32-Sevgilim

2.2K 111 97
                                    

Ne söylediğimi farketmem bir 0.35 saniyemi aldı.Harekete geçmem ise 0.18 saniyemi.Ben bir kız olarak,bir Uchiha olarak ilk defa birine ÇIKMA teklifi etmiştim!

"B-B-Ben ne dedim?"dedim kekeleyerek.Yüzüm ekmeğin salçalı yüzüne dönmüştü.Vücudum felçli biriymişcesine kıpırdayamıyordu.

Boruto'nun yüzünde ise kocaman bir sırıtış vardı ve bağırıyordu.

"EVET!EVET!Seni istiyorum,Sarada!Gerçekten istiyorum!"

Ben hala kıpırdayamazken Boruto beni kaldırdı ve -şu damatların gelinlere yaptığı gibi- taşımaya başladı.Her şey çok hızlı olmuştu ve Boruto deli gibi davranıyordu.

"Olmaz.."diye mırıldanmamla Boruto'nun "EVET BE!" diyen sesleri kesildi.

"ÖNCELİKLE BENİ İNDİR SENİ SALAK!EVLENDİKTE GERDEĞE Mİ GÖTÜRÜYORSUN BEYİN ÖZÜRLÜ!

Tüm utancımı bağırarak attıktan sonra Boruto beni yere bıraktı.Yüzü düşmüştü ve çok üzgün görünüyordu.

"Ö-Özür dilerim.."dedim mırıldanarak.Yüzünü kaldırdı.

"Olmaz...derken?"dedi soru soran bir ifadeyle.

"Ben senden salağım."dedim ve başımı öne eğdim.Daha sonra taramalı tüfek gibi hızlı hızlı ve kendi kendime konuşmaya başladım."Bir anda nasıl bunu sorabildim?Belki de çok erken.Üstelik ailelerimiz..Belki de seninle aramızın daha kötü olmasına neden olur.Bilemiyorum...Yani bir anda söyledim keşke söylemeseydim.Üstelik bir kızın teklif etmesi çok saçma!Hem sevgili olmanın şu anki gibi takılmaktan farkı ne ki?Bence böyle daha iyiyiz.Yani böyle daha iyiyiz.Daha iyi miyiz?Evet...Daha--

Sözümü bitirememiştim.Sözüm kesilmişti.Bir çift dudak tarafından.Boruto omzumdan tutup dudaklarıma yapıştığında gözlerim kocaman olmuştu.Ellerim havada kalmıştı.Boruto ise o kadar sert öpüyordu ki nefes dahi alamıyordum.Dudaklarım acı çekiyordu.Uyguladığı basınç rahatsız edici derecede fazlaydı ve kendimi geri çekemiyordum.Dudakları tamamiyle dudaklarımı sarmıştı.Omuzlarımı tırnaklarcasına sıkıyordu ve canım yanmaya başlamıştı.Onu ittirmeye çalıştım ama başaramadım.Birkaç saniye sonunda dudaklarını dudaklarımdan çektiğindeyse ikimiz de nefes nefese kalmıştık.

"B-Bu........n-neydi lan BÖYLE!?"

"SEVGİLİ OLMANIN FARKI MI NE?BU İŞTE SALAK KIZ!"dedi bağırarak.Hala nefes nefeseydi ve öfkesini kusuyordu.

"B-Ben..."dedim bir şey söylemeye çalışarak ama ağzımdan tek bir kelime bile çıkmıyordu.Başımı öne eğdim çünkü kötü hissediyordum.Bu sırada tişörtümde bir kan lekesi gördüm ve kanın dudağımdan damladığını anladım.

"DUDAĞIMI MI ISIRDIN SALAK HERİF?!"

"SİNİRLİYDİM ÇÜNKÜ GERİZEKALI!"

"SENİN SİNİRİNİN İÇİNE SIÇAYIM!SAPIK MISIN SEN!?"

"LAFLARINA DİKKAT ET!"

"SENDE DİKKAT ET!"
Yine nefes nefese kalmıştık.Ve gerçekten saçmaladığımızı farketmiştim.

Kendime gelir gibi olduğumda
"Sen....beni öpebilmek için mi benimle çıkmak istiyorsun,Boruto?"dedim heyecanla.

Sinirle tekrardan omuzlarımdan tuttu ve beni sarsmaya başladı.
"Bugün senin beynin nerede,Sarada?"

"Ama öyle dedin...."dedim başımı eğerek.Açık açık söylemişti değil mi?

"3 yıl önceki şeyi yapıyorsun,Sarada.Bunu yapmanı istemiyorum.Yine beni reddedemezsin, tamam mı?"dedi nazikçe.Omzumu sıkan elleri şimdi ellerimdeydi.Sıkıca ellerimi tutuyordu.Daha sonra devam etti.

"Seni seviyorum."dedi ve gülümsedi."Kafan karışık biliyorum.Güvenilmez biriyim.Dengesiz biriyim.Ama seni seviyorum."

Kalbim tekmeleniyordu sanki.Söylediği her söz beni delirmeye yetiyordu.Bir cümle bu kadar mı mutlu eder insanı!

"Bu yüzden...kafandaki soru işaretlerinden kurtul artık.Çok düşünüyorsun.Ve ben söz veriyorum senin bana güvenmeni sağlayacağım."

Gülümsedim.Ama içimden ağlamak geliyordu.Ben nasıl bu çocuğu böyle üzebildim.MAL UCHİHA SALAK UCHİHA!BABAMIN SALAK EGOİST GENLERİ İŞTE -_-

"Ben..sana güveniyorum."dedim gülümseyerek.Evet güveniyorum ben bu sarışın çocuğa.

"O zaman..."dedi ve gülümsedi."Çıkalım,Sarada!"
İçimdeki kelebekler kozasından çıkmış ve uçmaya başlamıştı bile.Artık ne rahatsızlık veriyorlardı ne de başka bir şey.Kelebekler özgürlük veriyordu bana özgürlük!

Başımı olur anlamında salladıktan sonra Boruto beni belimden tutup havaya kaldırdı.

"N-N-Napıyorsun,Boruto!?"dedim heyecanla ve endişeyle.

Boruto gülümsedi ve bir kez daha vakumlamak için dudaklarıma yaklaştı.Dudaklarımı elimle kapadım ve öptüğü yer ellerim oldu.

"Birincisi indir beni."dedim.Tamam anlamımda başını salladı ve beni yere indirdi.

"İkincisi...."diye devam etti."Bana bu kadar sırnaşamazsın."dedim.Gayet ciddiydim."Şimdi söyleyeceklerimi iyi dinle."dedim.

"Ben.."diyerek başladım söze."Mayu-san değilim..Onunla yaptığınız..."Duraksadım,kızarmıştım."S-sizin onunla yaptığınız şeyleri yapamam,sana o tür bir tatmin sağlayamam,biliyorsun değil mi?

"Ah,Sarada."dedi acıyan bir ifadeyle ve yüzümü avuçlarının arasına aldı.Daha sonra devam etti."Sen benim kalbimi tatmin ediyorsun.Şunu bilmelisin ki ben ona bir kere bile seni seviyorum demedim.Bir kere bile sana baktığım gibi bakmadım.Böyle düşünmeyi kes artık."

İçimden ona saldırmak geliyordu ve evet o anlamda saldırmak.Şuan,şu söyledikleri beni çok derinden etkilemişti.

"O zamam...sana bir şey söylememe izin ver."dedim utanarak.Ve yüzüm kızarmaya başladı. Bu cesaret nerden gelmişti böyle?

"S-Seni.....B-Ben seni seviyorum,Boruto.Lütfen...bana kız arkadaşın olarak iyi bak!"

Pooof!Bu bölümde acayip saçmalamışım.Ama idare ediverin artık.Ve kısa oldu :/ Ama ama benim daha 4 tane daha sınavım+dershanem var yani o yuzden aceleye geldi.Lütfen lütfeen yorumlarınızı belirtin!!

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin