Merhaba arkadaşlar!!Hızlıca yazdım bölümü.Boruto'nun kişiliği değişmiş gibi sanki ha?Bu değişimden ya da herhangi bir şeyden memnun değilseniz lütfen söyleyin bana.Herneyse iyi okumalar!!
-Sarada Uchiha-
''AÇIKLA BUNU!''diye bağırdım bana endişeli gözlerle bakan Boruto'ya.''HEMEN AÇIKLA BUNU BANA!''
Yutkundu.Gergin olduğu belliydi ve bana söyleyeceği sözcükleri doğru düzgün seçmeye çalışıyordu.
''BUNU YAPMIŞ OLAMAZSIN!''diye bağırdım.Gözlerim dolmuştu.Kendimi çok kötü hissediyordum.Biraz daha susmaya devam ederse hüngür hüngür ağlamaya başlayacaktım.
''NİYE GELDİN Kİ BURAYA?''diye hırladı.Daha sonra derin bir nefes aldı.''Seninle alakası yok Sarada,git.''
Gözyaşlarımdan kurtulduktan sonra sertçe ona baktım.''3 saniye içinde neler olduğunu anlatmazsan, Hokage ofisine giderim.''
Bunu duyduktan sonra dökülmeye başladı.
''Kimsenin kimseyi öldürdüğü yok seni salak kız. İntihardı.Ölmesi gereken biri intihar etti sadece.''
İçim azda olsa rahatlamıştı.Kendimi çok daha iyi hissediyordum.
''Oh be!''dedim kısık bir sesle.Ama Boruto duymuş olacak ki güldü.Yanıma yaklaştı ve sertçe baktı.
''Sarada.''dedi.Uzun bir süreden sonra ismimi söylemesi garip gelmişti.Sonuçta 3 yıl olmuştu.Değişmiştik.Boruto uzamıştı.Kollarında belirgin kaslar oluşmuştu.Kaşları ve gözleri çok daha farklıydı.Ses tonu 5 kat kalınlaşmıştı.Hepsinden önemlisi artık çok farklı bakıyordu.Çok sert bakıyordu.
''Büyümüşsün,Sarada.''
Sanki aynı yaşta değiliz..Benden birkaç ay büyük diye böyle söyleyemez.Bebekmişim gibi.Daha sonra devam etti.
''Ve büyümeyen tek şey göğüslerin.''
Bunu duyduktan sonra gözlerimle ateş saçtım.Ama daha önemli bir konu vardı.
''Sen..''dedim.''Birinin ölmesinin gerekip gerekmediğine karar veremezsin.Üstelik cesetlerle de ilgilenemezsin.Bu...yasadışı.''
Ama söylemem gerekenler bitmemişti.
''Dahası var,Boruto.Bu tiplerle takılamazsın.''dedim arkasındaki haydut tipli malları göstererek.Birkaç dakika sonra birileri cesedi taşımaya başlamıştı.Ve gördüğüm görüntüyle şok oldum.Bu o adamdı.Boruto'nun öldüresiye dövdüğü.
''Sizi mallar!''diye bağırdı Boruto o salak adamlara.''Küçük bir kıza ceset gösteremezsiniz.''
K-Küçük mü?Biz aynı yaştayız!Üstelik 2 dakika önce büyümüşsün demişti amk.
''Hey..Boruto.''dedim sessizce.''B-Bana yalan söylemiyorsun,değil mi?''
''Hayır.''dedi.''O salak kendini vurdu.Silahı iki kaşının tam ortasında patlattı.Zaten tacizci pisliğin tekiydi.''dedi.
Demek bu yüzden...diye düşündüm.Bu yüzden öyle pataklamıştı.
''Peki ya bunlar?Onlar senin arkadaşın mı?''diye sordum.
Sırıttı.
''Saçmalama.Onlar sadece ayak işlerini yapıyor.'' Daha sonra çok daha büyük sırıttı.Vücudumu süzdü.Niyeyse gözleri bacaklarımda bakarken fazlasıyla takıldı.
Tam ona ne yaptığını soracakken o kendiliğinden cevap verdi.
''Şu 3 yıl içinde gördüğüm kızlardan hala en güzel bacaklara sahip olanı sensin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.