3-İntikamımı alacağım P1

3.6K 173 156
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın dün yollayacaktım bölümü ama diş teli takdırdım o kadar ağrıyor ki :( Ama en sonunda güzel dişlere kavuşacağını bilmek yetiyor insana.Herneyse bu bölümü biraz zoraki yazmışım gibi oldu dün yazamadım ya ondan işte.Bira sabredin ve okumaya devam edin lütfen.SasuSakucular ise okumaya devam etsin çünkü çok şeker evli ve mutlu SasuSaku sahneleri var aklımda 😊

-Sarada Uchiha-

"N-nereye gidiyorsun Sarada?" dedi Boruto kolumu sıkı sıkı tutarken.

İç çektim.Normalde böyle bi soruya "Sanane." diye cevap verirdim ama içimden demek gelmemişti.

"Mitsuki'nin yanına."dedim.

Kolumu bıraktı.Daha sonra "Tamam." dedi ve gözden kayboldu.Bu çocuğun derdi neydi?Neden sürekli böyle garip hareketler sergiliyordu?

...

"Bana söylemek istediğin nedir?"
Karşımda dikilen Mitsuki'ye baktım.Gergin görünüyordu.

"Bunu Boruto'nun olmadığı bir yerde söylemek istiyordum."dedi."Bu yüzden seni buraya çağırdım?"

Boruto mu?Onunla ne alakası vardı bu olan bitenin?

"Sarada bunu söylemezsem içim asla rahat etmeyecek."

"Söyle o zaman."dedim sakince.O ise elleriyle oynuyordu.

"Bilirsin...Bir kız ve erkek arasında..hani tarif edilemeyecek .....bir bağ vardır ya....şey ben...."

Mitsuki'yi ilk defa böyle görüyordum.Lafı çok uzun süre dolandırmıştı.

''Çıkar ağzındaki baklayı.''dedim. O ise derin bir nefes aldı.

''Bu bahsettiğim bağın aramızda olduğunu biliyorum ve bu yüzden....senden bir şey isteyeceğim,Sarada.''

Meraklanmıştım.Ne olabilirdi ki?

''Sen....bahsedemeyeceğim bir nedenden ötürü benim sevgilimmiş numarası yapabilir misin?''

''N-Ne?Bu ne demek oluyor?''

''Bak.Sen sadece yarın sana vereceğim adrese gel ve benim sevgilimmiş gibi davran.Sadece birgün.''

''Neden böyle birşey istiyorsun?Hem neden Boruto'dan gizliyorsun?''

''Ah..Çünkü ikimizi sevgili sanarsa sorun çıkabilirdi.''

''Neden çıksın ki?'' diye sordum.Sonuçta Mitsuki'den hoşlanıyor da olabilirdim.

''Sen...farketmedin mi?Söylendiği gibi Uchiha'lar gerçekten de en yakınındaki şeyleri göremiyorlar.Neyse?Sen bunu yapacak mısın?''

Bunu kabul edemezdim çünkü rol yapmakta berbattım.

''Üzgünüm,Mitsuki.Gerçekten rol yapmayı beceremem.Ama Chocho'ya söylerim.Eminim o bunu en iyi şekilde yapacaktır.Zaten bir nedenden ötürü sana bayılıyor.''

''Ah...O kız mı?Hiç yoktan iyidir..Pekala o zaman.''

İş hallolmuştu.

''Bu arada...Yoksa bana ısmarladığın ramenler bunun için miydi?Gerçekten çok kötüsün,Mitsuki.İnsanların duygularıyla oynuyorsun..'' Kızarak bakmıştım.

''Sanki sen farklısın,Sarada.''dedi ve gülümseyip ortadan kayboldu.

...

''GİDİYORUZ!!İkiniz de çantalarınızı hazırlayın.Topluca kaplıcalara gidiyoruz!''

Annem babam ve bana seslendi.

''Topluca mı?'' dedim merakla

''Evet!''dedi annem parıldayan gözlerle.''Hinata'yla karar verdik.Bu gece yola çıkıyoruz ve 2 gün orada kalacağız.''

''Peki ya Hokage-sama?''dedim heyecanla.

''Naruto buraya bir bunshin bırakacak ve bizimle gelecek.''

''Yehuuu!''Mutluluktan bağırdığımda babam bana çoktan korkutucu bir bakış atmıştı bile..

...

"HİMAWARİ!"
"Sarada ne-chaaan!"

Hima'yla birbirimize sıkı bir şekilde sarıldıktan sonra gözüm hiçbir şey umursamayan Boruto'ya takıldı.

"Öncelikle yemek yiyelim."dedi annem.

Bizim için hazırlanmış sofrayı görünce ağzımız açık kaldı.

''Konoha'daki herşeyi getirmişler..''dedim şaşkınlıkla.

''R-Ramen yok !'' dedi Yedinci yüzünü kırıştırarak.

''Ben yanımda getirdim Naruto-kun.''dedi Hinata-nee san.

Yedinci ise gülümseyerek
"Seni seviyorum,Hinata."dedi ve onu kollarının arasına aldı.Hima Boruto ve biz şaşkınlıkla onlara bakarken,Hinata nee-san bayılacak gibiydi.

"Bu kadar flörtleşmek yeter."dedi annem onları ayırırken.Kıskanmış gibiydi.

"Hadi artık sofraya."dedikten sonra hayvan gibi yemek yemiştik.Daha sonra ise kaplıcalara gidecektik.Bir süre sonra erkek ve kızların ayrılmadığını farkettik.Karma bir kaplıcaydı.Üstümüze giymemiz için tuhaf mayolar ve erkekler içinse şortlar vardı.

"Hep birlikte mi gireceğiz yani?"dedim anneme merakla.

"Sanırım öyle olacak."dedi annem.

Giyindikten sonra Yedinci ve babamın kollarına baktım.Yedinci'nin protez koluna baktım.Babama da teklif edildiğini ama onun istemediğini duymuştum.Neden böyle birşey istemiş olabilirdi ki acaba?

"Baba."dedim yanına giderek."Sen...neden Hokage-sama gibi protez bir kol istemedin?"diye sordum sessizce.O ise rahatsız olmuş gibiydi.

"Bunu sonra konuşalım,Sarada."dedi.

Ama merak etmiştim.Zamanı değildi belki ama onun hakkında öğrenmek istediğim çok şey vardı.Babamdı sonuçta.

"T-Tamam"dedim ve sessizce yanından uzaklaştım.

Hima sıcacık suyun içinde yanında getirdiği topla oynuyordu.Boruto'ya kıyasla bu kız dünyanın en tatlı Uzumaki'siydi.Zaten Uzumaki'lerden bir tek Boruto'yla aramda sorun vardı.Ona hiçbir zaman tam anlamıyla kötü davranmamıştım.Ama o sürekli bana ters davranmıştı.

"Birlikte su topu oynayalım mı?Hima-chan ?"

"Sarada nee-chan!"
Beni gördüğüne sevinmiş olacak ki topu bir anda yukarı fırlattı.Fırlayan top Boruto'ya çarpto ve onu suyum derinliklerine gömdü.Hima'yla yanına gittiğimizde bilinci kapalı gibiydi.

"Annemlere haber vermeye gidiyorum."dedi Hima endişeyle.

"Bizle dalga geçiyor Hima." dedim Boruto'yu göstererek.Kimse su topundan bayılmazdı amk.

"Ama ya gerçekse.."dedi.Endişeli gibiydi.Bir süre bekledik.Ama hala uyanmamıştı.Bizi korkutmaya başlıyordu.

Hima"B-ben gidiyorum.Anneme söylemeliyim."dedi ve ortadan kayboldu.Bense hala şaka yaptığına inanıyordum.

Boruto'nun kafasını kaldırdım.Yanaklarına vurdum ve nefes alıp almadığına bakmak için yüzümü yüzüne yaklaştırdım.O sırada masmavi gözlerini açtığını gördüm.Aramızda birkaç santim vardı ve o da ağzında biriktirdiği suyu tükürükleriyle birlikte yüzüme boşalttı.

"Seni pislik!"dedim yüzümü silmeye çalışırken.O ise gülüyordu.

"Hima-chan korktuğu için anneni çağırmaya gitti ahmak."dedim.Daha sonra ise korkunç bir bakış attım.

"İNTİKAMIMI ALACAĞIM."

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin