talie mai aproape de el.

-Știu.
Îmi adâncesc capul mai tare in pieptul său, amintindu-mi de știri.
Nu, nu l-am iertat însă am nevoie de el acum si mai rău as face daca l-as îndepărta de mine.

-Imi pare rău și de situaţia în care te-am pus.

-Cum rezolvam asta? Îmi ridic capul privindu-l si sper ma mult decât orice acum că măcar el are o soluție.

-E o chestiune de timp pana o sa afle si cine ești. Trebuia sa fiu mai discret, la naiba!

-Nu conteaza acum. Spun încercând să îl calmez.

-Pisicuță problema e că eu am 23 iar tu esti minoră si daca se afla asta o sa erupă toate și se vor sparge in capul meu, înțelegi?

-Pai și ce propui?

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum