-Sarada Uchiha-
Yataktan çıkabildiğimde saat neredeyse 5 olmuştu.Parti falan istemiyordum çünkü moralim çok kötüydü.Ama annem ve babamın bundan haberi yoktu ve -babam bile-parti yapma taraftarıydı.Bu yüzden saat 7 de olacak süpriz-gerçi biliyorum- partiyi beklemek için (Chocho bunu söylemişti) odamdan çıkmamaya karar vermiştim.Gerçi zaten odamdan hiç çıkmayıp asosyalliğin dibine vurmak istiyordum ama..Çünkü hayatım boka dönmüş gibiydi.Bir yanım Boruto pisliğini öldürmek istiyordu bir yanımda Mayu pisliğini.Ama aslında Mayu-san suçlu sayılmazdı.Hatta yanlış bir şey yapmıştım bence.Çünkü onlar çıkıyorlardı ve ben sürekli Boruto'nun karşısına çıkıyordum.Hatta ona hala beslediğim duygular vardı.Ve o aptal sarışının hareketlerini yanlış yorumlayıp duruyordum.Mesela bugün..elleriyle yüzümü kavradığında nasıl da hormonlarım depreşmişti.
Herneyse..tek diyeceğim
''MY FUCKİNG FEELİNGS!''(Y/N:Siktiğimin duyguları gibi bişey kjsd)
Yaklaşık yarım saat sonra sıkılmanın dibine vurmuştum.Şu an kendi kendime satranç oynamakla meşguldum.Birkaç saniye sonra telefonuma gelen ördek sesiyle irkildim.Neden telefonumun mesaj sesi ördek sesiydi diye sorarsanız bunun çok mantıklı bir açıklaması var.Bir ninja olarak cep telefonumu sesli modda unutursam eğer mesaj geldiğinde kötü adamlar benim orada olduğumu farketmesin,sadece bir ördeğin ses çıkardığını düşünsünler diye.Ve tabii eğer siz buna inandıysanız salaksınız çünkü bu tam bir saçmalık olurdu.İşin aslı bu yeni güncelleme.
Mesajı açtım ve mesajı sindirmeye çalıştım.
Kimden:Ağzına Sıçtığımın Göt Kılı
Kime:Sarada
Balkona çık ve aşağıya bak lütfen.
Lütfen?Ve balkon ne alakaydı.Yavaş adımlarla balkona çıktığımda evimizin bahçesinde Boruto'yu gördüm.Ne olduğunu hala anlamış değildim.O sırada Boruto ayaklarında çakra biriktirip(bunu yorumlarsa bir arkadaş söylemişti hehe) balkona geldi.Bir anda karşımda-hatta çok yakınımda-onu görünce gerçekten bayağı şaşırmıştım doğrusu.
''Naptığını sanıyorsun?'' Sadece bunu diyebilmiştim.
Beni odama doğru çekti ve o da benimle birlikte girip balkon kapısını kapattı.
''NAPIYORSUN BURADA BORU--''
Tam bağıracakken ağzımı eliyle kapattı ve konuşmaya başladı.
''1 dakika sessiz ol ve konuşmama izin ver.''dedi.Eli hala ağzımdaydı.
Konuşmasına izin vermek için başımı aşağı yukarı salladım.Elini çekti ve konuşmaya başladı.
"Bugün..."dedi başını eğerek."Olanlar için üzgünüm.Benden nefret ettiğini biliyorum ama yine de bunları söylemek istedim.Ah tabii bir şey daha var.""Nedir?" bakışı atmadan önce ona cevap verdim.
"Pisliğin tekisin ama senden nefret etmeye hakkım yok."dedim.Sonuçta bunu başlatan bendim değil mi?Benim duygularım.
"A-Aslında..S-Seni yanlış anlayıp duran b-benim."dedim kekeleyerek.Kıpkırmızı kesilmiştim."Ne konuda?"dedi merakla.Bir şey farketmiştim.Uzun zaman sonra düzgün konuşabilmiştik.
"B-Ben.."dedim.Duygularımı söyleyebilecek gibi hissediyordum.
"B-Belki birazdan söyleyeceğim ş-şey kafanı karıştıracak ama.."Ve sessizlik.Niye devamı çıkmıyordu?Boruto ellerini omuzlarıma götürdü ve beni sarstı.
"Ne?Ne söyleyeceksin,Sarada!?
Heyecanlı görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.