40-Final

2.4K 63 97
                                    

-Sarada Uchiha-

Boruto gitmişti.Bugün ne kadar garip bir gündü öyle.Evlilik teklifi almıştım.Çok erken değil miydi bunun için? Bir de üstüne Bir mal gibi Boruto'yu yatağıma almıştım.Bunu böyle demek daha da garip oldu.Böyle düşüncelere dalmışken telefonuma mesaj geldi.

Kimden:Salak Boruto
Kime:Sarada

Sende nasıl kayıtlıyım?

Bir gelen mesaja bir de Boruto'nun nasıl kayıtlı olduğuna baktım.Yıllardır bir kere bile değiştirmeyi düşünmemiştim.Bu sırada bir mesaj daha geldi.

Sen bende Hayatımın Anlamı ❤️ sın.

Hayatımın Anlamı ne aq?İyice kekoya bağlamış bu çocuk.Oldu olucak kanayan gül de koysaymış.Saçma olduğuna karar verir vermez cevap yazdım.

Salak Boruto diye kayıtlısın.

Bunu yazar yazmaz bir anda mesajlar gelmeye başladı.

Haha böyle salak bi şekilde kayıtlı olduğumu biliyordum zaten.

Sende bende Dört göz Sarada 🐮 diye kayıtlısın.

Değiş şimdi onu.

Çok çiddiyim değişip sevgi dolu ve havalı bişeyler yap.

Mesela "Rasengan'ın efendisi" ya da "Dudaklarımın Sahibi"

Önerdiği şeyleri görünce gülmekten nefessiz kaldım neredeyse.Böyle mesajlaşmanın mantıksız olcağını düşünüp Boruto'yu aradım.

Açar açmaz "Dudakladımın sahibi ha? Kafan güzel herhalde."dedim.

"Yalan mı kızım?Dudaklarının tek sahibi ben değil miyim?"
Cevap veremedim.

"Bu sessizliği evet olarak alıyorum."
Telefonun diğer tarafından güldüğünü hissettim."Ha bu arada..Doğum gününde ne istiyorsun.Az kaldı farkındayım.Ama ne kadar düşünsem de aklıma bir şey gelmedi."

"Ben.."dedim mırıldanarak."Seninle olsam yeterdi."

"N-Ne?Sen ciddi misin?Başka bir şey istemiyor musun cidden?"

"Ne isteyebilirim ki Boruto?"

"Benimle olmak demek...O zaman pencereyi açmanı öneririm."

Pencere mi?YOKSA?

Perdeyi açar açmaz Boruto'nun salak gibi sırıtan yüzünü gördüm.
Pencereyi yavaşca açarken
"Ne yapıyorsun sen salak mısın?Daha birkaç saat önce buradaydın."
"Evet salağım,senden ayrı kalmaya dayanamıyorum.Gel dışarı çıkalım." diye çekmeye başladı beni.
"Dışarı mı?Bu saatte mi?Annemler nereye gittiğimi merak eder."

Odamın içerisine atladı.Birkaç kıyafetimi alıp yatak örtümün içine sıkıştırdı.

"Seni uyuyo sandıkları sürece etmezler."

Bir anda beni kucağına aldı ve pencereden çıkıp odamın karşısındaki ağaca tutundu.Aşağı sürüklendikten sonra en sonunda ikimiz de zemine ayak basabilmiştik.

"Spiderman misin sen gerizekalı ya düşseydik?" dedim.

"Ama düşmedik."dedi sırıtarak."Hem ben Uzumaki ve Hyuga genleri taşıyan çok güçlü bir shinobiyim öyle bir durumda yaralanmam bile imkan—"

Diyemeden yere kapaklandı.

Yere eğilip ayağınım çarptığı taşa baktım.
"Belki de sadece salak bir shinobisin." dedim taşı gösterip.
Zar zor doğrulup ayağa kalktığında üstündeki tozları sildi.Bi süre sonra deli gibi bağırmaya başladı.

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin