Lonet Challenge

1.7K 47 36
                                    

Bunun ne olduğunu anlamadım ama canım okuyucum @sudeNaz_tribute  meydan okumuş kabul etmesem olmaz dedim.

Öncelikle bu aralar sınavdan başka bir şey düşünemiyorum 97 gün gibi bir şey kaldı ve stresten vücuduma dahil bir sürü şey olmaya başladı.Hiç yapmam dediğim şeyleri yapmayı düşünüyorum ama umarım yapmam.Arkadaşlar 12.sınıf gerçekten psikolojik olarak en zor geçicek sene.Umarım kendimi çok hırpalamam.Bunun dışında bu aralar cidden kötüyüm.

En yakın arkadaşımla ciddi kavga ettik ve bu bahsettiğim cidden "en yakın" olan en yakına arkadaşım.Kardeşim gibi olan. Bir diğeri ise yakın bir arkadaşımla ilgili. 3 yıldır tanıdığım insan bugün bana açıldı ve eşcinsel olduğunu söyledi.Gerçekten çok şaşırdım ve ne yapacağımı bilemedim iğrenmedim kesinlikle ama çok şaşırdım cidden.Kolay değil çünkü.Ve onun içinde değil.Her neyse açıklama kısmı uzadı.

Burda kendimle alakalı şeyler yazıcam sanırım.

*Mantı yemeyi baya severim hatta sosyal medya hesaplarımda genelde bi sürü mantı paylaşırım.

*İnsanlar arasında genel olarak sevilen bir tipim ve bu güzel bir şey.

*Ankara'da Gazi Üniversitesi'nde okumak istiyorum çok hem de ve onun için çabalıyorum.

*Hoşlandığım biri var.

*Hoşlandığım kişi benim hakkımda ne düşünüyor hiçbir fikrim yok genel olarak arkadaşız ama diğerlerine kıyasla onla daha çok yakınız.

*Ama gene de açılmayı düşünmüyorum zamana bıraktım.

*Başka pek bir şey yok heralde.

*Şu dünyada en çok sevdiğim şey ailem arkadaşlarım ve yemekler sanırım.

*Ve tabi okuyucularım.

>Umarım nasıl bi durumda oldugumu anlamışsınızdır o yüzden lütfen biraz daha sabredin!!

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin