24-Öfke

2.5K 119 145
                                    

Selaaam!!Bu bölüm biraz baştan savma oldu gibi :P Vee şimdiden uyarayım ilk defa bir bölümde bu kadar küfür kullandım xd Hehehe hic cici kızlara yakışmayan bir şey :D Umarım hoşunuza gitmeyen bir şey olmaz.İyi okumalar!!



-Sarada Uchiha-

-20 Dakika Önce-

''Bu tam olarak nasıl bir parti?''dedi Ren merakla.Tam olarak nasıl cevap vereceğimi bilmiyordum.Sonuçta hırsıma yenikdüşmüştüm ve partinin ayrıntılarıyla ilgili bir bilgim yoktu.

''Şey...Hiç bir fikrim yok..''dedim.

Beni okuyan gözlerle baktı.

''Onu...unutabildiğini sanmıyorum.''dedi.Biraz üzgün gibiydi.

Yalan atmanın anlamı yoktu.

''Bak,Ren.''diye söze başladım.''3 yıl kadar önce aramızda bir şeyler olduğu doğru..Ama şu an olaylar o kadar farklı ki.Ve ben o zamanlar ona saygı duyuyordum.Şimdi ise...''

''Çok değişti,değil mi?''dedi sözümü keserek.

''Evet.''dedim.Başımı öne eğdim.Kızarmış,utançtan yerin dibine girmiş bir halde..

''Ş-Şey...b-ben hala tam olarak unuttuğumu ve onu hiç düşünmediğimi....söyleyemem ama--''

Yine beni tamaladı.

''Elinden geleni yapıyorsun.''dedi ve sırtımı sıvazladı.Bu beni rahatlatmıştı doğrusu.Daha sonra devam etti.

''Tamam o zaman.Bugün ben de elimden geleni yapacağım.''

''N-Ne?''dedim merakla.Neyden bahsediyordu?

''Boruto da biraz canının yanmasını hakediyor.''

Gülümsedi ve elini uzattı.Başını başka yöne çevirdi ve kekelemeye başladı.

''S-Sadece bugünlüğüne...elimi tutmak ister misin?''

Yutkundum.Bu...bana fazla gelirdi.

''Şimdilik bunu yapmasak.....olmaz mı?''dedim.Onu reddetmiştim çünkü bu doğru gelmiyordu.Hayalkırıklıklarıyla dolu bir bakış attı.Sonra gülümsedi.

''Tamam o zaman..''dedi.''Ama birgün bunu başaracağım!''


-ŞİMDİKİ ZAMAN-

Şu anki halimiz tam olarak şöyleydi.

Ren ve ben yanyana duruyorduk.Ren elinde garsonumsu görünümlü kızın getirdiği bir şişe bira tutuyordu.(Meğerse kendimizin getirmemize gerek yokmuş çünkü burada veriyorlarmış yani ben markette Boruto'ya saçma sapan bir şey söylemişim.)

Aynı biradan bende de vardı.Ama bir yudum almaktan başka bir şey yapmamıştım.Ren'se yarısına kadar içmişti.

Karşımızdaki Mayu-san ve Boruto ise 3.şişeye geçmişlerdi.Mayu-san,Boruto'nun koluna girmişti.Boruto yırtık bir kot ve siyah askılı bir tişörtleydi.Mayu-san'sa kırmızı topukluları ve siyah,dizine gelen -dekolteli-bir elbise giyiyordu.

İlk konuşmaya başlayan Mayu-san oldu.

''Ah!Sarada'ydı,değil mi?''

''Evet.''dedim tepkisizce.Daha sonra gözlerini Ren'de gezdirdi.

''Vay..Ne kadar da yakışıklı bir çocuk.''dedi ve bunu içinden söylememişti..Daha sonra-nedense-bu odadaki herkesi zor durumda bırakan bir soru sordu.

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin