O saptamana... O saptamana intreaga in care abia daca l-am vazut desi locuim in aceeași casă.
Numai acum ii înțeleg viata și munca și sincer deja urăsc că trebuie zi de zi și chiar și nopțile să stau toata ziua și să sper că o să vină mai repede deși de obicei ajunge numai după miezul nopții.E ora 22:00 și încă îl aștept ca proasta să luam cina la masa din bucătărie dar ca de fiecare data ajung să o las dracu balta.
Arunc nervoasa ambele farfurii in gunoi si urc în cameră ca să încerc să adorm chiar dacă oricum ca în fiecare noapte nu o sa se întâmple până nu aud ușa dormitorului său inchizandu-se.***
Aproape că adormisem până când aud o bubuitura puternica venita de jos. Mă uit obosită la ceasul de pe noptiera si observ că e 2:45.
Cobor buimacă scările si când ajung în sufragerie, în faţă îmi apare Aiden sprijinit de canapea într-un hal în care nu credeam că o să îl văd vreodată. Cămașa șifonată și descheiata la guler, iar ochii lui înghetati și vi s-au transformat într-un albastru spălăcit cu tente pronunțate de rosu.-Unde ai fost? Il intreb aproape în șoaptă .
Își întoarce privirea spre mine apropiindu-se de baza scărilor unde stau și deja mirosul înțepător de alcool îmi invadează nasul încă de la distanta.
-Esti atât de sexy. Îmi șoptește la ureche iar imediat mâinile lui mă trag de fund aproape lipindu-ma de abdomenul sau. Încerc să îl îndepărtez dar abea dacă pot sa îl clintesc și tot ce reușesc e să mă feresc putin.
-Aiden unde ai fost? Repet dar deja un nod mi se pune în gât când ii vad privirea calmă si echilibrată obișnuită, cum a dispărut si în loc a apărut una înspăimântătoare și goală necunoscută mie.
-Te vreau. Spune tare și răspicat trimitandu-mi fiori în toate coltisoarele ființei mele. Mâna lui mă trage brutal apropiindu-mă mai tare de el iar în a doua secunda simt mușcături puternice si rapide cum îmi rănesc gatul odată ce o mana i se încâlcește in parul meu iar cealaltă se strecoară sub bluza. Încerc disperat să îl feresc dar parca respingerea nu face altceva decât să îl întărâte și mai tare.
-Aiden esti beat! Lasă-mă!
Strig impingandu-l dar se încordează mai tare eliminandu-mi toate șansele de al feri. Ajuns la buze, își zdrobește gura de a mea.
Îmi încleștez maxilarul cat pot de tare ca să nu îl las să îmi pătrundă în gură însă mă musca atât de tare de buza inferioară încât un ţipăt înfundat de durere iese din mine. Fără să aștepte isi vara adânc limba în gura mea sufocandu-ma cu miscari adânci si rapide fara pic de grija cât si cu gustul puternic de alcool.-Am așteptat destul... Nu ai idee cât de mult te-am vrut de la început.
Panica a pus stăpânire pe mine odată cu cuvintele sale atât de necontrolate și dornice.
Mă agat de gatul lui inconștient când picioarele mi se desprind involuntar de la pământ . Îl lovesc cu pumnii in piept în timp ce urca scările cu mine dar parca e un robot fara simturi.
Deschide ușa dormitorului sau apoi mă lipește de primul perete care îi apare în faţă. Mana i se baga ferm pe sub bluza mea și îmi desface dintr-o mișcare capsa sutienului însă mă smucesc reușind să îl împing odată ce materialul imi cade pe jos.
Nu pot să mă îndepărtez prea mult fiind deja peste mine. Mă izbește din nou de perete iar o durere de spate mă copleșește din cauza rănii antecedente.-La dracu! Sunt bărbat si am nevoile mele!
Ridică vocea dând cu pumnul în perete chiar lângă capul meu. Lacrimile încep să îmi cada peste obrajii în timp ce ii priveam chipul constatând cu stupoare că ăsta nu e Aiden ...nu e acel Aiden care m-ar proteja de orice și oricine, nu e Aiden care mă săruta tandru si delicat având grija și la cele mai mici atingeri, nu e acel Aiden misterios și echilibrat pe care îl cunosc eu, ci unul fără raționament și control de sine. Culoarea ochilor lui s-au șters odată cu acel Aiden pe care îl iubesc, inlocuindu-l cu demonul necontrolat din faţa mea.
Ochii lui iau privit pentru câteva secunde pe ai mei apoi și-a îndepărtat corpul de pe mine cat sa pot să îl feresc.
Ies rapid pe ușa camerei lui îndreptându-mă spre așa-zisul meu dormitor sucind din nou cheia in usa.
Încerc să îmi controlez lacrimile in timp ce îmi iau rapid telefonul de pe pat și geanta apoi deschid ușor ușa camerei verificand dacă nu e în hol.
Cobor repede scările, părasind casa numai în pijamale și tenisi. Nu mai stau nici o secundă aici.
Vreau să ies pe poarta casei însă aproape că încep să tip când în fată imi apare un bărbat cam de 40 de ani, probabil fiind portarul de noapte.
Mă analizează din cap până în picioare și sigur crede ca sunt o nebuna.
CITEȘTI
Trecutul unui demon
RomanceCopertă actuală : BlackWhite1001 Copertă by : DisclosureA Copertă by:HipsterDark