Capitolul 57- Prostie după prostie...

19.1K 1K 85
                                    


Ochii mi se marisera când am văzut ca ridicase palma asupra mea ca în a doua secunda sa și-o retragă, stragandu-si pumnul.
Rămăsesem tăcută câteva secunde din cauza surprinderii pana sa redeschid gura :

-Ai vrut sa ma lovești... Știi ce? Fă-o! Tipasem peste măsură. Vroiam sa vad dacă e în stare sa ma atingă.
Lovește-ma! Vreau sa vad dacă ești în stare sa o faci! Îl prinsesem de marginile sacolul trăgându-l astfel încât sa îl ațâț.

-Nu dau într-o femeie. Mârâie, depărtându-se brutal de mine.
Sau în ce ești tu...

-Sau în ce sunt eu?! Ce sunt eu, Aiden? Cum ai putut măcar sa ridici mana asupra mea?! Adevărul era ca rămăsesem puțin socata de gestul sau dar eram prea nervoasa ca sa încetez.

-E una sa ridic mâna asupra ta și alta sa îți lipesc palma de obraz.
Ai grija ce scoți pe gura aia.
Se ferise încercând sa părăsească bucătăria însă mă poziționasem în fata lui.

-De data asta ramai ca sa lămurim situația.
Îmi întinsesem bratele cat sa îl împiedic din a putea trece.
Nu ii permit sa faca asta din nou.

-Uite cum vad eu situația: esti o fetita ce nu știe ce vrea de la viata, naivitatea ta legata de rasa masculina e prea mare și sa nu mai menționez ca gafezi de fiecare data cat ai ocazia.
Și te consideri matura? Pai te anunț ca nu ești. Îmi arunca niște vorbe dure pe care nu avem de gând sa le neg în vreun fel.

Tăcusem... Părerea lui despre persoana mea era una ce ma dezgusta. Ma dezgusta pentru ca am crezut ca ma cunoaște cat de cat dar ma judeca după poze, nu după vorbele mele.
Dacă asta crede... Ma hotărâsem sa schimb abordarea.

-Ce înseamă maturitatea la tine? Ha? Ce ar trebui sa fac ca sa te mulțumesc?

Mă ferise brusc din ușa fără sa spună nimic ca sa se îndrepte spre sufragerie. Se întoarce imediat cu o plasa ce mi-o trântește la picioare gălăgios.

-Vrei să îmi demonstrezi ca ești matura? Poftim. Ai șansa să repari prostia pe care ai făcut-o.
În doua ore vreau sa fi gata pentru ca o sa vi cu mine la o festivitate.
Prefa.te, fii meschina, zâmbește frumos, nu ma interesează ce dracului faci cat îți folosești creierul ala cum trebuie.

Efectiv rămăsesem puțin fără sa realizez ce se întâmplă.
Vorbele lui ma raneau atât de tare încât vroiam sa plec pe ușa aceea cat vad cu ochii dar... nu. Aveam încă putina coerenta sa nu fac asta. Dacă vrea asta o sa ma conformez, o sa ma transform în femeie falsa pe care și-o dorește.

Încercam din răsputeri sa îmi înghit nodul ce mi se formase în gat. Vroiam sa dau drumul lacrimilor? Ei bine, da. Pentru ca eram rănită de situație, de părerea lui și constant de el ca persoana.
Simțeam cum timbrul îmi tremure însă mă chinuiam sa par calma pana sa îmi restabilesc calmitatea vocii cat sa nu par afectata, deșii ma durea.

-Bine, Aiden. Spun încet.
Dacă asta îți dorești o sa ma transform... Și știi de ce? Ca sa fi tu mulțumit. O sa ma schimb, o sa ma conformez 'statutului' tău dacă asta crezi ca o sa te satisfacă pe tine. Însă nu pariez pe faptul ca schimbarea mea sa fie atât de satisfăcătoare pe cât crezi.

Ochii lui nu cautau sa ma înțeleagă... Pur și simplu simțeam ca era controlat mai mult pe scoaterea vorbelor pe gura în modul lui dar fără a le auzi într-adevăr.
Impulsivitatea pe care o avea ma speria... Gesturile și cuvintele ma speriau mai mult ca niciodată însă nu aveam de gând sa recunosc asta.
Vroiam sa fiu puternica și sa îmi demonstrez mie însămi înțelesul cuvântului 'matur'.

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum