-Sarada Uchiha-
Rengarenk havai fişekler..İnsanların bağırış gibi çıkan kahkaları ve biz.
Manzaraya bakmaktan kendimi alamıyordum.
''Çok güzel.''diye mırıldandım.Yüzümü yanımdaki sarışın çocuğa döndürdüğümde onun da bana baktığını farkettim.Niye bakıyordu ki?Niye buradaydı?Niye gözlerini gözlerime sabitlemişti?
Birkaç dakika sonra gösteri bitti.Tüm gürültü gitmiş yerini sıkıcı bir sessizlik almıştı..
''Niye buradasın,Boruto?''diye sordum tekrardan.Bu sefer ben gözlerimle onu taciz ediyordum.
Gözlerini kaçırmadı,şüphe verici bir hareket de yapmadı.
''Söylediğim gibi.''dedi.''Havai fişekleri izlemeye gelmiştim.Senin burada olduğunu bilmiyordum.''
''Bir arkadaşım...davet etmişti''dedim.
''O nerede peki?''dedi beni ezmek istercesine.Daha sonra devam etti.
''Senin benden başka bir arkadaşının olmasına şaşırdım.''
Bunu çok sinir bozucu bir ses tonuyla söylemişti.
''En azından o senin gibi bir pislik değil.''dedim ve ordan ayrılırcasına festival alanına doğru yürümeye başladım.Kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.
''Na-Napıyorsun?''dedim endişeyle.Aramızda çok az bir mesafe vardı.
''Dikkatli bak.''dedi yeri göstererek.''Bu güzel kıyafetine bir şey olmasını istemezsin,değil mi?''Yerde kocaman bir bok vardı.BOK.
''Oha.''dedim merakla.Harbi büyüktü çünkü.O sırada Boruto beni bıraktı.''Bunu kim yapmış olabilir?''
Daha sonra şüpheci tavırlarla Boruto'ya baktım.
Kahkaha attı.Sonra ellerini teslim olurcasına kaldırdı.Dalga geçercesine
''Kendimi tutamadım,teslim oluyorum.''dedi.
Daha fazla onunla uğraşmak istemiyordum.
''Gösteri bitti,git artık.''dedim.Gitsin sevgilisiyle eğlensin ya da ne yaparsa yapsın.Mal.
''Merak etme,gidiyorum.''dedi.Daha sonra kolumu tekrar tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
''Ama sende benimle geliyorsun.''dedi.Kolumu çok büyük bir öfkeyle sıkıyordu.
''Bırak!''diye bağırdım.''Onu bulmam gerek..Ren'i.''
Sanki sakince oturan bir köpeğe taş atmışım gibi hissettim.
Yüzünü bana döndü.Avına acımasız gözlerle bakan bir aslan gibi bana bakıyordu.Daha sonra durdu.
''Ren,ha?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.