Selam evet yine bölüm yok..Niye?Çünkü sınavlarım var ve baştan savma bir bölüm yazmak istemiyorum.İşin aslı bölümü yazmaya başlamadım bile ve cidden yazmak istiyorum.Belki bugün sabahlarsam yazabilirim!Ama yarın okul kursu var..:( Neyse ben de bu kısmı salak bişeyler için kullanıcam!
Yazar'ın Özellikleri (çok egoist bir başlık bnc)
Cinsiyet:Kız
Yaş:Sanırım 16.5 oluyorum.
Burç:İkizler
Kaçıncı sınıf:Lise 3
Hangi bölüm:Sayısal
...
Göz rengi:Yeşil
Saç rengi:Kahverengi
Boy:1.57.....1.61 arası :P
Kilo:48 ve kahretsin ki yakında 50 olacak stresten deli gibi yiyorum yahu.
....
En sevdiği renk:Yeşil
En sevdiği app:Instagram (hadi takipleşelim :P)
En sevdiği Naruto karakteri:SASUKEE ❤️
En sevdiği anime:Kuroko no basket
En sevdiği yemek:Mantı ve pizza
En sevdiği okuyucusu:.......................HEPSİİ (ama yorum atanları daha çok seviyor)
En sevdiği ders:BiyolojiBaşka diyecek bir şeyin kalmadı galiba :P Merak ettiğiniz bir soru varsa sorabilirsiniz.Ama bende size bir şeyler sormak istiyorum.
1-Mesela siz de sınav öncesi veya çok stresli bir durumda yemek yer misiniz?Ben gerçekten sınav haftası kendime hakim olamıyorum.
2-Hikayeyi çok uzatmak istemiyorum.Ama bitirmek de istemiyorum.Sizce kaçıncı bölüm final olsun?
3-İkinciler ilkler kadar güzel olmaz tabii ama bu bittikten sonra başka bir hikaye yazarsam eğer( fanfiction olsun,olmasın) okur musunuz?
Ve son soru .Evet bu biraz saçma asdsjsj
5-Fujoshi var mı aranızda sjsj Fujoshi kanka arıyorum :Ddddd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.