Capitolul 46

22.8K 1K 64
                                    

**
Privesc prin geamul mașinii, abia stapanindu-mi capul sa nu cada pe suprafața tare a ușii.
Ieri a fost o zi prea perfecta. Nicolas a plecat mai repede decât noi spre casă iar eu și Aiden am fost sa vizitam puțin orașul dar, pentru ca bineînțeles nu se putea sa fie totul ca într-un cuplu măcar mai mult decât câteva ore, serviciul lui iar și-a băgat coada și acum suntem deja la câțiva km de casa.
Atmosfera e una tăcută și prea apăsătoare pentru mine cel puțin.
Nu am reușit sa ma relaxez prea mult dar acele ore mi-au fost îndeajuns.
Am început sa ma joc cu centura trecându-mi degetele pe lungimea ei câteva minute bune.
Îmi verific telefonul dar vad ca nu am nici un apel pierdut ceea ce mi se pare ciudat având în vedere ca tata ar fi trebui sa sune de cel puțin douăzeci de ori pana acum.
Ii formez numărul, aruncând o privire în oglinda lui Aiden care ma privea cu coada ochiului.

-Pe cine suni? Ma întreabă răgușit.

-Pe amant. Zic ironica. Își întoarce privirea spre mine ridicându-și o sprânceană. Îmi dau ochii peste cap apăsând pe apelare.
Pe tata îl sun.

După al treilea ton ii aud tonul calm al părintelui meu.

-Bună draga mea. Ce faci? Vocea lui ma încălzește. Zâmbesc, gândindu-mă ca în puțin timp se întoarce pentru majoratul meu.

-Bine, vroiam sa vad cum ești.

-Chiar acum am venit de la servici. Vorbești cu noul director al unei firme de avocatura londoneze. Zice pe un ton amuzant.

-De unde pana unde avocat? Întreb râzând. Nu mi-l pot imagina pe tata atât de 'avocat' nici dacă vrau.

-Omul se acomodează la cerințe. Tu cum ești? De ce nu ai răspuns?

Ma uit la Aiden care sigur aude și el discuția noastră dar nu da vreun semn ca ar face-o, continuând sa conducă lejer.

-Pai... Am fost într-o mica excursie.
Când mint îmi place sa o fac numai cu jumătate de norma.

-Cu cine? La întrebarea asta deja încep sa îmi rostogolesc buza intre dinți de câteva ori.

-Cu Maia. Privesc din nou în oglinda retrovizoare dar de data asta Aiden își etalează un mic rânjet.

-Te-ai distrat? Vroiam sa răspund la asta dar își mutase palma peste genunchiul meu. La dracu! De ce mi-am luat rochie? Mana ii urca pana la jumătatea rochiei pe lungimea piciorului meu. Simt cum mai iau toate transpirațile, iar un nod mi se formează dea lungul gatului.

-Se poate sune și... așa! Strig când își baga mana pe sub rochia mea. Îl înjur în gând începând sa ma foiesc pe scaunul pasagerului.

-Ești bine dragă? Tata devenise suspicios, simt asta în tonul lui.

- Da, ma... ma uitam la un serial și tipa și-a pălmuit iubitul mitocan și idiot imediat ce și-a încheiat discuția telefonica. Spun privindu-i mana cum se baga pe sub tivul rochiei mele. Încerc sa îl impung cu cotul dar el nu își clintise mana. Era pus pe jocuri și asta mă tensioneaza îngrozitor acum.

-Parca tu nu te uitai la seriale 'adolescentine fără pic de realizm uman'. Nu știu cum sa mai raspund la asta fiind concentrata pe degetele lui care îmi scurtcircuiteaza creierul.

-Nu ma uitam dar... La dracu! Gem când îmi strânge coapsa cu putere.

-Ce se întâmplă? Aud vocea cu alta tentă care vine din telefon.

-Nimic.. eu..âmm..ma lovisem de masă. Știi ca mereu ți-am zis sa muti mâna aceea nenorocita. Săsâi către boul de lângă mine mai mult decât sa vorbesc cu tata, fapt pentru care am făcut o gafa.

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum