8-Çiçekler

3.3K 148 142
                                    

-Inojin Yamanaka-

"Sen...Hokage-sama'nın kızı olmalısın."dedim benden 2 yaş küçük bedenine bakarken.

"Evet.Ben Himawari."dedi.Boruto'yu iyi tanıyordum ama Himawari'yle ilk defa tanışmıştık.

Etrafıma bakındım.Güzel bir manzara resmi yapmak için geldiğim bahçede onunla karşılaşmıştım.Küçük mavi gözlü kızla.

...

"Ayçiçeklerinin bir tanesini almak ister misin?"dedi çiçekleri göstererek.
"Bende bol bol var.Bu üçünü anneme babama ve abime götüreceğim."

"Ah..Teşekkürler."dedim alırken.Daha sonra konuşmaya başladım.

"Çiçekleri seviyor gibisin,Himawari.Biliyor musun bilmiyorum ama bizim bir çiçekçi dükkanımız var.Annem işletiyor."

Kocaman açtığı ağzını ve parlayan gözlerini gösterdikten sonra elini uzattı.

"Tanıştığımıza memnun oldum Inojin-ni chan.Bana Hima diyebilirsin."

Elini sıktıktan sonra konuşmaya devam etti.
"Artık süper yakın arkadaşlar olduğumuzu düşünüyorum.Yani...beni dükkanınıza götürecek kadar yakın..."

Gülümsedim.Boruto'daki kurnazlık Himawari'de de vardı ama o çok daha masumdu.

"Pekala o zaman.Hadi gidelim Hima."

...

"Sarada?"

"Inojin?"

"Sarada ne-chan?"

Üçümüz birbirimize bakıyorduk.Hima Sarada ve ben.Sarada dükkana çiçek almak için gelmiş olacak ki çoktan çiçeklere göz gezdirmeye başlamıştı bile.

"Senin...daha önce çiçek almaya geldiğini sanmıyorum,Sarada."dedim ona bakarken.Açıkcası bu onun için garipti.Çünkü her zaman soğuk biri olmuştur.

"Yoksa..."dedim."Bunlar özel biri için mi?"

"H-Hiç de alakası yok!"dedi bağırarak."Anneme alıyorum..Y-Yani anneler gününü erkenden kutlamak için."dedi ve daha sonra parayı ödeyip papatyalarla birlikte dükkandan çıktı.
Bu çok garipti çünkü anneler gününe daha 4 ay vardı.Ve çiçekleri 4 ay önceden almanın gerçekten bir anlamı yoktu.

"Bence sevdiği birine verecek."dedi Himawari."Ama ailesi hariç.Çünkü Sarada-nee chan'ı tanırım."
Daha sonra devam etti."O asla ailesine birşey alırken bu kadar heyecanlı olmaz."

"Sen...dedim.Birine çiçek vermenin onu sevdiğin anlamına geldiğini mi söylüyorsun?"dedim.

O ise başını aşağı yukarı salladı.Ayçiçeğini hatırlayınca kızarmış olacağım ki Hima gözlerini kaçırdı.Bir süre sonra kendimi çiçeklerin arasına attım ve elimde menekşelerle dışarı çıktım.

"Bunlar sana."dedim Himawari'ye göstererek."Çünkü sana benziyorlar."

-Sarada Uchiha-
Bankların birinde oturmuş kuşlara yem atıyordu ama ben bir türlü yanına gitme cesaretini bulamıyordum.Elimdeki papatyalara baktım.Bunları ona vermeli miydim?Açıkcası çok endişeli ve gergindim.Ama sonuçta bana yardım etmişti ve çiçek gözüme güzel bir hediye olarak gözükmüştü.Biraz daha düşündükten sonra Boruto'nun karşısına dikildim.

"B-Bunlar s-sana."dedim papatyaları gösterirken.

"Bana çiçek mi aldın?"dedi.
Bakışları ve tepkisi gayet normaldi.Bende ciddiyetimi korumak istercesine
"Evet."dedim."Annemler...barıştılar.Senin sayende."

Papatyaları elimden alıp kokladı.

"T-Teşekkür ederim,Boruto."dedim.

O ise umursamaz bir tavırla ayağa kalktı ve bana doğru yaklaştı.

"Güzel kokuyorlar."dedi çiçeklere bakarak.Daha sonra kulağıma yaklaştı ve şöyle dedi.
"Aynı senin gibi."

...

O "ayn snn gibi.s"lafını duyduktan sonra Boruto'nun yüzüne tükürüp koşarak eve geldikten sonra sonunda kendimi yatağa atabilmiştim.

Peki ben neden yürüyerek gelmek yerine tüm gücümle koştum?

Bunun 2 nedeni vardı.
1-Tüm yüzü tükürük dolan Boruto beni kovalamaya başladı.
2-BİLMİYORUM!

Sanki ayaklarım bir anda kendiliğinden hareket etti. Onun yüzüne bile bakamadığımı hatırlıyorum ve sanki yüzüm pancar gibi kızarmıştı.
Tavana bakarken içimden geçirdim.
Bana ne oluyordu böyle..?

...
Annem ve babam mutluydu.Görmediğimi sansalarda sürekli onların mutluluğunu görüyordum.Mesela dün gerçekten garip bir olay oldu.

-1 GÜN ÖNCE-
Banyoya girmiştim ve yıkanıyordum.Ama tam o sırada su aniden kesildi.Yüzüm ve tüm vücudum şampuanlı kalmıştı.Bornozumu üstüme geçirip banyodan çıktığımda şu seslere tanık oldum.

"Sasuke-kun...Su sesi kesildi."

"Banyodan çıkmıştır.Şimdi saçını kurutma süresi kadar vaktimiz var Sakura."

"Ama...Ah!.."

Bu seslerin ne anlama geldiğini anladığımda kendimi tekrar banyoya atmıştım ve tam 1 saat suyu bekledim.En sonunda çıktığımda ise olayı gerçekten yanlış anladığımı anladım.

"Ta da!"
Kocaman bir pasta önümde duruyordu.
"Sarada!Bunu yapmama baban da yardım etti.Sana süpriz yapmak istedik."

Yüzü unla kaplı babama baktım.Gözlerim dolmaya başlamıştı.Daha sonra ise annem konuşmaya başladı.

"Ah..Tabi baban biraz acemi.Az önce mikseri ayağıma düşürmesinden bahsetmiyorum bile..Ah tabi bir de yumurtalar.."

TAM 2 KUTU YUMURTA ZİYAN EDİLMİŞTİ!!

Yanlış anladığım için kendime kızmıştım.Ama bir erkek kardeş fena olmazdı...

-ŞİMDİKİ ZAMAN-

Bunları düşündükten sonra kendimi yüzümde bir gülümsemeyle yatağa attım.Ama içimi sıkan birşey vardı.
BORUTO..

Arkadaşlar gereksiz ve anlamsız bir bölüm oldu.Ve evet ben Inojin x Hima istiyoruum!O kadar şekerler ki..Bir sürü fanartları var hatta..Sınavlardan önce bir bölüm daha olsun diye hızlı hızlı yazdım.Umarım beğenmişsinizdir-ki ben beğenmedim- Her şey için teşekkürler!!

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin