-Sarada Uchiha-
Chocho'yla ayrıldıktan sonra Boruto'dan mesaj geldi.
Kimden:Ağzına Sıçtığımın Göt Kılı
Kime:Sarada
Yarım saate mekana gel.
Klasik Boruto işte.Birilerine emir vermeye bayılıyordu.
Telefonu cebime attıktan sonra bu piçin hayatımı hatta doğum günümü bok ettiği aklıma geldi.Ama belki sonunda birbirimize karşı-her konuda-dürüst olmamız ikimiz için de iyi olurdu.Sonuçta salak duygularıma söz geçiremiyordum.Bir öncekinde itiraf eden oydu.Şimdi de ben olacaktım.Ama bir beklentim olduğundan değildi.Sadece artık bundan kurtulmak istiyordum.Çünkü böyle olmaya devam ettikçe ben hayatımda yeni bir başlangıç yapamayacaktım.
Saçma sapan hazırlıklarımı-konuşma provası vb.- yaptıktan sonra mekana doğru yürümeye başladım.Boruto koltuklarda yayılmış oturuyordu.Geldiğimi görünce ayağa kalktı ve yanıma geldi.
Etrafıma bakındım.
''Burada...bizden başka biri yok,değil mi?''
Bana doğru iyice yaklaştı.Aramızdaki boy farkı az olmadığından ona bakmak için yüzümü yukarıya yönlendirmiştim.
''Sence?''dedi gizemli gözlerle.Karşımda dikiliyordu.Ve bana çokta uzak sayılmazdı.Bu beni germekten başka bir işe yaramıyordu.
''Kimsenin bizim gözetlemediğini varsayıyorum.''dedim.Hala onun gözlerine bakamıyordum.O söylediklerinden sonra...
''Evet.''dedi.Bugün çok farklı görünüyordu.Ne köpek gibi sinirliydi.Ne de benden iğreniyor gibiydi.Daha çok..gizemliydi.
''T-Tam olarak ne konuşmak i-istiyorsun?''dedim kekeleyerek.Ne söyleyeceğimi bilemiyordum.Gerçekten iğrenç bir duyguydu.Üstüne üstlük o da bunu hissediyor olmalıydı çünkü başımı istem dışı olarak eğmiştim.
''Bana bak.''dedi sert bir ses tonuyla.Başımı kaldırmakta zorlanınca çenemden tutup gözlerimizi birleştirdi.
"Bakma demiştin."dedim sakin bi ses tonuyla.Eli hala çenemdeydi.Of şu skinship(Y/N:Skinship,ten uyumu ya da herhangi iki insan arasındaki temas olarak adlandırılabilir. :P)
yok mu.."Dünü unutalım artık."
Bu böyle kolay söylenecek bir şey miydi onun için?"Saçma sapan konuşma."dedim sinirlenerek.Geri çekildim.Artık eli çenemde değildi.
"Neler yaptığını hatırlamıyor musun?Az daha olay çıkartacaktın.Üstelik--"
Sözümün kesildiğini farkettiğimde,uğradığım şokun etkisinden nasıl çıkacağımı bilemedim.Boruto kollarıyla sıkıca beni sarmıştı.Sıkıca sarılıyordu.
Kalp atışım deli gibi hızlanmışken, bu hareketini niye yaptığını,düm yaptıklarını ve bundan sonra yapacaklarını düşündüm.Kendimi geri çekmeye çalıştım.
"N-Napıyorsun?B-Bırak beni,Boruto!"
Kaslı kolları vücudumu sarmalarken başını omzuma koydu.
"Biz nasıl...bu kadar uzaklaşabildik?"dedi.
BU.ÇOCUĞA.NE.SİKİM.OLMUŞTU.BÖYLE!!?
Sesim bağrımaya çalışmama rağmen çok kısık çıktı.
"Bunu..bunu yapan sensin."
Bir süre böyle durduk.Bunu niye yapıyordu böyle?Tam ondan kurtulmaya çalışırken.Tam yeni bir başlangıç yapmak isterken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.