-Sarada Uchiha-
Gözlerimi açtığımda odamdaydım.Yatağımdan büyük bir hışımla fırladım ve gördüğüm rüyanın etkisinden çıkmaya çalıştım.Gerginlikten tüm vücudumu ateş basmıştı.Aklıma sürekli öpücük rüyası geliyordu.Ağzım kurumuş, gözlerim kanlanmıştı.Mutfağa gidip kendine su aldım sjdjsjssk Şaka len şaka sksks.Asıl troll budur.Trollemiş gösterip aslında trollememek.Yüzünüzdeki sırıtışları tahmin edebiliyorum.İyi okumalar :) Burdan itibaren bölüm başlıyor....
Hiçbir şey demedim.Ne geri çektim kendimi ne de ittirip yüzüne bir tokat geçirdim.Boruto dudaklarımızı ayırdığında sadece ona bakakaldım.O sırıtışına."Neden sinirlenmiyorsun?"dedi adice."Ah..Böylesi hiç eğlenceli değil."
Piçlik yapıyordu.
"Bu yaptığın piçlikti."dedim."Sevmediğin birine böyle birşey yapmak...Sana acıyorum."
Bu lafları söyledikten sonra arkamı döndüm ve yürümeye başladım.O ise arkamdan seslendi.
"Gözlerin kapalıydı."
Kalbimden bıçaklanmış gibi durdum.O ise konuşmaya devam etti."Gözlerin kapalıydı ve karşılık verdin.Benden hoşlanıyor musun,Sarada?"
Hızlıca döndüm ve ona doğru yürümeye başladım.Yanına gidip yakasından tuttuktan sonra bağırmaya başladım.
"Bana bak bok kafa!Beni izinsiz öptün ve baya bi öptün!HEM DE DUDAKTAN!Ve ben buna bir şey demedim.Sırf şu gün güzel geçsin diye!Yılbaşı için!Ama senin o bitmek bilmeyen konuşmaların beni deli ediyor ve eğer bir kelime daha edersen seni doğduğuna pişman ederim!"
Korkmuş gibi durduğu için devam ettim.
"ŞİMDİ DÜŞ PEŞİME!"...
"Geciktiniz."dedi tavuk pişiren annem Boruto ve bana bakarken.Cevap vermediğimi görünce beni yanına çekti ve fısıldadı."Aranız mı kötü,Sarada?"
Cevap vermek istemiyordum.Sadece başımı sallamakla yetindim.Daha sonra Hima-chan yanıma geldi ve bu sayede Boruto'dan uzaklaşabildim.
...
Üstüme dökülen meyve suyu yüzünden kıyafetlerimi değiştirmek için odama gittim.Üstümü çıkardıktan sonra göğüslerime baktım.Daha sonra ise gözüme Boruto'nun aldığı destekli sütyen takıldı.Bir merak edip denedim.İĞRENÇ OLMUŞTU AMK!BOK BORUTO!Tam sütyeni çıkaracaktım ki o sırada odamın kapısı açıldı..Karşımda Boruto'yu görmemle çığlık atıp yatak örtüsünün içine girmem bir oldu....
"Sarada..Bu sadece bir kazaydı."dedi annem beni sakinleştirmek ve utanötan içine girdiğim dolaptan çıkarmak istercesine.Ben ise hala olayın şokundaydım.O sırada Hinata-nee chan yanıma geldi.
"Sarada-chan...Endişelenmene gerek yok.Boruto hiçbir şey görmediğini söylüyor.Hem çıplak değildin ki.Denize bikinilerinle gitmiş gibi düşünebilirsin."Yavaşca başımı kaldırdım ve Hinata nee-chan'a baktım.
"Gördü.."dedim."Kesinlikle gördü.
Birkaç dakika sonra Boruto yanıma geldi.Yüzümü sakladım.
"Eğer şimdi çıkmazsan geri sayımı kaçıracaksın."dedi."Hem bu senin sorunun değil benim sorunum.Annemler Sasuke amca olanları öğrenmesin diye binbir yalan söylemek zorunda kaldı."Başımı kaldırdım."Sus!Umrumda değilsin."dedim sinirle.O ise sırıttı.
"Bunu söylüyorsun ama binbir laf ettiğin hediyeme değer veriyorsun değil mi?Zaten üstündede o va--"
Sözünü durdurmak için ayağa kalkmaya çalışacaktım ki dolapta olduğumu unutup kafamı dolaba çarptım.Acıyla inlediğimde Boruto yardımıma koştu."Kafan kanıyor."dedi endişeyle ve kafamı bir o yana bir bu yana çevirdi.Sanki elleriyle saçlarımı okşuyordu ama bunun düşüncesi bile iğrençti..Belki de o kadar iğrenç değildi..Herneyse..
Boruto annemi çağırdıktan sonra annem 748382 laf söyleyip beni iyileştirdikten sonra geri sayım başlamıştı.
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1!!
Hokage-sama yeni yıl açılışını büyük boy ramenle yaparken Hinata-nee chan ve Hima pasta yiyorlardı.Annemle babam ortalıkta yoktu.Kesin biryerlerde öpüşerek yeni yıla girmişlerdi.
Boruto ise...yanıma geldi."Yeni yılın ilk öpücüğünü almak ister misin?"dedi sırıtarak.
Aynen şöyle dedim.
"Öpemezsin."Güldü.
"Neler yapabileceğimi biliyorsun.Öyle bir öperim ki gözlerini açık tutamazsın."
Dalga geçtiği barizdi.
"Bu kadar havalı davranmaya çalışma."dedim."İlk öpücüğünün ben olduğumu biliyorum."Hehe 1-0 bebeğim.
Sendeler gibi oldu.Daha sonraysa büyük bir ciddiyetle cevapladı.
"Evet sensin."dedi."Peki neden olduğunu düşündün mü?""Çünkü bir kazaydı ve-"
Lafımı kesti.Akademidekinden bahsetmiyorum,Sarada."
Daha sonra ise lafı kestirip attı.
"Boşver."Tam gidecekken onu durdurdum.Gözleri gözlerine sabitleyip
"Mutlu noeller."dedim."Mutlu noeller Boruto.Güzel bir yıl geçirelim."Arkadaşlar kısa bi bölümdü çünkü bir önceki bölümün devamı niteliğindeydi.Yılbaşı yaklaşıyor ve ben ona yönelik bir bölüm yazmak istedim.Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.