19-Ziyaret

2.8K 111 158
                                    

-Sakura Uchiha-

"R-Romantik bir gece mi?....Lüks b-bir otelde mi? N-Neyin var senin böyle?....İçine melek kaçmış sanki kocacım.....Tamam orada olurum.....Bende seni <3."

Ahizeyi yerine koyduktan sonra koşarak odama koştum ve bavulumu hazırlamaya başladım.KOCACIĞIM HAYATINDA İLK DEFA BANA SÜPRİZ HAZIRLAMIŞTI!
Hahahahaha!Böyle bir günün küçükken hep hayalini kurardım ama şimdi gerçekleşti işte !
Eşyalarımı bavuluma yerleştirdikten sonra koşar adımlarla aşağıya indim.Tam Sarada'yı arayacaktım ki kapı çaldı.

"Ah hoşgeldin,söylemem gereken bir şey var."dedim heyecanla.

Benim aksime o mutsuz görünüyordu.

"İşte..baban bunları planlamış."dediğimde az da olsa gülümseyebildi.Gerçi sahteydi ama neyse..

"İşte bu yüzden...sen bu gün Naruto'larda kalacaksın,Sarada.Hinata'yla konuştum ve--"

"NEEEE!?"diye bağırdı gözleri yuvalarından fırlayacak gibi olurken.

"Onlarda kalamam anne.Onlarda kesinlikle kalamam!"

"Niye?"dedim merakla.Ama Sarada delirmiş gibiydi.Yani büyük ihtimalle Boruto ile ilgiliydi..

"Y-Yani ç-çünkü.."
Kekelemeye başlamıştı.

"Boruto...biliyorum."dedim.Çünkü biliyordum.Aşk acısını en iyi ben biliyordum çünkü.

"Ama.."dedim."Seni yanlız bırakmak istemiyorum.Hem çok tehlikeli.....hem de aklımın sende kalmasını istemiyorum,Sarada."

Sakinleşir gibi oldu.Ama hala direniyordu.

"Anne..16 yaşındayım.Ben büyüdüm artık.Tek başıma kalabilirim."

"Sarada..."dedim sakince.Sonra bir anda mükemmel taktiğimi uygulamaya karar verdim.

Oturduğum koltuktan kalktım ve söylenmeye başladım.

"Beni tam 2 kere öldürmeye çalıştı 2!!Gitti geldi gitti geldi.Sonra çocuk doğurdum o yine gitti!Benim ne suçum vardı ha ne?!Şimdi de hayatımda -neredeyse-ilk defa Sasuke-kun böyle bir şey hazırlamışken gidemiyorum.Niye?Çünkü bitanecik kızım NARUTO'LARDA KALAMIYOR!"

Taktiğim tamamlandıktan sonra Sarada koltuktan kalktı.

"Çantamı hazırlamaya gidiyorum.5 dakikaya Hinata-san'ların kapısında olurum."dedi ve yukarı çıktı.

MISSION COMPLETED HEHE

-Sarada Uchiha-

Hinata-san büyük bir mutlulukla kapıyı açarken ilk yaptığım Boruto görebileceğim bir yerde mi diye bakmak oldu.Ama o ortalıkta yok gibiydi.

"Hoşbuldum!"dedim içeri girerken.Birkaç saniye sonra Hima-chan koluma girip beni salona götürdü.Gerçekten çok büyümüş ve güzelleşmişti.Onu kıskanır bile olmuştum doğrusu.

Oturduktan sonra çantamı Hima-chan'ın odasına koydum.Onun odasında uyuyacaktım.Yok Boruto'nun odasına uyuycam ahdjfödkf

Kendi kendime düşünürken bile şakası komik değil..

Günün büyük bir kısmı Hima-chan ve Hinata-san'la sohbet ederek geçti.

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin