Capitolul 16

20.3K 1.1K 37
                                    

Îi privesc ochii înghetati care parca cauta un răspuns în mine. Stam și ne privim în aceeași postură în care a și început sărutul. Clipesc frenetic de doua ori și nu pot să cred că am făcut ceea ce tocmai am făcut. Încerc să mă feresc dar corpul lui masiv și și bratele ma tin ușor lipita cu spatele de mașină.

Își plimbă mana peste obrazul meu care e mai aprins ca niciodată.

-Nu e bine... Nici nu apuc să îmi termin propoziția ca el mi-o taie brusc.

- Dar totuși te-ai lăsat condusă de impuls și mai sărutat. "Te-ai lăsat dusă de val, corect? "

-De ce îmi faci asta? Ma bătea și mă dezarma cu propriile mele cuvinte.
Bat în retragere dar nu prea tare căci îmi prinde încheietura ferm.

-Pentru ca...urca în mașină.

-Nu! Nu mai urc în nici o mașină cu tine dacă nu îmi spui de ce te tot joci cu mine ca și cu un cățeluș.

-Urca în mașină dacă nu vrei să rămâi în partea opusă a New York.ului fata de casa ta.

Oricât de nervoasă as fi nu vreau sa rămân în cuca macaii. Scot un pufăit de exasperare printr buze și mă urc în mașină trantinudu-ma pe bancheta ca un sac fără viata. Se urca în mașină și simt cum mă privește dar îmi întorc fata spre geam, refuzând să fac contact vizual cu el.
O luam ușor din loc mergând de data asta cu o viteza mai mica. Pentru prima dată as vrea sa fug de ceva. Palmele îmi transpira și dacă aș putea cu siguranță nu ezit să zbor prin geam numai ca să nu trebuiască să mai dau de ochii aceea reci nedescifrabili. Simt cum mana lui se așează ușor peste a mea dar o trag repede și brusc fără ezitare. Nu spune nimic dar simt nervozitatea amândurora cum zboară prin aer. Motorul mașinii accelerează considerabil și cred că deja am prins 300 la ora pe pe putin. Mă prind de mânerul mașinii ca să nu zbor de-a binelea prin geam. Mașina se oprește instant si pentru o secundă am crezut că o să leșin, și nu numai de la viteza.
-Am ajuns. Îi aud voce care nu trădează nici o stare de spirit și atunci conștientizez că sunt în faţa casei mele.

-De unde ști unde loc...

-Știu mai multe despre tine decât crezi.

Mă întorc cu fata spre Aiden care deja ma privea. Dau sa cobor din mașină dar mana lui o trage înapoi pe a mea și cad în fund pe bancheta. Își apropie cealanta mana de fata mea dar ma trag ezitant. Nu pot să continui scenele astea...

-Trebuie să cobor.

- Nu trebuie.

Mă smucesc din strânsoare si deschid ușa mașinii.

-Nu pot să continui asta și nu o sa iti primit să te joci asa cu mine.
Își apropie gura de urechea mea și îmi șoptește suav :

-Pot să mă joc cu sufletul tău și să îl distrug într-o secundă.
Fiori îmi străpung tot corpul atunci când vorbele lui au ieșit cu atâta ușurință și lejeritate. Îi arunc o ultimă privire și văd un zâmbet strâmb care îi răsare. Era.. atât de întunecat și demonic încât nu am mai rezistat și aproape că am fugit spre intrarea în casă. Chiar când să intru pe ușa vad cum mașina pornește în trombă lăsând o dâră de praf în urmă.

Mă uit la ceas și văd că e 23:30 . Îmi dau o palmă peste faţă când îmi dau seama ca e aproape miezul noptii și eu am lipsit toată ziua. Înainte să intru în casa și să primesc o pedeapsă zdravănă îmi scot telefonul și văd că nu am nici un apel pierdut de la tata. O mica șansă ca nu a observat ca lipsesc ma încurajează să deschid ușa casei. Urc ușor, ușor treptele care duc spre camera mea și în timpul ăsta spun toate rugăciunile pe care le știu.
Speranța că tata e plecat în Narnia și că nu mi-a observat lipsa e distrusa atunci când îl văd pe scaunul de lângă biroul meu.
Am dat de dracu!

-Ce faci, tati? Folosesc tonul meu de copil prost și inocent în speranța că vena aia vinetie de pe fruntea tatei se v-a mai diminua.

- Eu fac foarte bine.. Îmi aștept fiica iresponsabila sa vina de la școală cam de acum fix 9 ore jumate sa ajungă acasă și probabil că atunci când ajunge o sa rămână încuiata în casă și cu minimul de hrana pentru a supraviețui. Ai văzut-o? Par saten deschis, ochi verzi... ?

Un nod mi se pune în gât și sunt gata să fug , dar știu că o să îmi inrautatesc situaţia, asa ca îmi continui jocul în speranța că îl binedispun putin înainte să mă încuie în pivnita.

-Hmmm... Pai în cazul ăsta nu am văzut-o! Și dau să ies pe ușă dar vocea tatei ma oprește chiar când să apuc de clanta.

-Nu te grăbi, domnișoară !

-Tată , inainte sa iei decizii pripite și mai ales sa îmi arunci pedepse grele în cârcă, ce-ar fi sa comand pizza ta preferata?

Te rog sa pici în plasă, te rog, te rog...
-OOo.. nici nu încerca! Fi sigura ca o sa fi pedepsită. Unde Dumnezeule ai fost?

- Pai sa vezi ce poveste amuzanta...

-O sa am tot timpul sa o ascult în următoarele 3 săptămâni pentru ca nu mai ieși deloc din casa.

Cacat!

-Haide...3 săptămâni?! Am venit târziu acasă nu am jefuit o bancă !

- Vrei sa negociem la o luna întreaga?

-Trebuie să fi asa protectiv mereu?

-Nici nu ai idee... dacă mă forțezi îti pun și GPS.

**********

După încă jumătate de oră în care tata mi-a tinut morală și multe altele, a plecat din camera lăsându-mă în dezordinea și învălmășeala din capul meu.
Mă îmbrac în pijamale și sar în patul meu călduros.
Dau să adorm dar somnul parca nu vrea să pună stăpânire pe mine, în schimb un gol în stomac ma chinuie teribil. Capul îmi e inundat de întâmplările de azi care par scoase dintr-un film. Stau sa analizez toate scenele prin care am trecut și fără să vreau am ajuns la... sărut.
Stomacul îmi e întors pe dos, transpir și parcă retrăiesc pe jumătate acele sentimente ciudate care mi-au străpuns tot corpul. Nu am mai putut să mă gândesc la consecințe... Inconștienta și dorința au pus stăpânire pe mine și m-am lăsat purtata de val, picând în plasa unui bărbat pe care nu îl cunosc. Primul impuls care îmi vine e sa tip de nervi. Sunt nervoasa... Sunt al dracului de nervoasă pe propria-mi persoana. Ani de zile am încercat să mă feresc de baietii plini de hormoni și acum apare el cu ochii aia și parul... Cacat! Asta nu se poate întâmpla...nu sunt în filme și nici nu o sa renunt la principiile mele pentru un bărbat care crede ca poate sa facă ce vrea cu mine fără să îmi ofere nici măcar un răspuns. Totuși nu pot nega atracția care o simt pentru el dar cert e ca nu o sa ma mai las condusă de impulsuri. Știu că pot să îmi tin hormonii în frâu, pana la urma e vorba numai de o atracție care v-a dispărea, nici vorbă de sentimente...

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum