-Sarada Uchiha-
"K-Kariyer günü mü?"
Üçümüz de aynı anda bize bakan Kono-sensei'ye doğru bağırdık.Akademideki küçük çocuklara ailemizden birini getirip sunum yapacaktık."Babam asla gelmez..O Hokage.."dedi Boruto yüzünü asarak.
"Sen bide bana sor."dedim.Sanki babam gelirdi de..
"Peki ya sizce benimki?"dedi Mitsuki.Aramızda en acınası durumdaki oydu.Ama şu bi gerçektiki bizim takımımızın ailesel sorunları vardı.
"Annenizi çağırın o zaman."dedi Konohamaru-sensei.Bu mantıklıydı aslında.
"Ben...çağıramam."dedi Mitsuki acınası bir ifadeyle.O sırada Boruto atladı.
"Onu annenmiş gibi tanıttırsan inanırlar.Bu kadar kafana takmana gerek yok Mitsuki."
Salak çocuk..
"Ben bilmem.Ebeveynlerinizden biri gelip sunum yapmak zorunda.Bu sizin geninlikten chuninliğe yükselmek için yapmanız gereken birşey."
Ve son sözünü söylemiş oldu Kono-sensei..
...
"Ben geldim."
"Hoş geldin,Sarada."
Koltukta oturup elindeki dergiye bakan annene baktım.Yanına oturdum ve anlatmaya başladım."Ne?Yarın mı?Üzgünüm,Sarada.Yarın hastanede önemli bir işim var."
Gözlerim korkuyla açıldı.
"Anne gelmek zorundasın!"dedim onun yakasına yapışarak."Kesinlikle gelmelisin."
"Gelemem,üzgünüm."dedi beni ittirirken."Babana sormaya ne dersin?Emin bunu seve seve yapacaktır."
İşte korktuğum şey..Babam ve kariyer gününe gelmek mi?ASLA YAPMAZ BUNU.
"Senin için ona soracağım."dedi ve koltuktan kalktı.İçimden bir ses sonu kötü olacak diyordu..
-Sakura Uchiha-
"Sasuke-kun!"
Yatak odasında üstünü değiştiren kocama baktım."Efendim?"dedi üstünü giyerken.
"Yarın Sarada'yla kariyer gününe gitmen gerek."
Gözleri bana dönmüştü.
"Benim gidemeyeceğimi biliyorsun,Sakura.Bu konularda birşey bilmiyorum."
"İşim var..Maalesef yapamam."dedim yüzümü acındırarak.
Daha sonra ona yaklaştım.
"Hadi ama..Kızımız için bunu yapmalısın."dedim ve elimi saçlarında gezdirdim.
"Sen...beni tahrik etmeye mi çalışıyorsun?"dedi muzipçe sırıtarak.
"Sadece ben seni tahrik edebilirim,Sakura.""Benim seni tahrik edemyeceğimi mi düşünüyorsun?"dedim."Bi bornoz giyseeem ooo.."
"Sus bağırma."dedi eliyle ağzımı kapatarak."Sarada içerde."
Bir süre sonra elini çekti.
Daha sonra gözlerini dudaklarıma sabitledi."Başardım."dedim küçük bir fısıltıyla.
Daha sonra elini belime dolayıp beni kendine çekti.Dudaklarımızı birleştirecekken durdu.
"Şu işi...yapmak zorunda olmadığımı söyle seni hemen öpeyim."dedi.
"Şu işi yap,ben seni öpeyim."dedim ve onun pes eden yüz ifadesini gördüğümde kendimi ona bıraktım ve tüm gücümle dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.