Selam öncelikle ;) Evet bu hikayedeki 2737385. duyurum falan bu ve ne kadar mal bi yazarım insan bölüm ekler ama dimi.Öncelikle Ramazan ayındayız ve bu aya okul koyan sistem senin &4@(&€|$?\ Neyse djdjdj oruç tutanlara Allah kolaylık versin cidden kolay değil ama biz bunu sadece bir ay yaparken diğer insanlar hayatları boyunca böyleler o yüzden onları anlamak adına tutmanızı/tutmaya çalışmanız öneririm.Ben de normalde tutmaya çalışırım ama bu sene rahatsız olduğumdan tutamayacağım gibi.Zaten normalde de susuz kalmak beni çok kötü yapıyor.Neyse bu yazının amacı bu değildi djdjdj.İşin aslı yazın beni çok yoğun bir program bekliyor.YGS kursum da başladı bu yüzden boşa ayıracak 1 dakikam bile olmayacak.Biliyorsunuz artık sınav öğrencisiyim ve çok çaba harcamam gerekiyor.Acı gerçekler u_u.Her neyse yani demek istediğim en kısa zamanda finali vereceğim.Bir sonraki bölüm final olmaz ama birkaç bölüme kalmaz hikayeyi sonlandırırım ve emin olun bunu HİÇ Mİ HİÇ istemiyorum ama zorundayım.Çünkü diğer türlü size saygısızlık olur.Bitirmeyeceğim deyip 2-2.5 ay yb yazmamak beni size karşı çok mahcup hissettirir.Bu yüzden umarım anlayışla karşılarsınız.Yok bitirme biz bekleriz derseniz de saygıyla karşılarım ama gerçekten size saygısızlık yapmak en son isteyeceğim şey.Teşekkürler.Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen (⌒▽⌒)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.