-Sarada Uchiha-
Gözlerim yerinden kıpırdamıyordu.Başımı çeviremiyordum ve tamamiyle Boruto'ya odaklanmıştım.Bu gergin ortamı nasıl yokedeceğimi bilmeden Boruto'ya bakıyordum ve terlemeye başlamıştım.Ne diyecektim?Ya benim onu bilerek öptüğümü sanarsa?Sanabilir çünkü mal.Daha fazla dayanamadım ve ellerimle yüzünü kapadım.Kızarmış hatta deli gibi yanar bir vaziyetteydim.
"S-Sakin ol."dedi Boruto ellerimi yüzümden çekmeye çalışırken.Gerçi o da pek sakin görünmüyordu."Sadece küçük bir öpücüktü."dedi.Ben daha da kızarmaya başlayınca devam etti."Sadece bir kazaydı.Hiçbir anlamı yoktu tamam mı?"
Aynı anda hem rahatlamış hem üzülmüş hissettim.Tabii..Boruto'nun 384840 kere ve 17372 farklı kızla-veya erkekle :O- yaptığı bir şeyi ben bir tek Boruto'yla yapmıştım.Neyse işte..
"H-Haklısın..sanırım."dedim ellerimi yüzümden çekerken.Utanılacak bir şey yoktu.Çünkü bu bir kazaydı.
Ama...Amaa...Offf!!Artık büyüdüm diye mi böyle oluyor bilmiyorum ama bu his çok güzeldi.Hey neler oluyor yoksa azmaya falan mı başlıyorum?Peh..yok artık..
Ama...bir kere daha böyle bir kaza olsa şikayet etmezdim..Herneyse..
"Ama bu fena değildi."dedi Boruto bir anda.BU ÇOCUK BENİM DÜŞÜNCELERİMİ Mİ OKUYOR?DAHASI NASIL BEN DELİ GİBİ UTANMIŞ BİR HALDEYKEN BUNU SÖYLEYEBİLİYOR?!
"Diğer kızlarla karşılaştırıldığında mı?"diye sordum.BİR DAKİKA BEN NİYE BÖYLE SALAK BİR ŞEY SORMUŞTUM?Benim demem gereken şey "Ne diyosun aq sapığı?" ya da "Iy pis abazaa."gibi şeyler olmalıydı!!
"Sanırım.."dedi ve bir süre duraksadı."Bu kadar kısa sürmesine rağmen.."dedi ve sesini alçalttı.Kulağıma yaklaştı ve fısıldadı."Benimkini harekete geçirebildi."
B-BENİMKİ?
Bunu duyar duymaz kafasına doğru bir tane geçirdim ve yuvarlanarak duvara çarpmasını izledim.İyi ki annemin kızıyım be.
...
"Salağın tekisin."dedim yerde yatan ve anca kendine gelen Boruto'ya.
"N-Ne diye bel altı muhabbete başlıyorsun ki?"Gözlerini açtı ve yerden bana baktı.
"Tamamen zararsın.''dedi doğrulmaya çalışırken.Ama doğrulamadı.Yardım etmek için yüzüne doğru eğildim.Baya yakındaydım ve bu beni germişti.Yerde mal gibi yatan Boruto'yla yüzlerimiz arasında az bir boşluk kalmıştı.''Böyle yaparsan kendimi tutamam.''dedi.Geri çekildim.
''Kendin kalk be.''dedim ve kendimi tuvalete attım.
...
BU-GÜN NE-LER O-LU-YOR AMK!
Evet...evet sakin olup olayların üstünden geçmem gerek.Evet neler olduğunu hatırladım gibi.
1)Bugün benim doğum günüm.
2)Neredeyse ölmeme neden olacak bir olay yaşadım.
3)Boruto'yla konuşurken Mayu-san gelip başımdan aşağı bira döktü.
4)Boruto hakkında sapıklı bir rüya gördüm.
5)Babam Boruto'yu kaçırdı.
6)Boruto'yla....dudaklarımız çarpıştı.
7)VE ŞU AN SİKTİĞİMİN EVİNDE TEKİZ.(Gerçi annem ve babam burada ama bilinçsizler...)
Koşarak banyoya girdim ve aynaya baktım.Yüzüm KIPKIRMIZIYDI!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.