35-Beraber

2K 88 125
                                    

-Sarada Uchiha-

''B-Bir dakika Boruto!''dedim elimi Boruto'nunkinden ayırıp.

Ne oldu dercesine bakmaya başladığında yüzümü kaldırdım ve kaldırmamla ne olduğunu anlaması bir oldu.

''Ah..anladım.Yüzün..''dedi ve bir süre sonra elimi bırakıp ortadan kayboldu.

Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu acaba?Ortalık yerde tek başıma bırakmıştı beni ve nereye gideceğini bile söylememişti.Ama birazdan gelirdi muhtemelen.

Karşımda gördüğüm banklardan birine oturdum ve Boruto'yu beklemeye başladım.Yüzümü etraftaki insanlardan saklamaya çalışıyordum çünkü korkunç ve tanınmaz bir halde olmalıydım.Bu halde öz annemin bile beni tanıması zor olurdu...Diye düşünürken..

''Oha,Sarada!Burada tek başına ne arıyorsun?''dedi Ren yanıma oturup.Yüzümü çevirdim ve cevap vermeye çalıştım.

''Ehm..Im..B-Birini bekliyordum.''

''Ah..Anladım.Sevgilini yani.''

''N-NE?''diye bağırdım şaşkınlıkla.Ve bunu yaparken refleks olarak yüzümü ona dönmüştüm.

''Ağladın mı sen?''dedi ciddi bir ifadeyle bana bakarken.

''H-Hayır...''dedim ikna etmek istercesine.

Ren tabiiki de buna inanmadı ve elini çantasına atıp bir ıslak mendil çıkardı.

''Teşekkür ederi--''diyemeden mendille yüzümü silmeye başladı.Yüzü baya bir yakındı bu yüzden rahatsız olmuştum.Tam geri çekilecekken Boruto elinde bir poşetle geri döndü.

''SEVGİLİMLE NE YAPTIĞINI SANIYORSUN LAN?''diye sinirle kükredi Boruto.Etraftaki insanların gözleri çoktan bize dikilmişti.

Hızlıca ayağa kalktım ve Boruto'nun kolundan tutup.''Olay çıkarma lütfen,bugün yeterince kötüyüm.''dedim.Kolunu çekti ve Ren'in yakasından tutup bağırmaya başladı.

''BU KIZ BENİM,ANLIYOR MUSUN? ONUN YAKININDAN BİLE GEÇMEYECEK ,ONUNLA GÖZ TEMASI BİLE KURMAYACAKSIN!''

NEDEN BÖYLE YAPIYORDU BU ÇOCUK?

''Kusura bakma ama Sarada benim arkadaşım.O istemediği sürece böyle bir şey yapmam mümkün değil.''

Boruto,Ren'in yakasına daha da sert yapıştı.Ve benim bildiğim o soğukkanlı Ren bile sinirlenmişti.Yumruğunu sıkıyor ve Boruto'nun yüzüne öfkeyle bakıyordu.

''SAÇMALAMA BORUTO!CİDDEN ÇOCUKLUK YAPIYORSUN.SEN BİR ANDA HİÇBİR ŞEY DEMEDEN BENİ ORTALIKTA BIRAKINCA REN SADECE BANA YARDIM ETMEK İSTEDİ!''

''KAPA ÇENENİ,SARADA!''dedi sertçe ve gözlerini tekrar Ren'inkiyle buluşturdu.Zaten bugün yeterince sinirlenmiştim ve üzülmüştüm.Neden şimdi bunu yapıyordu?Neden aptalca davranıyordu?

''SİKERİM SENİ DE SİNİRİNİ DE LAN!''diye bağırdım ve tüm gücümle Boruto'ya bir yumruk indirdim.Boruto yerle temas edince de sonunda rahat bir nefes alabilmiştim.

...

''Teşekkür ederim,Ren,cidden çok teşekkür ederim.''dedim Ren'e bakarken.Gülümsedi ve kapıdan çıkıp gitmeden önce ''Ben de sana.''dedi.

Bayılmış,kendinden geçmiş Boruto'yu Ren'in yatağına yatırdım.Evet Ren'le onu buraya kadar taşımak çok zor olmuştu.Hele ki Boruto buranın Ren'in evi olduğunu ve bizi yanlız bırakmak için akşama kadar olmayacağını öğrenseydi ne yapardı bilmiyorum.

Umarım yarına kadar falan uyanmazdı.

Ve yarım saat sonra...UYANDI.

''S-Sarada..''dedi doğrulurken.''Burası nere lan?''

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin