Boruto&Sarada Cevaplıyor!

1.1K 36 14
                                    

1-Tamam ikiniz de röportaja hazırsınızdır umarım.Çok değişik sorular var Boruto lütfen sinirimize hakim olalım.İlk soru sana, Sarada'yı Ren ile öpüşürken görürsen ne olur?

-HAHAHAHAHAHAHAH (baya sesli bir gülüş)
Benim Saradam?Benim tek sahibi oldugum dudaklar?Öyle bir şey mümkün değil diğer soruya geçelim.

2-Pekala ikinci soru.Boruto neden Sasuke'nin alın bandını takıyorsun ve pelerinini giyiyorsun?

-Bu da soru mu?Akıl hocam olduğu ve bana verdiği için.

3-Anlaşıldı.Peki ya baban Naruto olmasına rağmen nasıl ondan nefret edebilirsin nedeni ne?

-Hmm..Bizim yaşlı adamdan nefret etmiyorum aslında.Küçükken daha asabiydim ama şuan anlıyorum babamı.

4-Boruto bir diğer güzel bir soru.Sarada'yla kaç çocuğun olsun?

-Yani..ıhm..yapabildiğim kadar yapmak isterim ben :p sonsuza kadar bile yapabilirim.Sarada istediği sürece farketmez.

5-Boruto..Mitsuki ile evlen.

-Iııııııyyy (İğrenme efekti ve kusma sesleri)

6-Sarada ölse naparsın?

-Bu salak soruya cevap vermiycem.

7-Sinirlenmeye başladı sanırım.Peki Boruto, Sarada'nın trans kız olduğunu öğrensen ne yaparsın?

-BU SORULARI KİM HAZIRLIYO!?!?RASENGAN AQ !!

8-Bir daha Boruto'yla röportaj yapmak istemiyorum çünkü can güvenliğim yok.Her neyse sana gelelim Sarada.Ren ile ilgili bir şey düşünüyor musun?

-Hmm yani ne anlamda sorduğunuza bağlı.Şey Ren benim arkadaşım onunla sadece arkadaşlıkla ilgili şeyler düşünüyorum.

9.Tamamdır.Garip ki sana çok soru yok Sarada sanırım Boruto'dan daha az popülersin.Sarada,Hokagenin sana verdiği kitabı ne yaptın?

-Evimde tabiki ona çok iyi bakıyorum ve yavaş yavaş okumaya çalışıyorum.Hey ayrıca ben de en az Boruto kadar popülerim!

+Üzgünüm Sarada sorular öyle demiyor.

Dandik bölüm oldu arkadaşlar kusura bakmayın şimdi bunu yayınlar yayınlamaz finali yazmaya başlıyorum okuyan herkese sevgilerimi iletiyorum ❤️

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin