Capitolul 55 - Insuficient...

23.5K 1.1K 41
                                    


Aiden P.O.V.

Îmi așezasem o mana blând peste creștetul capului ei ce era cuibărit în scobitura gatului meu.
Zambisem, simțind cum bratele plăpânde îmi înconjurau abdomenul, pieptul ei gol fiind lipit de al meu.
O privesc de minute bune cum doarme ghemuita intre bratele și corp , pătură fiind singurul material ce ii acoperă trupul perfect. Eram fascinat de frumusețea naturala ce ii învăluie întreaga existenta chiar și când, deși câteodată prefer sa o admir când are gura închisă, nu ma satur niciodată sa ii aud vocea. Fie ca mă atacă de cele mai multe ori, vocea ei una dintre puținele lucruri la care nu as vrea sa renunț din simplul fapt că mă atrage mișcarea buzelor ei, intonația și zâmbetul cu care vine orice cuvânt nesemnificativ aparent.

Alex e întruchiparea frumuseții intrigante, dovedindu-mi ca și noapte trecuta ca e ceea ce nu mai întâlnisem pana acum la vreo femeie. Poate ca de aceea eram atât de atras și contrariat de conceptele radicale pe care le aveam în legătură cu sexul frumos, reușind să mi le zdruncine ușor.

Am avut multe femei în pat iar modul meu 'violent' pe care de regula îl abordez când vine vorba de sex, cel care mă caracterizează și îmi oferea o plăcere ridicata mie, cât extaz și plăcere maximă partenerelor mele, nu îl aplicasem și pe ea.
Pentru prima dată nu voiam numai să îmi satisfac dorința carnală cu ajutorul unei femei ci, simțisem altceva... Corpul neatins până acum de nimeni, prin excluderea mea evidentă, era atât de satisfăcător și bun, atât de strâns și închis, încât stârnise o dorință și flamă de moment în mine aprope incontrolabile.
Chiar și spiritu-mi ce se afla la limita dintre credință și ateism, a avut o remușcare de moment. Având-o în mâini, simțindu-i primele momente de extaz, dar și de durere, de suferință carnală, mi-au oferit clipa vinovăției. Am simțit cum dețin și însușesc. Eram vinovat. Eram pe deplin conștient că, din cauza dorinței mele lacome de a deține, murdărisem trupul unei fecioare. Simțisem că profit, dar nici măcar o clipă nu am vrut măcar să ezit. Ea îmi oferise inocența și virtutea, iar eu i-am implantat în sânge și inimă păcatul. Cu riscul egoist, mi-am dorit cu ardoare ca, copila firavă din mâinile mele să-mi aparțină. Am adorat să o vad atât de sensibilă și vulnerabila la fiecare pătrundere pe care și prin care îi însușeam corpul. Naiba să mă ia, într-un mod perfid și diabolic, îmi creea o deosebită plăcere să-i văd lacrimile de durere, să-i simt trupul cum i se frângea în mâinile mele. Cum eu aveam puterea să-i provoc durere dar și plăcere prin fiecare pătrunde pe care o făceam miezul esenței sale, prin care o făceam a mea.
Aș și vrut sa o fac a mea toată noaptea, sa o simt, sa o aud sub mine cum geme puternic, să o văd cum strânge cearșafurile patului în pumni din cauza ritmului și a mișcărilor mele ce ii erau necunoscute. Nu puteam să regret... Sunt prea egoist!
Singurul simbol ce-mi marca acum mintea era timpul... timp pentru tot acum când era într-adevăr a mea, când mi se dăruise numai mie.
Îmi dau seama ca devin exagerat de posesiv cu ea și ca oarecum o însușesc ca pe un obiect însă nu vreau sa îmi asum riscul... nu vreau să îi dau cuiva șansa să o aibă în locul meu, să o atingă sau privească măcar în orice fel. Inocenta ei îmi aparține mie și va rămâne la mine după bunul meu plac.
E prea perfecta, prea diferita și fără pic de 'spirit ușuratic tipic feminin' încât vreau sa rămână așa.

O simt cum începe sa se foiasca, pe semn ca o sa se trezească imediat având în vedere ca în timpul somnului doarme nemișcata.
Se încruntase într-un mod hilar odată ce încerca să se fațaie însă bratele mele o încurcau, ținându-i trupul strâns lipit de mine.
Îmi unisem gura ușor cu gatul ei, sugand și sărutându-i pielea catifelata și moale. Coborâsem mai jos cu gura zâmbind când o auzisem gemand ușor, ridicându-și bărbia mai sus.

Iși scutură lent genele într-un mod inocent dar totodată senzual, ochii verzi și frumoși privindu-mă relaxați și încă somnoroși.

-Bună... Mormăie încet, frecandu-se cu palma la ochi ca un copil proaspăt trezit din somn.

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum